Skocz do zawartości

jemiouu

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia jemiouu

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. No właśnie mam w opcji zmianę na 2letnie 55tki ale faktycznie może forek komicznie wyglądać. Do tego fakt ze w bagażniku siedzi butla stad w planach podniesienie go z tylu na nieco wyższej sprężynie. Bo SLS był wymieniany i zrezygnowałem z niego na rzecz kosztów. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Wiem ale po konsultacjach wyszło jak wyszło i wstawiłem 65tki i znacznie lepiej wyglądają od 60 tek zimowych. Stad moje zastanowienia i niezdecydowanie odnośnie 55tek, poniewaz fakt będą licho prezentować się na aucie plus węższa guma. Obecne65tki naprawdę dawały radę wybieranie dziur i miła jazda, nawet w zakrętach nieodczuwalny był balans. Tylko po montażu chlapaczy robi się ocierka o chlapacz xd Czyli jednogłośnie drodzy koledzy, 55tka nie do końca dobry pomysł. Lepiej jechać na ori!! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Witam serdecznie. Pytanko do szanownego grona, pacjent forester sg 2.0 xt. Czy jeździ ktoś używa opon 205/55/16 na ori feldze? Obecnie jeżdżę na 215/65/16 i jestem zmuszony do zmiany na cito, a mam możliwość zakupu od koleżki w dobrej cenie i w b dobrym stanie ww. oponek. Czy na takich gumach autko będzie sprawnie się zachowywać ( pomijając fakt wybierania nierówności )? Dzięki z góry za pomoc! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Witam wszystkich, cześć i czołem :)) Przedstawiam się i ja i moja piggy brown pozdrawiamy!
  6. Witam szanowne grono. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i bardzo prosiłbym o pomoc. Otóż.. Pacjent Forek SG 2.0 xt ’04 benzyna +lpg, przebieg 227kkm, automat. Jakiś miesiąc temu wywaliło, dosłownie rozerwało przewód chłodnicy górny. Autko było na diagnozie i naprawie u koleżki w warsztacie. Przewód wymieniony, zbiornik wyrównawczy płynu oczyszczony (ponieważ miał oczka w mojej ocenie oleju) ale był klarowny, robiono test na CO2 i nie wykryto żadnej jego obecności/nieszczelności w układzie. Kolezka wykluczył UPG ,chyba bym nie panikował. Jeździć obserwować i dać znać jak znowu się coś pojawi wtedy będziemy decydować czy dzialamy na grubo. I teraz tak, dwa tyg po usterce wymienialem olej z plukanka i wiadomo z filtrem. Olej Valvoline 10w40 ( lany tez zima-jest ok) Dzień temu zagladam profilaktycznie na stan oleju i na zbiornik wyrównawczy. Olej ilości znikome, zbiorniczek wyrównawczy ubadziany w czarnej? mazi, pod korkiem od zbiorniczka chłodnicy budyń. Pomóżcie rada, czy to już UPG? Czy może chlodniczka oleju? Pozdrawiam serdecznie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...