Skocz do zawartości

Jary Schwed

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jary Schwed

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Problem rozwiązany wszystko wyglądało nawet zadawalająco po zdjęciu paska lecz przyczyną ćwierkania i skakania paska okazało się zacierające sprzęgło alternatora wymieniłem i wszystko wróciło do stabilizacji. Dziękuję za przydatną radę podejścia do w/w tematu
  2. WITAM w moim dopiero zacznę diagnozować co jest przyczyną takiego zachowania ? jak w załączonym filmowym skrócie może ktoś miał taki sam problem VID_20230427_172425.mp4
  3. Dzięki za szybką odpowiedż i wszystko jasne w temacie . Pozdrawiam ir3n3usz
  4. Pytanie polega czy w/w modelu można ustawić czujnik (deszczu) tak gdy zacznie padać samoczynnie zamkną się okna w aucie . Czy jest taka możliwość jeżeli tak to prosił bym o podpowiedż jak to zrobic .
  5. Mam pytanie w Subaru Legacy jest dokładany system cofania parkowania na tył prawdopodobnie w ASO w Niemczech kostka do czujnika w łączeniu posiada 4 piny w każdym z czterech szt. zamontowanych. Na centralce zamontowanej w bagażniku nie mogę doczytać się jakiej marki firmy to system czy oriętuje się ktoś jak jest podłączany system lub sprawdzić poszczególne czujniki bo system padł nadmieniam że przy włączeniu wstecznego nie (cyka ) żaden z czujników jak to opisywali że można sprawdzić . Po podłączeniu do komputera raczej nie zostaną one pokazane tak jak to w montowanych orginalnie który lub gzie może być przyczyna usterki czujnika czy centralki . Miał ktoś z tym do czynienia? Lub jakieś informacje jak zacząć szukać przyczyny. Problem został usunięty uszkozona scieżka w centralce udało się usunąć i urządzenie podjeło pracę bez problemowo.
  6. Witam tak jak wspominałem subaryna naprawiona (kosztowna sprawa) wymiana silnika Dziękuję wszystkim za rady które mówiąc przydały się do w/w tematu. I zapewne jeszcze nie raz skożystam z porad forum . Postaram się wstawić zdjęcia i mogę opisać przyczyny zachowania się silnika. Dla dotkniętych problemem silnika oczywiscie dla początkujących jak Ja w temacie. Pozdrawiam.
  7. Dzięki za informację . Myślałem że możliwy demontaż jak w IV gr.
  8. Witam Podczas oczekiwania na naprawę silnika . Korzystając z okazji wymontowanych reflektorów mam zamiar je zregenerować wymienić odbłyśniki czy w legacy V generacji jest możliwość zdemontowania odbłyśników nie rozklejając Lampy ? O ile ktoś posiada taką wiedzę proszę o podpowiedż .
  9. Maxit bardzo dobra propozycja już próbowałem . Jutro podejmę rozmowę w sprawie silnika . Tak na marginesie nie spodziewałem się tak małego wyboru .
  10. Tak dzisiaj widziałem silnik totalna masakra wał , zerwane podpory itd. glowice ok lecz silnik do wymiany . Pozostało coś poszukać mam pytanie to co widzę na necie brak wyboru ceny używanych silników które by moim zdaniem pasowały z podawanego rocznika przeważnie posiadają jakiś mankament lub opis kod silnika to EE20Z lecz z generacji IV jestem w posiadaniu gener.V jak dobrać odpowiedni silnik czy silnik z forester 2014 można zastąpić w legacy z 2010 r kod silnika EE20Z . Lecz tak jak tu koledzy opisali na reanimację tej jednostki za póżno a shortblock nowy to koszt 18.000 ,- plus robocizna . Z góry dziękuję za podpowiedzi narazie bendę starał się naprawić bo mimo wady w tych jednostkach ma to coś ?
  11. Dziękujękuję za podpowiedz w temacie . Jak wspomialem sprzęgło z kołem zam . nowe stare oczywiscie było przypalone objawy typowe dla uszkodzonego dwumasa bicie nie jest już tak (wyrażne ) jak przed wymianą lecz problem pozostał , Stuk wzmaga się po wciśnięci sprzęgła tak że problem raczej w silniku Ale to co Pan napisał rozjaśnił mi spojrzenie na istniejący problem . Gdy dowiem się więcej napiszę o trafnosci Pańskiego rozpoznania ,tym czasem Dziękuję i Zyczę Spokojnych Swiąt.
  12. Witam . Wszystkich Serdecznie na forum zajmujących się tematyką z uszkodzeniami w/w modelu . Po wymianie kpl. dwumasa w silniku słychać stuki przy wciśniętym pedale sprzęgła drganie pedału . Prawdopodobnie luz korbowy panewka czy też może być zerwana podpora wału ? Zdaję sobie sprawę że koszt naprawy rozpołowienie silnika do wymiany panewki to kosztowna operacja . pytanie polega jakie zachowanie silnika jest z zerwaną podporą bo wtedy w grę wchodzi wymiana schot block a to już koszta raczej przekraczające . Moc silnika zachowana ciśnienie sprawdzone .Może ktoś z Państwa był w podobnej sytuacji i proszę o radę o środkch naprawy czy wymiana zestawu naprawczego w której w skład wchodzi wał podkładki i etc. zda egzamin aby cieszyć się użytkowanie tej jednostki. Mechanik zdejmie misę dopiero za kila tygodni aby coś więcej można było powiedzieć o usterce . Może ktoś posiada wiedze praktyczną w tym temacie. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...