Skocz do zawartości

MikeWanteD

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Borzęcin Duży
  • Auto
    Subaru Impreza 2.5 WRX

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MikeWanteD

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Cześć, to znowu ja. Niestety nadal nie udało mi się rozwiązać problemu. Samochód trochę stał i podchodzę do tematu po raz kolejny. Podsumuje jeszcze raz co udało mi się już ustalić i co zostało wymienione. Reset ECU eliminuje problem na jakieś 200km aczkolwiek problem ewidentnie gdzieś jest skoro auto przechodzi w tzw "limp mode" co udało mi się ustalić zwiedzając różne zakątki internetu. Zdaje się że przerywanie w jakiś sposób zostało wyeliminowane albo uległo znacznej poprawie. Nadal jednak pozostaje problem słabego przyspieszenia przy pełnym gazie co jest chyba spowodowane właśnie trybem awaryjnym. Lista rzeczy które zostały zrobione: -2022 pierwsza sonda lambda -pompa paliwa oraz filtr paliwa -cewki -przepływomierz -boost control solenoid -wymieniłem przewody od turbo do IC oraz od IC do przepustnicy -wyciągnąłem turbo i zawiozłem do sprawdzenia wychodzi na to że jest ok, zawór się nie zacina -zaślepiłem otwory w bloku od zaworów powietrza wtórnego -czyszczenie przepustnicy Auto było po remapie zastanawiam się czy problem nie leży tutaj. Jestem gotów zrobić kolejne logi prosiłbym tylko o wskazanie które wartości logować. Jak nie znajdę rozwiązania problemu to pozostaje chyba tylko wizyta w Nowym Sączu ewentualnie może w Warszawie i okolicach jest jakiś specjalista który zna się na rzeczy.
  2. Również pozdrawiam, miło widzieć na tych skromnych Koczargowskich drogach tak zacny pojazd :D
  3. Po konsultacji z mechanikiem zapadła decyzja o wymianie cewek. Mam teraz takie pytanie. Jaki jest numer oem dla tej części. U mnie są z oznaczeniem FK0186. Niestety coraz ciężej je dostać, szeroko dostępne są natomiast FK0334. Czy to jest to samo tylko zmienił się z czasem numer seryjny czy mam szukać tych które mam zamontowane. Na róznych stronach są podane rózne informacje dlatego jeśli ktoś ma jakieś informacje na ten temat to będę wdzięczny za pomoc.
  4. Cześć, nadeszła ta wiekopomna chwila w której trzeba mocniej podłubać w niezawodnym Subaru. Mój problem objawia się następująco. Auto podczas przyspieszania w zakresie od 2-3k rpm szarpie a wskaźnik doładowania w całym zakresie obrotów pokazuje tylko 0.5 bara. Początkowo myślałem że to coś z turbiną, poruszałem tą dźwigienką od aktuatora ale chodzi normalnie bez jakiegoś znacznego oporu. Szukałem nieszczelności ale też nic nie znalazłem. W zeszłym roku były wymieniane świece oraz pierwsza sonda i rozrząd, a jakieś dwa miesiące temu pompa paliwa wraz z filtrem więc te rzeczy można raczej wykluczyć. Czyściłem już przepustnicę i przepływomierz ale nic to nie dało. Zdaje się że reset kompa pomógł na jeden dzień. Jeśli chodzi o check engine to wyświetla się tylko czasami błąd zaworu pompy powietrza wtórnego (w pozycji zamkniętej), pojawia się już od dłuższego czasu, mam nawet na półce zaślepki ale jakoś brakuje czasu żeby to wreszcie zaślepić. Na postoju obroty nie falują chociaż czuć że czasami delikatnie rzuci silnikiem. Generalnie auto bez większych modów poza donwpipem i wydechem oraz remapem ale te mody wprowadzał poprzedni właściciel. Pacjent to Impreza WRX '06 2.5. Jeżdżona na 98. Wrzucam jeszcze logi które zrobiłem dzisiaj ecuexplorerem. Pozdrawiam [10-4342584006] 2023-04-21 09h50m32.csv [10-4342584006] 2023-04-21 09h56m10.csv [10-4342584006] 2023-04-21 09h52m21.csv
  5. MikeWanteD

    WRX STI MY16

    Cudeńko. Kiedyś też sobie takiego sprawię
  6. Jeździłem 3 lata 2.0R 160KM. Od razu po zakupie zrobione luzy zaworowe i rozrząd i to były najdroższe czynności serwisowe. Po jakimś roku wymieniłem sondę lambda i czyściłem EGR. Nie wiem czy miałem dużo szczęścia ale jak dla mnie to było bezawaryjne auto. Części eksploatacyjne typu klocki, tarcze czy filtry też w rozsądnych cenach. Jedyną rzeczą która może Ci się trafić jest słynne mulenie w zakresie 2-3k rpm. Ja regularnie wymieniałem olej i filtry i nigdy mnie nie zawiódł także polecam.
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. MikeWanteD

    Zakupy z Rosji

    Ja ostatnio poluję na zegary od STI żeby mój WRX był trochę szybszy i znalazłem właśnie w Rosji tanio do kupienia bo ceny na rynku EU/US są jakieś astronomiczne. Nie wiem czy nagle wszystkie części wyparowały czy jak Oczkoo15 Na bank się odezwę ale wczoraj wypadł mi problem natury technicznej a wiadomo na początek lepiej mieć w 100% sprawny wóz niż ładny licznik.
  9. MikeWanteD

    Zakupy z Rosji

    Cześć. Myślę że jest to odpowiedni dział na tego typu dyskusję. Kupował już ktoś z Was kiedyś jakieś części zza naszej wschodniej granicy? Są one dużo tańsze niż dostępne u nas czy w US/JP? Chyba największą bazą części jest strona baza.drom. Co ciekawe kontaktowałem się kiedyś ze sprzedawcą (po angielsku) i powiedział że wysyłka do Polski nie będzie stanowiła problemu. Problemem okazała się jednak rejestracja na stronie która wymaga podania numeru telefonu rosyjskiego. Znacie może jakieś inne tego typu strony z częściami używanymi? Pozdrawiam
  10. Pozdrawiam szefa. Stare Babice na parkingu obok centrum. Ostatnio widziany także pod biedronką w Zielonkach.
  11. Powiem Wam że jeżdżę Imprezą po Warszawie i okolicach i z mojego doświadczenia odmachują mi tylko posiadacze innych Imprez. Może dlatego że to nie jest taka egzotyka w tych rejonach i wielu właścicieli jest nieświadomych :D Najczęściej widuję nowe Forestery.
  12. Pozdrowionka dla Pana w WRX w przepięknym niebieskim kolorze obklejonego jak prawilna rajdówka. Sobota droga pod Krakowem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...