Skocz do zawartości

Lema

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Subaru Outback 2.4T

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lema

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam problem z moim Outbackiem. Opiszę trochę szerzej problem może z któryś z objawów nakieruje kogoś na przyczynę wyskakiwania błędu P003A. Na desce świeci się kontrolka Check Engine, na szczęście na pomarańczowo, wszystkie systemy wsparcia kierowcy są odłączone, nie działa tryb x-mode., w dodatku ciężko chodzi lewarek zmiany biegów i po wrzuceniu na D na skrzyni słychać dziwne piśnięcie. W trybie Pi N na skrzyni obroty skaczą do góry. Auto było sprawdzone ze stanów i oprócz prac blacharskich musiałem wymienić miskę olejową od Turbo, bo mocowanie węża olejowego było wykrzywione. Ktoś musiał zahaczyć o coś podwoziem, bo ten element miski jest bardzo nisko położony. Byłem w ASO aby zobaczyć co powoduje tyle zapalonych kontrolek i winowajcą jest błąd P003A. Niestety w swoim oprogramowaniu nie mają procedury odnośnie tego silnika i błędu. Od 2 tygodni próbują wyciągnąć informacje od Subaru co robić i chciałem zapytać czy może ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak, żeby trochę przyspieszyć ten proces bo auto stoi, boję się jeździć, żeby nie pogłębić problemu?
  2. Lema

    Outback VI z USA

    @bombellloooZajmujesz się taką przeróbką zawodowo czy może hobbystycznie przerabiałeś swoje auto? Jeżeli oferujesz taką usługę konwersji to poprosiłbym o jakiś kontakt do Ciebie. Jak sprowadzę auto to chętnie się odezwę.
  3. Lema

    Outback VI z USA

    Cześć, w pierwszej kolejności chciałem się przywitać. Odbyłem ostatnio jazdę próbną nowym Outbackiem i się zakochałem. Jednak cena nowego auta jest zabójcza i silnikowi w wersji Eu trochę brakuje pary. Bardzo chciałbym się stać szczęśliwym posiadaczem Outbacka. Przymierzam się do zakupu VI generacji z USA i chciałem zasięgnąć porady w sprawie przeróbek i ewentualnych mankamentów. Po pierwsze natknąłem się na opinie, że auta produkowane w Stanach są gorszej jakości. Czy to prawda i czy, rzeczywiście ten uszczerbek na jakości jest odczuwalny? Po drugie to czy światła wymagają zmiany, czy może już w stanach są asymetryczne? Jeżeli wymagają przeróbki to czy trzeba wymieniać całe reflektory czy może jest na to jakiś patent? Wiem, że stanowe egzemplarze nie mają tylnego światłą przeciwmgłowego a u nas jest wymagane. Po zdjęciach wersji Eu wnioskuję, że to światło jest na dole w zderzaku w związku z tym trzeba wymieniać cały zderzak, czy może jest inne tańsze rozwiązanie. Po trzecie, poszukuje samochodu delikatnie uszkodzonego i problematyczne wydają się drzwi i plastikowe wstawki na karoserii nad nadkolami. Drzwi w wersji US mają przetłoczenie po obrysie nadkola a plastikowa osłona ma zupełnie inny kształt. Czy jak będę musiał wymieniać te osłony to jak wymienię wszystkie 4 nadkola na Eu to będą zakrywały i pasowały na amerykański kształt drzwi? Czy może od razu zamawiać komplet części potrzebnych do naprawy z USA? Po czwarte to kwestia silnika 2.4T. Nie jest on dostępny u nas w kraju i różni się znacząco od wolnossaka 2.5. Ma nawet inną skrzynię o zwiększonej wytrzymałości na NM. Czy ktoś wie czy u nas w kraju można to jakoś rozsądnie serwisować? Może ktoś ma taką wersję i chciałby się podzielić opiniami na temat tej jednostki. Ostatnia sprawa to elektronika i cały infotainment. Czy jest problematyczne przerobienie radia, map, jednostek? Czy tak w u innych producentów kwestia zmiany czegoś w ustawieniach w komputerze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...