Skocz do zawartości

Dylan89

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dylan89

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Musiałem zająć się najpierw kołami ponieważ sprowadziłem forestera po jakimś walnięciu w dziure/krawężnik etc I samochód nie ma jednego oryginalnego koła I jest zapasówka, nigdzie nie mogłem znaleźć jednej felgi oryginalnej ani takiej opony, a nie chce jezdzic nim takim kołem bo jak wiemy napęd tego nie lubi. Jest jeszcze złamany wahacze który już wymieniłem, a te felgi 15' które wysyłałem, znalazłem u siebie w garażu leżące od lat i okazało się że pasują do forka. Także win win. Kupiłem opony 225/70/15 Cooper Discoverer, już są założone ma felgę, jutro zakładam na auto to podeślę zdjęcie jak wygląda:)
  2. Będę robił jeszcze lift zawieszenia ale na razie jest na seryjnym i zastanawiam się jakie opony wybrać, bo ciężko będzie kupować na tzw. chybił, trafił.
  3. Napisz jeszcze jakie felgi bo z tyłu jest bardzo ciasno na seryjnej stalówce. Szerokość i ET felgi jeśli masz inne niż w/w stalówka.
  4. felga wygląda tak, ma et 35 i rowne 20 cm szerokości.
  5. Siemanko. Szybkie pytanie. Mam do swojego forestera sf sturbo felgi 15, chce zalozyc nowe opony AT. Ktoś ma doświadczenie jakie największe się zmieszczą? 205/70? 215/70? 225/70? Czy może 215lub 225/75? Dziękuję;)
  6. Dzięki za wszystkie rady:) 1. Motul, prawda, słuszny mocno choć dziwi mnie że 15, ale niech będzie 2. Gazu nie ma i raczej nie będzie. Chyba że mnie spalanie bardzo zacznie wkurzać. Swoją drogą jakie wyniki spalania osiąga ten pojazd? 3. No dobra, jeśli konieczna. Ale co wskazuje na konieczność? I czy to ma być regularnie i rutynowo robione? Albo tak jak w moim wypadku, robić czy nie? Pytam bo nie wiem czy jest sens tam grzebać. Coś tam o samochodach wiem mimo wszystko i nie widzę tam żadnych oznak nieprawidłowego działania silnika. 4. Ciężko zdefiniować. Ale jeżeli w dieslach którymi jezdze na codzień, nie slysze turbiny w ogóle (no chyba że jest uszkodzona to gwiżdże) tak tutaj dosyć mocny zasys powietrza słychać, no nie da się nie zauważyć jak się mocno depnie. Nie gwizd, a zasysanie powietrza. I to charakterystyczne ttssss:) 5. Że rozłożyć to wiem, zastanawiam się tylko czy wymiana łożysk, czy wszystkich, czy tylko piątki. No ale to się okaże po rozebraniu. 6. Ok dziękuję 7. Od której wersji silnikowej? 8. Mam kolegę który przerabia kompletnie Grand cherokee, może mi pomoże z foresterem. 9. Dziękuję bardzo I za resztę również dziękuję bardzo Ps. MocNo szanuje za awatar
  7. Dzień dobry. Drogą przypadku stałem się właścicielem wspaniałego wozu jakim jest Forester STurbo z 2002 roku. Przegrzebałem się przez jakieś 80 stron forum i nie do końca znalazlem wszystkie informacje, a już napewno nie zebrane w całość, stąd mój post. Pytań jest kilka, postaram się to jakoś uporządkować. Aha, mój egzemplarz pochodzi z Holandii, ma 242 tysiące kilometrów i chyba dobrze się trzyma Zajmuje się sprowadzaniem samochodów i ich sprzedażą, i taki był zamiar z foresterem, ale mnie urzekł i zostanie że mną jako wierny osiołek:) ale do brzegu. 1. Nie mam za dużo informacji o historii serwisowej tego auta, ale raczej wszystko działa prawidłowo. Niemniej jednak, na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności? Że rzeczy jak olej, filtry i rozrząd to wiem. Ale jaki olej? Rozrząd co ile kilometrów należy wymienić? 2. Jakie elementy poddać na dzień dobry diagnostyce? W sensie... co najbardziej lubi się zepsuć i co ewentualnie zrobic od razu żeby samochód długo służył w miarę bezawaryjnie? Mam tu na myśli prewencje, jak np. w bmw z silnikami m47 lepiej od razu klapki kolektora wymienic. Czy tu też jest coś w tym stylu? 3. Czy regulacja zaworów rzeczywiście jest tak konieczna? Trafiałem na bardzo różne zdania. 4. Turbinę mam chyba nową bo jest czyściutka jako jedyny element pod maską, ale one zawsze tak głośno pracują? 5. Zauważyłem jedną usterkę, na piątym biegu samochód nie tyle wyje, co...jęczy jakby. Stąd pytanie, jak tutaj jest ze skrzyniami, możliwe że to tylko łożysko na piątce, wymienić i będzie gitara? 6. Egzemplarz mam niemal bez rdzy, ale pisaliście o tylnych błotnikach i mocowaniach kielichów, że lubią rdzewieć. Jakieś pomysły na prewencje przed tym? 7. I jeszcze jak tutaj sytuacja z mostem/dyfrem? Dzieje się coś z nimi? Można ewentualnie wykonać jakieś działania prewencyjnie? Teraz z kolei pytania o modyfikacje, bo chce mojego osiołka zrobić samochodem bardziej offroadowo-wyprawowym. 7. Chciałbym założyć lepsze hamulce, np większe. Orientujecie się jakie mogą pasować? 8. Podniesienie. Jednak brakuje mu trochę prześwitu. O ile można to zrobić racjonalnie? Tylko podkładki czy lepiej jakiś konkretny zestaw liftowy? Jeśli zestaw, to czy coś polecacie? 9. Zmienię koła i opony. 16 cali i jaki rozmiar opony sugerujecie? Wejdzie np. 75? Czy lepiej 65? Swoją drogą polecacie jakiś model opon? Nie musi być turbo w teren, raczej coś pomiędzy bo jednak głównie po asfalcie będzie jeździł. 10. Chciałbym nadać mu bardziej rasowego dźwięku. Jakieś pomysły na modyfikacje/zmianę wydechu? Zapewne jeszcze go okleje bo jest niestety srebrny, zrobię jakieś orurowanie z przodu i dodatkowe halogeny:) Teraz pytania mieszane. 11. Ma ktoś sprzedać prawy przedni błotnik? Mój jest uszkodzony. 12. Co robi tajemniczy przycisk Cruise? 13. Ma ktoś do sprzedania jedną felgę aluminiowe 16 cali? Podeśle zaraz zdjecie wzoru To chyba tyle, choć bankowo o czymś zapomniałem. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...