Skocz do zawartości

herr_flick

Nowy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Impreza GH

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia herr_flick

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

6

Reputacja

  1. Definicje map są potrzebne do Ecuflash i chyba Romraidera, bez tego pomimo Tactricxa te programy nie wiedzą z czym się łączą (tak ogólnikowo). Mapy kupione z ecutune.shop to co innego niż definicje ecu? Skąd wytrzasnąłeś definicje ecu do 2.0 DOHC EJ204, wszyscy tego szukają Tu są definicje, ale moim zdaniem żadna do Imprezy GH3 NA i raczej z Legacy nie będzie pasować https://github.com/TD-D/SubaruDefs/tree/Alpha/ECUFlash/subaru standard/Impreza 2.0i
  2. Szczegółów nie znam, mam nadzieję że jednak było jakieś indywidualne podejście do mapy
  3. Nie znałem tej strony. Już miałem kupować Tactrixa, ale że to Hitachi to odpuściłem. Jak się wgrywa gotowe mapy na Hitachi?
  4. W moim przypadku 1100zł - Motom Wodzierady. Natomiast firma z Poznania ma w cenniku taką usługę powyżej 1800, ale wszystko drożeje...
  5. Broszura Subaru miała wykres mocy i momentu, gdzie widać problem, i ta ściema z rekcją na pedał gazu. Wersja 1,5 miała moment o wiele równiejszy w całym zakresie. Upewniłem się, że zawory mają odpowiednie luzy i oddałem auto na poprawienie mapy, chciałem samemu, ale przy Hitachi jest jakoś inaczej. Mój wykres wyraźnie pokazuje z czym miałem do czynienia. Póki co, jeden dzień testowania i jest przyjemnie. Osobiści liczę, że jak spadnie śnieg to może i na dwójce zakręci kołami w poślizgu bo tak to mulił. Ogólnie to jeżdżę na LPG, ale mapa była robiona na Vpower 100, bo tylko to leję od czasów FSO1600 GLi na Boschu. Tam też był problem ze spalaniem stukowym. Potestuję i może będę mógł lać 95.
  6. Ok, wezmę pod uwagę. Ale w moim przypadku takie krótkie odcinki to standard i zdarzyło się to tylko dwa razy w warunkach mocno deszczowych, ogólnie nie mam z tym problemu, dlatego myślałem żeby iść w elektrykę. Więcej, bo aż 4razy zdarzyło się, że czułem benzynę po odpaleniu, może powiązane, a może inny problem
  7. To i ja się dołączę ze swoimi objawami. Na zimnym chwilę pokręcę i odpala, czasami z lekkim zająknięciem, ale nigdy nie bałem się że nie odpali. Na ciepłym odpala od razu. Ale ostatnio, 2 razy przytrafiła mi się nastepujaca sytuacja. Odpalony na zimnym, przejechałem krótki odcinek i po godzinie lub dwóch odpalam auto ponownie a on kręci i kręci. Przerwałem i przy drugim kręceniu wciskałem pedał gazu żeby odpalił. Te dwa przypadki łączy dość wilgotna i mokra aura. Omijam kałuże, ale ciagle pada. Może coś psikąć "kontaktem"
  8. Okazało się, że to tylna poduszka silnika. Jakby ktoś miał podobne objawy, to warto wziąć pod uwagę.
  9. Z cyklu "znowu coś puka" Po dłuższym postoju, jak silnik jest zimny, ale tylko dlatego że jest na "ssaniu" i jest bardziej porywczy, mam pukanie podczas ruszania, albo zmiany z 1 na 2 gdy występuje kangurek. Czyli ruch przód tył całą budą i jest tyle puknięć ile kangurka. Potem jak jest cieplej, to ciężej to wywołać, bo reakcja na pedał gazu jest emerycka. Jazda po nierównościach nie daje tego efektu, bo tu jest praca góra dół. Dokręciłem mocowanie akumulatora, ale to nie to, puka lewy przód. Szklana kula odpada Dołączam dźwięki Subaru kangur.mp3
  10. Zrobione. Wcześniej miałem problem z zapieczonym zaciskiem i pewnie temperatury zrobiły swoje. Gumka na dolnej prowadnicy była dość twarda, a że miałem w zapasie dwie inne, to zmieniłem.
  11. Prosty test, na nierównościach kiedy słychać pukanie, trzeba lekko wcisnąć hamulec. Jeśli dźwięki ucichną, to znaczy że latają zaciski. U mnie tak jest i w wolnej chwil muszę uzupełnić smar na prowadnicach, ewentualnie wymienić same prowadnice, ostatecznie całe zaciski.
  12. Na SKP aż mi było żal tych gumowych elementów, ale wszystko sztywne. Sprawność amortyzatorów przód po 80 a tył 56, chociaż tyle dobrze. Do wizyty u mechanika pozostało unikać nierówności.
  13. Oby nie kot prezesa... Dźwięk przypomina bardziej to co na filmie poniżej, który co prawda dotyczy tyłu, ale chyba z tyłu też tak mam. https://www.youtube.com/watch?v=bNIuqOJgc3M
  14. Pomyślałem o tym w pierwszej chwili, ale dźwięk nie jest metaliczny. W sumie jestem miesiąc po geometrii, do której przystąpiono po wymianie tulei na wahaczu. Było ok, ale 2 tygodnie później takie oto klepanie
  15. subaru.mp3 Panowie, odgadniecie po dźwiękach co tak telepie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...