Skocz do zawartości

kosmatoo

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Saab 900S coupe
    Forester SG 2.0 XT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kosmatoo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. kosmatoo

    Korozja w Foresterze

    Ahoj, to polecicie jakichś blacharzy do kieliszków (nie kieliszka) w okolicach Warszawy lub Lublina? Podbijam pytanie @Stelmi10.
  2. Dzięki. Z innych ciekawostek to motyw jest taki że stary właściciel zgubił Polisę OC i dziś mija 20 dni od zakupu i do dziś nie mogę wypowiedzieć starego OC bo nie znam numeru polisy. Dodzwonić się do nich nie da bo to jakaś firma z tragicznymi opiniami w necie i obsługa klienta nie istnieje przez telefon - firma Euroins - odradzam !!! Z tego co wiem zgłosili zmianę właściciela auta, ale ja nie mogę wnieść o rekalkulację składki ani wypowiedzieć polisy bo nie znam jej numeru !! I co teraz ?
  3. Jeszcze jedno pytanie - auto (SG XT 2003r.) przejechało niecałe 120tys km w Polsce po zdjęciu LPG w 2012r po 1szym właścicielu w Niemczech i regulacji zaworów przez 2 właścicieli od których kupiłem. Teraz chcę założyć LPG. W jednym warsztacie mi mówią że koniecznie przed założeniem powinienem wyregulować zawory - koszt 2200 PLN, w 2gim warsztacie mówią że jak jeździł te 120tys tylko na benzynie to nie ma potrzeby teraz regulować skoro nie było gazu. Obydwa warsztaty Subaru polecane w Warszawie :)). Samo sprawdzenie to koszt 700 PLN. Regulować? Nieregulować? Czy sprawdzać tylko?
  4. Jaki jest orientacyjny koszt samego sprawdzenia czy zawory nadają się do regulacji (SG XT 2003r.)? Tak mniej więcej oczywiście.
  5. @artaa Dzięki za radę ale za późno , kupiłem SG XT z 2003r... to znaczy nie tego o którego pytałem 158KM tylko 177KM... Muszę trochę połatać kielichy (ale wiedziałem przed kupnem o tym) i założyć LPG.
  6. Pytanie błache ale wolę zapytać niż potem żałować. Kupiłem SG 2.0 XT 2003r. i widzę w zbiorniczku że płynu od chłodnicy jest b.mało i nie mogę nawet zobaczyć barwy. I pytanie czy bez obawy mogę dolać płynu chłodniczego Prestone, który miesza się ze wszystkim, czy trzeba wylać tą resztkę i dopiero dolać Prestone?
  7. kosmatoo

    LPG w Subaru

    Dzięki za cenne wskazówki.
  8. kosmatoo

    LPG w Subaru

    A jaki jest koszt założenia instalacji LPG do forestera SG 2.0 XT?
  9. Super, dzięki za informacje. Czy kielichy można sprawdzić samemu od spodu patrząc (czy stąd wystarczy), czy najlepiej zdemontować tapicerkę w bagażniku? Niektórzy sprzedający niechętnie chcą z tą tapicerką bagażnika się mocować i kręcą nosem a w sumie bez sprawdzenia kielichów nie ma o czym mówić przy kupowaniu.. I czy jest ktoś może na forum ogarnięty w SG i chętny odpłatnie obejrzeć ze mną forestera pod Warszawą?
  10. A koszt regulacji zaworów przy LPG to orientacyjnie jaki koszt? Przy 2.0 XT to około 3k PLN? Przy tym podobnie? O wiskozie, amorkach i (kelichach) rdzy wiem. Spalanie również. Skłaniam się ku wersji 2.0 158KM żeby serwis przy silniku był mniej problemowy i kosztowny niż przy 2.0 XT. Mam nadzieję że tak jest. Co do manuala to przez to że ofert więcej i lubię manual skłaniam się ku niemu, ale automat jakby kiedyś gdzieś się znalazł w tej wersji to też chętnie.
  11. SG 2.0 158KM - Na pewno gdzieś już było ale szukam i nie mogę znaleźć na forum. Czy możecie podpowiedzieć jakie są główne plusy i minusy tych silników? Rozumiem że przy regulacji zaworów ten silnik również trzeba wyjmować bo jest to DOHC. Większość ogłoszeń jest z manualną skrzynią zastanawiam się dlaczego automaty są znacznie rzadsze w tej wersji? Dzięki za pomoc.
  12. Dobry wieczór, Jestem tu nowy z misją poszukiwawczą Forestera SG. Stacjonuję w Warszawie. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...