Skocz do zawartości

chrapo94

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk Cieszyński
  • Auto
    Legacy GT 05'
  • Zainteresowania
    Wszechstronne

Ostatnie wizyty

44 wyświetleń profilu

Osiągnięcia chrapo94

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź, też się zdziwiłem bo wentylatory są dwa i bezpieczniki też, niestety tak to w tym kraju wygląda, że ciężko o sumiennego fachowca. A jak Twojm zdaniem z docieraniem? 15w40 na 300km i potem syntetyk to dobry pomysł? Czy zlać go i nalać jeszcze na 500km 10w40?
  2. Właśnie jak stanąłem i co chwilę podjeżdzałem w dużym korku w dodatku pod dość stromą górę zaczął się grzać, więc możliwe że wentylatory się nie włączyły, byłem spanikowany więc nie patrzyłem czy się kręcą ani się nie wsłuchiwałem tylko zgasiłem silnik i popatrzyłem na spód czy się leje i się lało, to normalne, że przy za dużym ciśnieniu korek popuszcza? Patrzyłem pod maskę przy chłodnicy było sucho, nie pamiętam też czy było coś ulane przy intercoolerze, ale chyba bym zauważył Co do oleju, też myślałem o millersie 10w40 na te 500km ale mechanik powiedział że ten mineralny jest ok na dotarcie przez 300km a potem już olej właściwy i właśnie mam już prawie naklepane 300km i się zastanawiam czy lać już 5w40 czy jeszcze jakiś 10w40.
  3. Już tam nawet na wymianę oleju nie pojadę, w dodatku muszę teraz jechać gdzieś z klimą zrobić bo nabili nie sprawdzając szczelności i po 2 dniach uciekł cały czynnik, ale oczywiście jest dobrze wszystko podłączone tylko jak auto stało to się rozszczelniło.
  4. https://bezpieczniki.net/subaru-legacy-2005-schemat-skrzynki-bezpiecznikow/ Żadnego odpowiedzialnego za wentylatory tam nie widzę, tym bardziej 7,5A, są w komorze silnika 25A od wentylatorów, wyciągałem je i nie wyglądają na nowe, więc zrobił mnie w ch.
  5. Witam, odebrałem w końcu swojego legasia po walnięciu panewki, złożony został na nowym bloku, głowice po regeneracji, nowe sprzęgło i inne pierdółki. Niestety po kilku dniach cieszenia się autem, po jakiś 30km drogi ekspresowej stanąłem w korku i wskazówka temperatury zaczęła wędrować ku górze, oczywiście zjechałem najszybciej jak się dało z drogi i zobaczyłem lejącą się wodę spod silnika, oczywiście odrazu telefon do mechanika, laweta itd. Na następny dzień auto do odebrania, powiedziano mi, że wentylatory się nie włączyły bo bezpiecznik się spalił, a lało się z pod korka przy intercoolerze, bo było za duże ciśnienie, zapytałem który bezpiecznik, mechanik wskazał bezpiecznik 7,5A który znajduje się w kabinie pod kierownicą i tu zapaliła mi się lampa i po obczajeniu tabeli bezpieczników wywnioskowałem, że bezpieczniki od wiatraków znajdują się pod maską Od razu myślałem że strzelił wąż od chłodzenia bo były założone te co wcześniej, ale wtedy była by wina warsztatu, a przy spalonym bezpieczniku to ja zapłaciłem za lawetę, więc czy jest możliwe, że jakiś bezpiecznik pod kierą się spalił i dlatego wiatraki się nie włączały? Drugie pytanie to docieranie, czy 300km na 15w40, a potem syntetyk jeszcze na 1k km spokojnej jazdy starczy?
  6. Witam, odebrałem w końcu swojego legasia po walnięciu panewki, złożony został na nowym bloku, głowice po regeneracji, nowe sprzęgło i inne pierdółki. Niestety po kilku dniach cieszenia się autem, po jakiś 30km drogi ekspresowej stanąłem w korku i wskazówka temperatury zaczęła wędrować ku górze, oczywiście zjechałem najszybciej jak się dało z drogi i zobaczyłem lejącą się wodę spod silnika, oczywiście odrazu telefon do mechanika, laweta itd. Na następny dzień auto do odebrania, powiedziano mi, że wentylatory się nie włączyły bo bezpiecznik się spalił, a lało się z pod korka przy intercoolerze, bo było za duże ciśnienie, zapytałem który bezpiecznik, mechanik wskazał bezpiecznik 7,5A który znajduje się w kabinie pod kierownicą i tu zapaliła mi się lampa i po obczajeniu tabeli bezpieczników wywnioskowałem, że bezpieczniki od wiatraków znajdują się pod maską Od razu myślałem że strzelił wąż od chłodzenia bo były założone te co wcześniej, ale wtedy była by wina warsztatu, a przy spalonym bezpieczniku to ja zapłaciłem za lawetę, więc czy jest możliwe, że jakiś bezpiecznik pod kierą się spalił i dlatego wiatraki się nie włączały? Drugie pytanie to docieranie, czy 300km na 15w40, a potem syntetyk jeszcze na 1k km spokojnej jazdy starczy?
  7. A jeśli chodzi o dotarcie, wlać na pierwsze kilkaset km jakiś specjalny olej na docieranie?
  8. Witam, chciałbym się zorientować od bardziej kompetentnych pasjonatów marki czy to prawda, że w tych silniczkach pękają tłoki? Jeśli tak, to po jakim czasie zapatrywać się na rozbieranie, wymienianie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...