Skocz do zawartości

gryzu

Nowy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gryzu

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu przeglądam i czytam posty na forum. Przeszukałem historie już rozpoczętych wątków. Poszukuję informacji na temat silników - forester z 2007 roku z silnikiem 2,0 o mocy 150km - silnik z serii EJ20F(LSQLB) jak dobrze rozumiem silniki z tym oznaczeniem są bardziej przystosowane do przyjmowania gazu. Niezależnie od tego wymagana jest czasowa regulacja zaworów. CARFIT (Nowy Sącz) twierdzą że powinno się zrobić przegląd (nie koniecznie regulację) co 30tyś km. Czy ktoś mógłby się podzielić opinią jak wygląda rzeczywistość od strony użytkownika - czy faktycznie ten silnik ma długi interwał regulacyjny. Przegląd nie jest drogi bo to około 350zł ale z ogólnej wyceny regulacja to około 2,2tyś. Jeśli regulacja miałaby być co dwa sezony (a rocznie robię około 30tyś km) to nie jest to jakiś kosmos ale co roku na samą regulację 2,2tyś wydać to dość sporo.... wiadomo że spalanie Pb jest sporo ale patrząc na dodatkowy wydatek w postaci 2,2zł co roku na regulację to założenie LPG może się nie opłacać. Jestem ciekaw Waszej opinii / spostrzeżeń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...