Skocz do zawartości

Oldman

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Oldman

  • Urodziny 13.08.1957

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Staszów
  • Auto
    Legacy D MY08 - 244kkm

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Oldman

3

Reputacja

  1. 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan 19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski) 20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj 21. Forester MY2011 - 126 tys jeździ 22. MY08 - padł przy 146 tys. ale go przytarłem 23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w. 24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000 25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm. 26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej. 27 Forester MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm 28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm 29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. 30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 140kkm dokładnie napiszę jak tylko go odzyskam natomiast padło już tyle rzeczy że chyba nawet kaboom silnika mnie nie przerazi 31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana 32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-) 33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO 35.Forester MY2010 ..243tkm jezdzi 36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ. 37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000, 38 .drugi jeździ 270 000 39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał 47. Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR 48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km. 49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej. 50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km
  2. Dopiszę się i ja. Legacy D MY08 nówka sztuka od 23.12.2008 w moich rękach. W tej chwili 219,4kkm w stanie oryginalnym za wyjątkiem żarówek i tarcz hamulcowych z klockami, soft nie modyfikowany. Pozdrawiam "zaropiałych" i "bezołowiowych" subarytów.
  3. Witam serdecznie wszystkich. Chciałbym się dołączyć do dyskusji, która miała być pytaniem do Dyrekcji. Od 23.XII ub. roku jestem szczęśliwym posiadaczem Legacy dieselka i muszę w całej rozciągłości potwierdzić kłopoty które są tu opisywane. Z moich doświadczeń wynika, że te zakłócenia niestety dostają się przez antenę ponieważ w celu wyeliminowania zakłóceń od strony zasilania jeździłem dla prób z radiem podpiętym do osobnego akumulatora stojącego na podłodze w kabinie samochodu a antena była typem magnesówki i nawet masy nie miała wspólnej z samochodem. Mało tego w samochodzie stojącym obok mojego z włączonym silnikiem zakłócenia się pojawiły. Częstotliwość tego terkotu rośnie wraz z obrotami silnika a głośność wydaje mi się, że spada wraz z głębokością wciśnięcia pedału gazu. Daje się to wytłumaczyć w ten sposób, że sterownik silnika kształtuje czas otwarcia wtrysku w zależności od obciążenia silnika czyli im krótszy impuls tym większa amplituda zakłóceń indukujących się nie wiem może w cewce elektromagnesu wtrysku. Temat jest dla elektronika w serwisie a może i do rozwiązania systemowego może nawet przez producenta. Dziwne jest to, że benzyniaki mające cewkę zapłonową można wytłumić a dieselka w którym teoretycznie nie ma co zakłócać przez antenę są takie problemy. Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...