Skocz do zawartości

Olsen

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  • Zainteresowania
    nieciekawe

Osiągnięcia Olsen

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A ile teraz +/- kosztuje malowanie samochodu? Zakładam że zmiana koloru jest droższa bo więcej roboty,niż pomalowanie jeszcze raz tym samym kolorem więc jak kształtują się ceny w obu opcjach? Oczywiście mowa o malowanie całego samochodu :wink:
  2. Podziękował :wink: Buga raczej nie planuję,tak bardziej z ciekawości zapytałem coby się dokształcić w temacie
  3. Jeszcze takie pytanie.Czy model bugeye z silnikiem 2.0 125PS to technologicznie to samo co Impreza RX,tylko w innym opakowaniu?Czy zmienili cos w silniku,napedzie,skrzyni biegow etc.?
  4. Wiem ile taki samochód pali i wiem,że demonem przyśpieszenia nie jest :wink: Do przyśpieszeń będzie inny samochód używany tak jak pisałem, w sezonie wiosenno-letnim,natomiast Subaru (lub inny samochód) będzie używany w zimie.Ogólnie mało jeżdżę bo mam pracę biurową i roczne przebiegi są małe więc spalanie mi nie straszne, w dodatku nie jestem ani nie uważam się za "miszcza" kierownicy zwłaszcza w zimie,w związku z czym mułowaty samochód do stania w korku jest ok.Temu gazu i parówkowym skrytożercom mówimy "nie" Impreza kombiacz niezależnie od generacji mi się nie podoba więc albo Impreza sedan albo Forek. Btw. Impreza waży 1400kg? :shock: To stary samochód więc nie przeładowany elektroniką,wygłuszeniami etc,jak dzisiejsze samochody,w dodatku jest mały więc sądziłem że waga to raczej tak jak pisze przedmówca czyli ca.1200kg
  5. A jak wygląda sprawa czyszczenia takiej flokowanej deski i innych elementów?Wiadomo,że kurz się zbiera ale z plastiku czy skóry zbiera się go bezproblemowo a jak jest tutaj?Nie "wżera" się ten kurz tak że jest trudny lub niemożliwy do usunięcia?
  6. Czyli rozrząd podobnie jak inne marki.Częsta czynność to nie jest,ale jak się kupuje używany samochód i poprzedni właściciel nie ma faktur/rachunków za części i robociznę to niestety trzeba zakładać że wymiany nie było albo była daaawno temu i w ramach serwisu pozakupowego trzeba rozrząd robić.
  7. Takie odpowiedzi chciałem przeczytać Patrzyłem na allegro i większość Imprez z tych lat to GT,mało jest N/A zwłaszcza 2.0. Jako alternatywę rozważam jeszcze Forka z lat 96-98 tak żeby zmieścić się w budżecie.Czy ten silnik w Forku to jest ten co w Imprezie-pytam o ten 125PS? Żeby nie zakładać nowego tematu-bezawaryjność i ceny części podobne Forek vs.Impreza?Impreza podoba mi się bardziej ale Forek jest taki brzydki,że aż ładny :smile: Jeszcze jedno pytanie,co ile km wymienia się rozrząd w Imprezie z tym silnikiem,co 90k km?
  8. Forum rozległe,ciężko przeczytać i znaleźć wszystkie potrzebne informacje więc pozwoliłem sobie założyć temat żeby uzyskać info na nurtując mnie pytania. Ponad 10 lat temu będąc młodym,pięknym i zdolnym parę miesięcy po uzyskaniu p.j zacząłem swą przygodę z motoryzacją a pierwszym pojazdem był Civic,później Toyota i Mazda,następnie krótki i grzeszny romans z Megane Coupe i wybuch miłości do samochodów z Niemiec którymi od paru lat do dziś jeżdzę.Wszystkie japońskie samochody jakie miałem były z lat '90 i wszystkie były bezawaryjne i bezobsługowe a jako że teraz szukam samochodu który będzie mi służył jako zastępczy w sezonie wiosenno/letnim w razie awarii lub problemów z podstawowym bolidem RWD,oraz jako samochód jedyny w sezonie jesienno/zimowym to stwierdziłem że może wrócić do japońskiej myśli technicznej stąd moja obecność na forum.Tyle tytułem wstępu a teraz pytania :wink: 1.Jak pisałem samochód będzie używany tylko 2-3 miesiące w roku,jesienią i zimą dlatego szukam czegoś taniego budżet do 15k zł i najchętniej 4x4,stąd pomysł kupna Imprezy N/A 4x4. Czy takowa Impreza jest typowym bezawaryjnym japończykiem z lat '90 czy niekoniecznie? 2.Interesuje mnie silnik 2.0.Z tego co na szybko znalazłem wersja przed liftem ma 115PS a po lifcie 125PS-czy to ten sam ale zmodyfikowany silnik czy zupełnie nowa jednostka?Czy któryś jest wyraźnie lepszy w znaczeniu mniej awaryjny czy nie ma znaczących różnic? 3.Czy każda Impreza z tym silnikiem ma napęd AWD czy są też egzemplarze FWD? 4.Co to dużo mówić zderzak od wersji GT wygląda lepiej niż zwykły Czy każda Impreza 2.0 ma ten pakiet (Sport?) czy są też ze zwykłymi zderzakami?Zakładając,że są też ze zwykłymi to zderzak od Sporta/GT pasuje plug&play czy montaż wiąże się z dużą rzeźbą i lepiej szukać w pakiecie Sport (po lifcie to też się nazywa Sport?)? 5.Japońce z lat '90 tego segmentu często nie miały klimy,czy jak znajdę pasujący mi samochód bez klimy i będę chciał klimę dołożyć od siebie to: a)prosta i tania sprawa b)niezbyt prosta i niezbyt tania ale DASIE c)NIEDASIE Mile widziane koszty tak +/- 6.Jakieś typowe usterki na które trzeba zwracać uwagę typu uszczelki przy szybach przepuszczają wodę i wiatr wieje do środka w stopniu znacznym,nadkola lub inny elemnt bierze ruda,problemy z napędem,skrzynią etc? Pewnie coś mi się jeszcze przypomni to dopiszę,narazie liczę na pomocne odpowiedzi i/lub dodanie ważnych informacji od odpowiadających.Wyczerpujące merytorycznie odpowiedzi mogę nagrodzić Pomukiem jeśli ktoś jest łasy na takie gifty :wink: P.S Myślałem oczywiście nad GT ale sądze,że nie ma co się ładować z taką kwotą bo zadbany GT to pewnie ok.30kzł poza tym awaryjność większa biorąc pod uwagę że sporo lat taki GTek był katowany przez swoich właścicieli,w dodatku szkoda go na sporadyczne jeżdżenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...