Skocz do zawartości

Domanos

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Forester SF Turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Domanos

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. moge prosić na pw kozt płyty aluminiowej do forester strubo, 2002
  2. teraz jest zapas, przy skręcaniu też, nigdzie nie szoruje, wczesniej przy felgach 17 z et48 i oponami 225/55 szorowało koło o tylni amor po lifcie i z przodu o błotnik
  3. Mam je dopiero kilka dni, na razie tylko włóczyłem sie na nich po mieście, w ciepłe dni i obecnie mogę tylko napisać, że co do asfaltu przy prędkości miejskiej są zasakujące ciche, nie słyszę prawie żadnej różnicy pomiędzy tymi które miałem wczesniej czyli typowymi szosówkami.
  4. W końcu projekt liftu zakończony, 5cm, felgi ATS Radial 7jx16 ET38, opony Falken Wildpeak A/T
  5. Jak podniosłes na iromanach 4 cm ? z tego co widziałem ironman podnosi + 35 mm, chya że dałeś podkładki, podobno ironman w rzeczywistości podnosi tylko 2 cm. tak powiedział mi gościu, który taki zestaw założył.
  6. napisz mi jeszcze jak ogarnąc takie felgi ? tez jestem z Łodzi
  7. Hi, Pisałeś, że po lifcie "Prowadzenie super pod warunkiem że dobrze się ustawi geometrię" u mnie po zrobieniu liftu 5cm tył się udało ustawić a przodu nie, co jest dziwne bo z reguły z tego co czytałem jest odwrotnie. Załączyłem wynik pomiaru. Czy u Ciebie było podobnie ?
  8. Mi do Turbo polecali felgi 16, że niby lepiej dla takiego auta. Na razie zrobiłem lift 5cm i mechanik, który mi montował zestaw powiedział, że półosie dostaną mocno w kość, pójdą łączniki stabilizatora, wiem, że problem z łącznikami można łatwo rozwiązać, poprzez odwrócenie wahaczy i montaż łączników od audi lub legacy ale co do półosi nie znalazłem rozwiązania. Koleś od którego kupowałem zestaw liftujący mówił, że jemu się nie zdążyły takie problemy z półosiami ani o takich nie słyszał w autach w których montował lifty. Trochę mnie ten lift ostudził dziś geometria, ciekawe jak pójdzie. Macie jakieś doświadczenia z półosiami przy lifcie ? teraz się zastanawiam czy nie lepije było zorbić max 3- 4 cm. ktoś pisał na forum, że 4 cm to max. ile można podnieśc aby półosie nie dostały mocno w kość, choc to tylko 1 cm różnicy.
  9. masz lift zrobiony ? jeśli tak to jaki ?
  10. Dzięki, będę szukał chyba 6,5 lub 7. Najpierw Lift 5cm, już w ten poniedziałek a później felgi i A\T jnajlepiej całoroczne, zastanawiam się pomiędzy Falken WILDPEAK AT3 a Maxxis 771 bravo a/t.
  11. Myśle nad tymi felgami https://allegro.pl/oferta/felgi-hybrydowe-alcar-16-5x100-et35-skoda-scala-10017410016 + Pierścienie centrujące 57.1/56.1 do Subaru widziałem, że szerokośc felgi jest dedykowana 6,5 te z ET35 mają szerkość 6,0 czy ma to znacznie ?
  12. Nierówność na jakich stoi powodują to
  13. Piękny chyba pójdę w tę stronę, też mam amory i sprężyny z SG widzę że ET 38 już daje fajny efekt, jak z prowadzeniem ? przy okazji skąd wziąć taki bagażnik ? poniżej jak na razie wygląda mój
  14. Witam Wszystkich, potrzebuje małego wsparcia, swojego forestera SF Turbo, 2002 r. trochę przerabiam pod wyprawy. Robię lift 5cm, mam już stalową płytę pod silnik i pod tylnego dyfra. Pozostał wybór kół i opon. Tutaj dylematy czy 15 czy 16 czy stalowe czy aluminiowe. Obecnie mam foresterze felgi "17 od XV,ale na takie felgi ciężko znaleźć A/T -ki a takie chęć założyć. Sprężyny są od SG. Słyszałem że fajne są felgi stalowe VW lub Audi, ET28 lub 31 koła wystają lekko, otwór centrujący 57 ale są pierścienie centrujące z 57.1 na 56.1. Czy to się sprawdzi? Może ma ktoś doświadczenie czy taki rozstaw kół ma jakieś minusy ? standardowe ET w felgach forka to 48 z tego co się zorientowałem. Czy lepiej wziąć stalowe felgi Subaru ? nie bawić się w dodatkowe pierścienie są tez dystanse ale dużo droższe. Planuje opony 215/65/16 lub w przypadku felgi 15 to 215/75, tutaj opony podobno w tym profilu podnoszą jeszcze forka ale słyszałem że trzeba trochę nadkola przerabiać przy takich oponach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...