Skocz do zawartości

slemo_94

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Dolny Śląsk
  • Auto
    Subaru Legacy V 2.0D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia slemo_94

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. slemo_94

    Legacy v

    U mnie zdiagnozowane stukanie na maglu okazały się drążki kierownicze. Pozostaje kwestia czy oddawać czy samemu to robić
  2. Mam nadzieję że w miarę gładko to pójdzie że gwint w końcówce nie jest zapieczony, niby jest osłona ale różnie bywa
  3. też to sprawdzę, bo przy naciśnięciu hamulca trochę ucicha stukanie, ale luz na kole też trzeba załatwić
  4. Okej, podjadę do garażu i sprawdzę drążek jak mówisz. Jeśli faktycznie jest do zmiany jest to problematyczne czy nie ma z tym większych akrobacji ?
  5. Witam. Od jakiegoś czasu słyszę stuki na nierównościach i przy szybkich krótkich ruchach kierownicą lewo-prawo. Sworznie, łączniki stabilizatora, końcówki drążka są zmienione po wizycie na stacji diagnostycznej stwierdzony został luz na przekładni. Pytanie czy ten luz można skasować i jak z dojściem do śruby kasującej. Pacjent to Legacy kombi 2010 2.0D
  6. Chciałbym wrzucić do siebie drugi tłumik końcowy. może jakiś custom lub z legacy IV tylko pytanie czy pasuje (średnica, długość układu).
  7. zapomniałem dodać że to w kabinie skrzynka
  8. Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem Subaru Legacy V. Jest małe "ale", mianowicie ktoś wcześniej potraktował skrzynkę bezpieczników jakimś klejem w sprayu czy coś takiego. Przyszła mi już druga skrzynka bezpieczników i mam zamiar przełożyć na nową, bezpieczniki ułożyć tak jak mam w starej, dodam że numery skrzynki te same są. Pytanie moje jest takie czy przekładka jest jakaś problematyczna czy to tylko odpiąć i przepiąć wtyczki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...