Jump to content

T0omasz

Nowy
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    KRAKÓW
  • Auto
    Legacy IV 2.0 165KM Automat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

T0omasz's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputation

  1. Wymieniłem właśnie u siebie sprężyny na LESJOFORS 4288331 i poduszki KYB SM5214. Sprężyna nominalnie, na sucho jest krótsza, ale po złożeniu na amortyzator jest wszystko ok. To jest sprężyna wzmacniana, jest grubsza i trzeba większej siły do jej ugięcia. Amortyzatory zostawiłem stare, gdyż na przeglądzie wyszło że są jeszcze ok. Co do efektu, nie specjalnie zauważyłem żeby auto się podniosło. Liczę, że przy obciążeniu będzie po prostu mniej siadać. Za wcześnie żeby to ocenić. Co do amortyzatorów oprócz b6 jest jeszcze do wyboru KAYABA 341353.
  2. To ciekawe co piszesz, bo planowałem właśnie zakup tych sprężyn do tyłu. Możesz sprecyzować co to znaczy za krótka? Że długoś katalogowa jest inna? Bo jest ale sprężyna jest grubsza i twardsza, powinna się mniej uginać. Czy chodzi Ci o to, że po skręceniu amortyzatora ta sprężyna jakoś luźno goni?
  3. Dzięki za porady. Lewego powietrza już szukałem i to nie to, ale sprawdzę raz jeszcze. Spróbuje skontrolować ten kąt zapłonu. Jak zauważę jakieś odchylenia parametrów gdy go muli to postaram się wrzucić więcej informacji ura_bus niestety link nie otwiera się.
  4. korekty paliwowe mieszczą się w normie. Zimny i ciepły silnik bez znaczenia. Mam LPG, ale problem występuje też przy jeździe na samej benzynie. Problem znika po skasowaniu mapy benzynowej, wiec nie szukałbym dziury w gazie (gaz ustawiony na podstawie mapy benz). Co do spalania stukowego, to nie jest ten objaw że muli w zakresie 2-3 tys... tylko tak jak opisałem na początku. Chyba, że czujnik też i tu może dawać w kość. Jednak żadnych błędów i żadnego tropu.
  5. Cześć, Pacjent Legacy IV 2.0 121kW/165KM Automat Auto traci moc. Przy ruszaniu, próbie włączenia się do ruchu, podczas jazdy na niskich obrotach pomimo wciśniętego nawet na max pedału gazzu. Po kilku sekundach lub osiągnieciu czasem 1, czasem 2 tys obrotów wszystko wraca do normy i auto idzie normalnie. Czasami zdarza się, że przy większych prędkościach i wyższych obrotach auto też jest słabe. Po zresetowaniu mapy benzynowej (odpięciu klemy na dłuższy czas) problem znika i pojawia się na nowo, czasem pod dniu, czasem po 3 dniach. Znowu reset mapy i problem znika, pojawia się za jakiś czas. -brak błędów -parametry na komputerze wyglądają dobrze -luzy zaworowe robione niedawno -układ dolotowy szczelny Na jakieś grupie FB jedna osoba mi odpisała, że to sprzęgło hydrokinetyczne. Pomimo dopytywania z mojej strony, nie powiedział nic wiecej tylko, że to w tym jest problem... Ale ni jak zniknięcie usterki po resecie mapy mi do tego nie pasuje. Ktoś miał podobnie lub ma jakiś pomysł? Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam
×
×
  • Create New...