Wg ustaleń dokonanych przez użytowników forum North American Subaru Impreza Owners Club (http://forums.nasioc.com/) awarie dotyczyły WRX MY09 wyprodukowanych jedynie w sierpniu i lipcu oraz w kilku przypadkach we wrześniu 2008r.
Na forum NASIOC w jednym z podwieszonych topicow podano wykaz kolejnych numerów VIN (6 ostatnich cyfr z vin) wraz z datami produkcji konkretnych modeli dotkniętych "przypadłością". Dokonano rozgraniczenia wg typow nadwozi na hatchback i sedan - rzecz dotyczy oczywiscie WRX MY09.
Przykladowo wg ustalen dokonanych przez uzytkownikow ww. forum dotkniete "przypadloscia" w przyp. wersji hatchback będą niekóre numery z zakresu 805*** i wczesniejsze z dat produkcji 07 i 08 2008r.
Witam,
Czy wiadomo co było przyczyną zatarcia tych silników (np. obrócenie panewki)? Co konkretnie ulegało uszkodzeniu?
Czy Dyrekcja Subaru jest w stanie potwierdzić, że wada dotyczyła faktycznie aut wyprodukowanych w sierpniu i wrześniu 2008r?
Mój pojazd (MY07 US) miał również białe pozycje i właściwie jak większość aut z usa dodatkowo te pomarańczowe żarówki przy kierunkach. Widać co stacja to inne zasady...
Pozostaje więc postawić na swoim i spierać się na stacji z diagnostą, albo wyjąć pomarańczowe żarówki.
Obrysówki w volvo są na zderzakach (z boku auta). To co świeci z lampach forkowych us spec to coś w rodzaju pozycyjnych świecących na pomarańczowo, co jest podobno naszym (europejskim) prawem zakazane. :wink:
He he - miałem w klasie gimnazjalnej paru "kozaków", którzy kreatynę żarli na każdej przerwie, w ilościach hurtowych. Efekty, owszem, były (wszystkie Królowe Solariów nie wytrzymywały z wrażenia ), ale chciałbym zobaczyć ich za 15 lat...
oj chyba nie tylko kreatynę ci koledzy stosowali
Lampy przechodzą przegląd bez najmniejszego problemu. Musiałem jednak wyjąć żarówki ze świecących non stop na pomarańczowo pozycyjnych/obrysówek - w przednich reflektorach oczywiście. Diagnosta na stacji stwierdził, że nie może na to przymknąć oka :wink:
Nie jestem pewien jak jest w MY09 ale rozważ moje rozwiązanie z czerowną żarówką w świetle cofania.
Wejście w lampie EU będzie ale trzeba poprowadzić instalację i zamontować przełącznik (tak było u mnie ale to MY07). Ewentualnie można wykorzystać jedną z żarówek światła cofania w lampie US - zmienić ją na czerowną i pociągnąć kabelek + włącznik j.w.
Otóż fabryczny odtwarzacz CD (ze zmieniarką) w moim foresterze wyposażony jest w port AUX-IN. Zastanawiam się, czy ktoś z Was próbował podłączyć do niego telefon komórkowy kablem jack? Telefon niby ma wbudowany odtwarzacz mp3 (samsung avila) i jest możliwość dokupienia do niego przejściówki z samsungowego portu ładowarki na mini-jack.
Druga opcja pewnie niewykonalna - próba wykorzystania przejściówki z usb na mini-jack (widziałem takie cudo :wink: na allegro) i podpięcia pendriva pod fabryczne audio :???: Tu pewnie przekombinowałem - sygnał z usb będzie cyfrowy a jack analogowy? - jest jakakolwiek szansa na to żeby całość działała?
P.S.
jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o te podłączenia...
pzdr