Skocz do zawartości

zimnylech

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wola
  • Auto
    Subaru Outback 2.5 '06

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zimnylech

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A zdjęcie tej drugiej osłony wymaga demontaż kół pasowych?
  2. Witam ponownie, auto stoi bod blokiem jak stało bo nawet nie miałem kiedy się nim zając, a w między czasie kupiłem gruza by się móc czymkolwiek przemieszczać. Dziś zdjąłem obudowę rozrządu i tu taki widok. https://www.imagebanana.com/s/2061/HYVeI0Ae.html Czy to znaczy że rozrząd przeskoczył?
  3. Teraz sprawdzałem na fakturze, po wymianie uszczelki autoryzowany serwis też zalał 5W30.
  4. To już tak przekroczy wartość samochodu, więc los przesądzony.
  5. To będę się rozglądał za używanym bo taniej wyjdzie.
  6. Przed wymianą Eneosa Premium Hyper Multi 5W30. Powiedzcie mi jeszcze jedno, czy jeżeli miałem teraz robioną uszczelkę pod głowicą to cały proces będzie powtarzany?
  7. Przed wymianą brał olej, po wymianie zrobiłem nim około 1000 km i olej jest, lecz to za mało by stwierdzić czy bierze więcej czy mniej.
  8. Kurcze czyli kolejne 7k w ciągu dwóch tygodni ehh. A czy przy wymianie uszczelek można było sprawdzić czy taka panewka się kończy czy to po prostu bez reguły?
  9. Witam, z tej strony Radek. To mój pierwszy post mimo że samochód posiadam od 3 lat, ponieważ wszystko o co chciałem zapytać już było poruszane, ale do rzeczy. Mam następujący problem. Po wymianie kabli, świec oraz filtrów gazu (lotny i ciekły) silnik zaczął stukać i tracić moc by wreszcie paść, w sensie nie odpalał. Nie było to nagłe. Wymiany dokonałem w czwartek, w piątek udałem się samochodem do pracy, później w góry. Wracając ze Szczyrku już zaczynał gasnąc na skrzyżowaniach by całkiem paść w Bielsku. Zanim zgasł silnik nagle zaczął klekotać coraz głośniej i głośniej. Nie wiem czy to pomoże ale po otwarciu maski zauważyłem wypięty wężyk podciśnienia który biegnie do prawej głowicy (odpięty był od tej puszki). Silnik niecałe dwa tygodnie temu przechodził wymianę uszczelek pod głowica, przejechałem na nim 1000 km i nic się nie działo. Prosił bym o pomoc, poradę. Filmik z pracy silnika. Pacjent to Subaru Outback 2.5 2006. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...