Skocz do zawartości

Czy Mark IV

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    ?

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Czy Mark IV

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. To że to stare trupy to nie problem bo silnik i tak będzie modyfikowany. Mocniejsze tłoki lżejszy wał korbowody .Po remącie będzie jak nowy . Subaru jest bokserem co poprawia pracę (mniejsze drżenie) . Większość silników lotniczych o małej mocy jest bokserami, a ile waży ten silnik z Toyoty?
  2. Przekładnia jest oczywista częścią konwersji na silnik lotniczy . Jestem świadom że przerobienie będzie kosztować. Ale silniki Subaru są powszechnie stosowane w samolotach budowanych w garażu
  3. Chyba można to rozwiązać za pomocą mocniejszej sprężarki z zaworami bezpieczeństwa . Na ziemi nadmiar ciśnienia uchodzi zaworami a na dużych wysokościach niskie ciśnienie kompensuje zbyt duże doładowanie
  4. Może to być też silnik który osiągnie te 200 koni po tuningu ,dodaniu turbiny.
  5. EA 81 miał 2 gaźniki, czy któryś Subaru z mocą około 200 km ma tak?
  6. Silnik EA-81 z tego co wiem był pierwotnie zaprojektowany jako lotniczy potem dopiero zaadoptowany do aut. Co do wagi silników subaru to jest to około 120 kg , tak mi się wydaje bo ciężko coś wyszperać w internecie, ale myślę że dało by się jeszcze zejść z wagi po odpowiednich modyfikacjach
  7. Cena silników lotniczych wynika raczej z certyfikacji . Jeżeli chodzi o redudecje to dochodzi jedynie drugi zapłon i układ paliwowy , co w przypadku konwersji jest dodawane do silników samochodowych
  8. Są różne jednostki o tej mocy do cozy jest w projekcie silnik o wadze 117 kg
  9. Oglądałem filmik o tuningu silnika ej20 .Stwierdzili tam że ten model jest odporniejszy na modyfikację.
  10. W przyszłym roku chce zacząć budowę cozy Mark IV jest to konstrukcja kompozytowa zajmie kilka lat budowy ale technika jest mi znajoma i nie wymaga specjalnych narzędzi jednak silnik lotniczy 200 km to koszt około 150000 zł jest to zdecydowanie cena zaporowa dlatego najpierw muszę znaleźć odpowiedni silnik
  11. Który silnik subaru ma naj leprzy stosunek mocy do masy. Chciał bym uzyskać po tuningu około 200 koni z możliwie jak naj lżejszego silnika. Silnik ma posłużyć do konwersji lotniczej .Czytałem o konwersjach silnika ej22 ale czy da się osiągnąć 200hp? Oczywiście musi być też wytrzymały moc jest potrzebna głównie do startu i szybszych przelotów przeważnie będzie pracował na 50 do 70 procęt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...