Skocz do zawartości

drewno

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    GOSPORT
  • Zainteresowania
    ZAKRET, HOPA, BARANY NA DRODZE

Osiągnięcia drewno

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. drewno

    faluje na wolnych

    hej moj wrx sti '97 na apexi power fc ma dziwne falowanie wolnych obrotow. szczegolnie kiedy schodzi z obrotow. Faluje miedzy 2500 a 850 tak jakbym dodawal i ujmowal gazu przez 10-15 sekund a potem jest ok. na zimnym rowniez i po jakies minucie sie stabilizuje. ktos poradzil mi wychyscic czujnik wolnych obrotow co zem uczynil i dalej to samo. co wiecej ten pierdolnik na gorze z kabelkami ( z literkami abc) nie wrocil do swojej pozycji i czuje roznice przy roznym jego ustawieniu. nie mam pojecia w jakiej pozycji byl poprzednio wiec prosze o pomoc w a - ustawieniu pierdolnika b - dalszym dochodzeniu co faluje jak zwykle z gory dziekuje :?:
  2. drewno

    Doładowanie

    H ej Arutkowski7 Ja mialem ten sam problem w mojej slicznej i po wszelkich zabiegach okazalo sie ze trzeba zremapowac(tak powiedzial specjalista). Tenze sam gosciu zlikwidowal Manual Boost Control Valve(wyciagnal z niego bebechy) i jak reka odjal. Zadnego przerywania choc down side nie ma juz takiego kopa. Czekam na remap (na kase) i na razie pare miechow ani raz nie przerwal. radze zrobic to samo jesli masz zawor to wybebesz go(kulka i sprezynka) i powinno zadzialac.
  3. Witam Wesolych Swiat Wielkanocnych tak na wstepie... moje sti ma nowy problem. kiedy sie go odpala to chodzi troche i potem gasnie. Chodzi normalnie w zakresie 1500 pozniej kiedy zgasnie nie daje sie go dlugo odpalic. Wynalazlem pewien sposob ze odlaczam wezyk paliwowy z powrotu (dokladniej to z zaworu cisnienia paliwa) i potem przekrecam na sekunde silnikiem zeby krew poleciala, podlaczam wszystko jak bylo i potem jest ok. Chodzi jakis czas i pozniej znowu to samo. Niezaleznie od pogody czy temperatury powietrza (czesciej jednak dzieje sie to na zimnym silniku. Odkrylem ze rowniez w zbiorniku paliwa zbiera mi sie niezle podcisnienie(vacum) czy to ma jakis zwiazek? nie potrafie sobie tego za bardzo wytlumaczyc. :???:
  4. ja tak troche bez savoir vivre. jestem na forum juz pol roku ale dopiero teraz laskawie sie witam. Jezdze sti '97 po poludniowej anglii. Na silniku mam sygnaturke Colina McRae hoc powinien byc Kulig. mam swira na punkcie imprezy od momentu kiedy ja pierwszy raz zobaczylem (15 lat temu) ale dopiero rok temu zakupilem. Po kataklizmie z ECU ktorego zalala woda powoli wychodze na prosta. Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam. Drewno z rodzina :cool:
  5. drewno

    dziwne skoki

    To sie zdarza tylko przy miejszym zakresie obrotow kiedy sie depnie. samo ruszanie to drzenie ... doslownie drzenie samochodu do poki nie zabierze (okolo 2 sekund drzenia). Pozniej jazda spokojna utrzymujac obroty 1000-2000 i kiedy nagle dodasz wiecej gazu to zaczyna sie pileczka (ruchy jakbys podrygiwal glowa do szybkiego hip hopu) ok 2sek no i potem rob co chcesz. Jak juz jedziesz to jedziesz ale jak sie sposci gaz na redukcji to tez hip hop znowu przez jakies 2 sek. To moga byc poduszki ...ja dopiero smigam sti rok i nie wiem czy to taki charakter czy chwilowe przeziebienie. Drzenie ze wszystko drzy a to inne to takie jakby od poduszek. czuje sie troche jak kretyn kiedy nie umie dokladnie opisac ale cholernie mi na waszej poradzie zalezy. Mechanikow wokol to sami lunatycy(nie wiedza co robia!) takze bede tak pytal do znudzenia!!!
  6. drewno

    dziwne skoki

    Ok no to troche sie uspokoilem. Rzeczywiscie od 2000 idzie plynnie...myslalem tylko ze trzeba reagowac! wrazenie jest jak gdyby poduszki w skrzyni lub cos ze sprzeglem(sprzeglo sprawdzilem i nie slizga) :roll:
  7. drewno

    dziwne skoki

    ok mosci panowie po pierwsze, Maras dzieki za wyrozumialosc. Reszcie za szczerosc... ok wiez skakanie nie wychodzi z serca - silnika. silniczek chdzi przepieknie. kiedy puszczam sprzeglo bardzo powoli jest ok-bierze jednak troche wysoko. gaz powoli, plynnie jest ok...ale kiedy gazu dodam troche wiecej zaczyna lyb, lyb (silnik jest ok obroty na miejscu, i ladnie rozmawia-wiec to wykluczam). dzisiaj sprawdzilem olej w skrzyni i jet go za duzo-ma to jakis zwiazek. Slicznotka byla serwisowana nie dawno i wymieniali olej w skrzyni no i przelali. Nawet sprawdzilem pod autem zaczelo kapac troszeczke. Czy to oznacza duze klopoty? Sorry ze tak bez ladu i skladu ale chce powiedziec jak najwiecej!
  8. drewno

    dziwne skoki

    moj sti (300k) skacze mi dziwnie przy ruszaniu-drzy. kiedy mam 1000obrotow na dwojce i dodam mu gazu przechodzi w dziwne skoki. jak gdyby lekkie falowanie przod tyl. jest ok przy wiekszych predkosciach. czy to oznacza wymiane sprzegla czy moze cos wiecej. jesli sprzeglo to jakie i czy warto od razu wymienic kolo zamachowe na odchudzone?
  9. drewno

    Woda w kabinie

    tez mam problem z woda na podlodze wykladzina kompletnie zalana sciagnalem i okazalo sie ze poprzedni wlasciciel wykrecil wzmacniacz przed sprzedaza mam nadzieje ze to czyta i jest mu glupio. w kazdym razie zostawil 4 piekne dziury przez ktore osrto lalo... niestety zakleilem je + wkrecilem sruby i dalej leje. by to szlag
  10. Masz zawór upustowy BOV czy seryjny DV ? BOVA mam ...? [ Dodano: Sob Lis 14, 2009 7:26 pm ] juz raz mialem koszt z nowym ecu wiec bede probowal jezdzic ponizej "zakresu" mieszkam na poludniu anglii wiec do Poznania troche daleko ale dzieki za propozycje
  11. kiedy przyspieszam z obrotow 4000 do 5000 gwaltownie silnik zaczyna sie dlawic i kiedy przeczekam sciagajac gaz w dol wchodzi znow na obroty ale przy 5000 znow zaczyna sie dlawic. W silniku znalazlem czujnik podcisnienia rozlaczony ze srubka zatykajaca jeden z wezy czy myslicie ze to moze miec jakis zwiazek przyczynowo-skutkowy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...