Jump to content

Dareusz

Nowy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Polska
  • Auto
    Outback 2017

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No tak, dziękuję wszystkim, widzę, że to problem generalny Outbecków. Ależ się postarali! Tak na marginesie, postarali się jeszcze bardziej niż myślicie, prócz kłopotów z rozładowaniem się akumulatora, kiedy auto stoi nierówno, na przykład jednym tylnym kołem na krawężniku, powstają jakieś opory z niestabilności karoserii zapewne i bagażnik odmawia otwarcia. Trzeba mu wtedy pomagać ręką. Ależ super elektryczny bagażnik! Dobrze, że nie trzeba robić tego z szyberdachem od zewnątrz i w czasie jazdy, kiedy zaczyna padać!
  2. Alarmu brak, tylko automatyczne zamykania, siedzenia, pamięć siedzeń, otwierany dach i bajery do jazdy zdalnej. Generalnie kiedy dach jest otwarty czy okna, a zacznie padać, wszystko jest zalane, co przy elektronice nie święci nic dobrego. Pierwszy raz miałem namiot na dachu i zwykle zostawiałem otwarty szyberdach bo był zasłonięty namiotem, było jednak gorąco, więc pies spał w otwartym bagażniku i rano była kiszka. Drugi raz w domu, był upał, zostawiłem bagażnik otwarty (gdy pada bez wiatru nie zalewa nic) i zapomniałem zamknąć na noc. Rano znów kiszka. Teraz znów zapomniałem zamknąć na noc b
  3. Dziękuję, też tak myślę, że ta gotowość do zamknięcia jakoś dziwnie pożera prąd. Choć przyznam, że to kompletnie głupie, bo na przykład pozostawiając samochód na słońcu wewnątrz swojej posesji, ma się ochotę zostawić bagażnik otwarty wiedząc, że się będzie za 5 godzin wyjeżdżało.
  4. Dzień dobry, jak w tytule, po pozostawieniu na noc w garażu otwartego bagażnika (Outback 2017, diesel 150CV, bagażnik elektryczny) rano akumulator jest martwy. Oczywiście wszystko inne jest wyłączone, światła wewnętrzne też. To już trzeci raz taka historia.
×
×
  • Create New...