Skocz do zawartości

ADAM1976

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    lubuskie

Osiągnięcia ADAM1976

0

Reputacja

  1. Witam, chciałem podziękować forumowiczom za pomoc przy kupnie outbacka, wiele moich pytań znalazło pozytywne odpowiedzi na forum To naprawdę wspaniała sprawa być w gronie miłośników marki i czerpać z doświadczeń tysiąca i jednego oesa Szczególnie chciałem podziękować Piotrowi (Siekla) z Lublina, bez którego zginąłbym w gąszczu zawiłości technicznych i organizacyjnych. Z tego względu, że przebywałem za granicą oraz tego, że Lublin to dla mnie drugi koniec Polski (jestem z Zielonej Góry) Piotr zadeklarował pomoc, wspaniale i bezinteresownie! zajął się za mnie sprawdzeniem auta w Lublinie (wyjazd do kilku warsztatów i liczne konsultacje z forumowiczami). Dzięki temu przyjechałem po gotowe sprawdzone auto, które kupiłem dzięki Piotrowi z obniżoną ceną (ze względu na pewne drobne usterki wykryte podczas sprawdzania). Piotrze wielkie dzięki!!! Jesteście wielcy, pozdrawiam wszystkich gorąco, entuzjasta marki, Adam
  2. Na mojego maila tak odpowiedział CARFIT: Witaj tak znam temat, najprawdopodobniej trzeba cały układ zaadaptowac zgodnie z procedurą FHI. W tej taśmie jest czujnik położenia skretu i nawet minimalne odchylenie powoduje świecenie kontrolki trakcji. Generalnie to pierdoła PZDR
  3. Mam taką sprawę, jestem z Zielonej Góry i chcę zakupić outbacka H6 wersja USA (MY05), który jest z Lublina i pomagają mi w tym forumowicze z Lublina (Siekla, Piotr Sieklucki), jednak mamy pewien problem z elektroniką i nie wiemy jak się do niego zabrać. Mianowicie jakiś czas temu właściciel stwierdził niedziałające sterowanie radia w kierownicy i postanowił zmienić taśme w kierownicy. Po wymianie taśmy (twierdzi, że postępował zgodnie z instrukcją, 2.5 obrota w lewo....itd) po jakimś czasie zaczęła się świecić kontrolka trakcji. Po kilkukrotnym zresetowaniu za każdym razem kontrolka po jakimś czasie się zapala. W serwisie powiedzieli, że trzeba taką wymianę robić z podłączonym komputerem, prawdopodobnie aby zapisać zmiany kąta obrotu w komputerze. Jednak nie podjęli się tego bo "się nie znają" oraz zawsze się wykręcają "że to wersja USA". Czy znacie może temat i wiecie jak się do tego zabrać, kto to ewentualnie mógłby to zrobić, czy to może być coś poważnego?
  4. Mam taką sprawę, jestem z Zielonej Góry i chcę zakupić outbacka H6 wersja USA (MY05), który jest w Lublinie i pomagają mi w tym forumowicze z Lublina (Siekla, Piotr Sieklucki), jednak mamy pewien problem z elektroniką i nie wiemy jak się do niego zabrać. Mianowicie jakiś czas temu właściciel stwierdził niedziałające sterowanie radia w kierownicy i postanowił zmienić taśme w kierownicy. Po wymianie taśmy (twierdzi, że postępował zgodnie z instrukcją, 2.5 obrota w lewo....itd) po jakimś czasie zaczęła się świecić kontrolka trakcji. Po kilkukrotnym zresetowaniu za każdym razem kontrolka po jakimś czasie się zapala. W serwisie powiedzieli, że trzeba taką wymianę robić z podłączonym komputerem, prawdopodobnie aby zapisać zmiany kąta obrotu w komputerze. Jednak nie podjęli się tego bo "się nie znają" oraz zawsze się wykręcają "że to wersja USA". Czy znacie może temat i wiecie jak się do tego zabrać, kto to ewentualnie mógłby zrobić, czy to może być coś poważnego? Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...