Jump to content

aluminiowakulka

Nowy
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski
  • Auto
    Subaru Legacy IV H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

aluminiowakulka's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputation

  1. Dzięki za podpowiedź. Można wiedzieć ile kosztowała Cię taka regeneracja i jaki warsztat to robił?
  2. Odkopuję temat po kilku latach. Też mam problem ze zmieniarką w Legacy IV H6, w radiu GX-201RE. Za każdym razem po włączeniu zapłonu słychać ze stacji dysków odgłosy, że coś tam kręci, po chwili przestaje. Według tego, co udało mi się dowiedzieć, to jakaś płyta tam utknęła w środku, ale nie zależy mi jej odzyskaniu, więc chciałbym po prostu podmienić zmieniarkę, także z dawcy - jakiegoś anglika. Czy mógłbyś mi opisać krok, po kroku jak to zrobić?
  3. Cześć. Pacjent: Legacy H6, automat, rocznik 2004r. Po diagnozie u mechanika dowiedziałem się, że przyczyną drgań budy są zużyte elementy wału napędowego. Do wymiany mam podporę wału i krzyżak przód - przy skrzyni biegów. W związku z tym zwracam się do zorientowanych w temacie czy poddać wał regeneracji, czy znaleźć cały, używany wał i podmienić? Spotkałem się ze zdaniami, że podpora wału jest niewymienialna i występuje tylko z całym wałem? Jak to jest w rzeczywistości? Co radzicie w takiej sytuacji? Jeśli można prosić, chętnie poznam wasze historie jak poradzić sobie podczas wymiany poszczególnych części lub samego wału. Chciałbym też się zorientować ile wołają sobie warsztaty za regenerację uszkodzonego wału w takim stopniu, jak jest to w moim wypadku. Dzięki.
  4. Cześć. Witam się z wszystkimi. Od niecałego tygodnia jestem właścicielem Legacy IV H6 2004r. w sedanie. Moja baza to centrum Polski, ale mam nadzieję, że nie będzie stacjonować tylko w tych rejonach. Na "dzień dobry" mam parę rzeczy do zrobienia, ale po ich zrobieniu mam nadzieję, na bezawaryjne pokonywanie kilometrów. Muszę się zaopiekować paroma rzeczami, a na pierwszy ogień pójdzie wał napędowy.
  5. Cześć. Moje auto to Subaru Legacy IV H6. Zablokowane lewe, tylne drzwi. Wiem, że temat był wielokrotnie poruszany i jest dosyć powszechny, ale nadal nie udało mi sie dowiedzieć jak go rozwiązać. Według tego co wyczytałem, to umierają silniczki w zamku. Silniczek na podmiankę już przygotowany. Boczek drzwi ściągnięty i co dalej? Co muszę zrobić, żeby odblokować te drzwi i móc je otworzyć? Może ma ktoś jakiś manual? Bardzo proszę o pomoc. Dzięki.
×
×
  • Create New...