Skocz do zawartości

leosh

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska
  • Auto
    niestety jeszcze muszę poczekać aż będę mógł zrobić prawo jazdy kat.b :///
    ale już szukam samochodu :)))

Osiągnięcia leosh

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. No dobra dzięki za wyjaśnienie. W sensie i tak chciałbym wolnossaka na pierwsze auto i zrobić w nim wszystko co pisałem wyżej oprócz właśnie całej otoczki kompresora później sprzedam(oczywiście wiem że stracę) i kupię w miare zdrowe gt żeby nie trzeba było robić od razu remontu. A jeżeli koszty utrzymywania się samemu z dziewczyną mnie przerosną to po prostu kupię pierwsze civica czy tam celice i będę odkładał na GT. Generalnie dzięki wszystkim co chcieli mi to wytłumaczyć. Trzymajcie się
  2. Tata kiedyś się interesował ale już raczej od czasu do czasu patrzy co wychodzi nowego i no też większość takich teoretycznych rzeczy wiem z internetu i no też jak mówiłem ten plan z SC to dopiero przynajmniej za 2/3 lata. Bo wiem że wolnossak by mi wystarczył ale też no trochę nie chciałbym być gorszy od kolegów którzy mają trochę większy budżet i kupują s13 lub alfy romeo które mają 200 lub więcej koni i ja bym pracując się na spokojnie dorobił GT ale no problem w tym że jeszcze prawdopodobnie od kilku miesięcy po 18 się wyprowadzę więc dlatego pytam czy dałoby się zrobić to do okolic 10 k zł i no mniejszej mocy niż gt ale żeby było te 170 lub nawet 150 km mocy.
  3. O dzięki :)) Tylko jeszcze jedno pytanie czy na adapterze z wiązki gc ej20 na ecu master i z ecu masterem dużym kosztem byłoby zrobienie mapy u kogoś obeznanego?
  4. O dzięki :)) Tylko jeszcze jedno pytanie czy ktoś wie jakbym wzią ecu mastera i podłączył adapterem to bardzo drogie byłoby zrobienie mapy?
  5. Jeżeli miałbym blacharkę do uratowania to bym od tego zaczął, później sprężyny obniżające, rozpórki,oraz niektórze rzeczy od gt z karoserii (zderzak, lotki, progi) (przed tym wszystkim jeszcze sprawność mechaniczna oraz obczajenie czy nic w zawieszeniu oprócz gum na poliuretany nie jest do wymieniemia), później ten równoodległościowy kolektor wydechowy(nie potrzebuje bulgotu i chyba przy n/a nawet zabiera trochę mocy) i dopiero jakbym zrobił to wszystko to zastanawiałbym się nad SC lub sprzedaniem i kupieniem GT.
  6. Wiem to może się tak wydawać ale sam dorabiam po lekcjach i pieniądze już mam odłożone z pracy w wakacje. I no a propos tego co jeszcze bym robił to od początku brałem pod uwagę żeby patrzeć na blacharkę i że subaru nie będzie tak niezakatowywalne jak e36 czy tam civic 6 gen. Oraz że wstawiłbym sprężyny obniżające a SC właśnie to tylko raczej pytałem tak czy w tym budżecie dałoby się bo nie zamierzam tego robić od razu a po 2 latach tylko wolę wiedzieć wcześniej jak zrobić by nie wydać dużo pieniędzy (liczę się z kosztami subaru jakbym już kupował to na pewno popatrzę na progi i tylne kielichy(nie spodziewam się że nie będzie dziur ale że będzie dało się wspawać część nadkola czy podłogi z innego gc lub po prostu zabezpieczyć by nie trzebabyło tego robić)) Jeszcze mam trochę czasu więc spojrzę na to ile będę w stanie dorabiać i zobaczę czy wystarczy na utrzymanie imprezy jak nie to trudno kupię civica z 2000 zł i poodkładam na gt i za 3/4 lata bym przymierzał się do zakupu.
  7. To znaczy no wiem o bypassie bo mój tata ma projekt civica 1.8 l (b18c4) z właśnie eatonem m62 i jescze przekładką napędu na awd(cr-v) fajnie się jeździ ale półosie lecą co około kilka miesięcy(w sumie to ten projekt nie robił sam mój tata bo nie jest mechanikiem ale jednak dużo patrzyłem i starałem się przy nim pomagać więc podstawy wiem ale no jednak wszystkich elementów potrzebnych do np. remontu silnika czy właśnie założenia kompresora wymienić raczej nie umiem). (Tak samo jak ty też jestem miłośnikiem diy więc chętnie sam pogrzebie przy rzeczach bardziej podstawowych ale no jednak robienie mapy czy nawet dla bardziej wprawionych łatwych rzeczy mogło by być dla mnie problemem) Wracając do tematu to wiem że to nie tylko włożenie kompresora i ma działać ale no wiem że też wypadałoby założyć bypassa, intercooler, większe wtryski, pompę paliwa no i nie wiadomo czy skrzynia wytrzyma oraz nowy komputer bo chyba tego fabrycznego z tego co tutaj czytałem nie da się programować. I właśnie nie wiem czy to tyle czy jeszcze więcej rzeczy ale narazie na to patrzę jako no plan na trochę dalszą przyszłość więc nie wiem bo no albo mogę kupić pierwsze na daily civica i zbierać na imprezę gt oraz mieć od razu pieniądze na remont silnika który prędzej czy później i tak nadejdzie albo kupić gc wolnossaka 2.0 i później zrobić plan z kompressorem albo odłozyć jeszcze trochę i kupić gt z odłożoną kasą na remont. Generalnie to już trochę poczytałem i wiem że turba z punktu finansowego raczej nie opłaca się robić.(też nie chodzi mi o te 200 koni a po prostu o okolice 170 koni tak żeby jednak jakoś się to odpychało) Generalnie to no tak jak mam napisane to jeszcze nie mam ani prawa jazdy ani samochodu ale mam trochę kasy odłożonej(trochę więcej niż na kupno wolnossaka przy górnej granicy cenowej) i wiem że rodzice pozwoliliby mi kupić auto już żebym coś sobie grzebał a później miał fajne auto na daily. No i akurat myślałem baaardzo dużo o subaru gc bo takie marzenie jak na razie ale nie wiem właśnie czy po prostu odpuścić kupić sobie civica w 1.5 110 km i zbierać od razu na to gt tylko wiadomo z jakimś zapasem na remont. I też nie mogłem właśnie znaleźć wpisu na tym forum czy da się do no okolić 10 tysięcy(lub trochę więcej) założyć kompresor żeby otrzymać moc około 150-170 km więc w sumie dlatego piszę inaczej bym wam nie zajmował czasu.
  8. Cześć, mam kilka pytań co do założenia kompresora (zastanawiałem się nad eaton m62(z sprzęgłem elektrycznym żeby dało się jeździć na daily)) do imprezy gc z wolnossącym ej20(115km). 1. Czy dałoby się to zrobić do 10 tys(wliczając w to koszt kompresora około 1000-2000 zł)? (też wiem że przyda się mocniejsza skrzynia biegów ale raczej dopiero bym przewidywał ten koszt jakoś 3/4 miesiące po wsadzeniu kompresora czy turbo) 2. Czy przy zdrowej serii dałoby się uzyskać okolice 170-200 km mocy?(nie oczekuje tej górnej granicy tylko po prostu pytam(nie mam zbyt dużej wiedzy poza podstawami) 3. Nie jestem zorientowany ale czy do tych 10 tys. zł(może maksymalnie 15 tys zł) nie dałoby się uturbić ej20?(boję kupować się imprezy gt w okolicach 20 tys. zł bo domyślam się że od razu trzeba będzie zainwestować w remont silnika) Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam jeżeli napisałem coś bardzo oczywistego. (są to trochę dalsze plany ale wolałbym wiedzieć czy byłoby to możliwe w tym budżecie oczekując mniej więcej takiej mocy)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...