Szanowny Panie,
Jest nam niezmiernie przykro, że wystąpiła usterka w Pańskim samochodzie i oczywiście wolelibyśmy aby klienci odwiedzali nas tylko przy okazji rutynowych przeglądów ale usterki zdarzają się w każdej maszynie czy urządzeniu, również w samochodach. Zawsze dokładamy wszelkich starań aby pomóc naszym klientom w takiej sytuacji ale nie zawsze jest to możliwe w sposób przez nich oczekiwany. Jak już wspomniałem w wysłanym piśmie gwarancja na samochód w przeciwieństwie do dwuletniej rękojmi jest dobrowolnym ukłonem producenta w stronę klienta obwarowanym jednak warunkami zapisanymi w książce gwarancyjnej i między innymi tymi warunkami jest wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem a także zgłoszenie usterki w okresie gwarancyjnym a zgłoszeniem takim jest zlecenie gwarancyjne. Oba te warunki nie zostały spełnione i w związku z tym opierając się na warunkach gwarancyjnych zawartych w Książce Gwarancyjnej nie możemy roszczenia uznać i dokonać naprawy w ramach gwarancji. Proponujemy wykonanie naprawy płatnej na preferencyjnych warunkach.
Z wyrazami szacunku
PUH Auto - Complex o/Łukanowice