Skocz do zawartości

Dareusz

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Polska
  • Auto
    Outback 2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dareusz

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. No tak. Temat chyba umarł, jak umrze Subaru jeśli nie będzie się zajmować swoimi klientami. Wielkim szczęściem dla sprzedawców jest fakt, że te fora czytają głównie wk... użytkownicy, a nie przyszli kupujący. Szkoda. Mam Outback 2017 Diesel 150 koni pełny wypas (zdalna jazda, el siedzenia podgrz., skóra went, ) i już 3 akumulator zmieniam dziś właśnie. Oczywiście wpadłem na początek z klapą bagażnika, nawet dwa razy, taki głupi jestem. Raz na campingu zostawiłem otwartą z psem, drugi raz kiedy czyściłem dokładnie auto i przez dwie godziny wszystko było otwarte. Pierwszy aku wymieniono na gwarancji, bo się uszkodził, drugi dziś, ponieważ znów miałem problem z odpaleniem rano (z 10-ty raz). Pchany internetem i wk... postanowiłem sprawdzić jaki jest pobór w stanie spoczynku. Otóż pobór jest 0,61A, identyczny przy otwartym czy zamkniętym samochodzie (żadnych kombinacji z autem nie robiłem, jestem pierwszym właścicielem). Dla żartu sprawdziłem też otwartą klapę, ale to już wszyscy wiedzą co się dzieje i pobór jest 3A cały czas. Na forach w Kanadzie znalazłem gościa, też wk.. klienta. Rozebrał wszystko w klapie... no i nie udało się rozłączyć czujnika. Zaproponował żeglarską szeklę, którą można nosić z kluczykiem i wkładać w zamek aby oszukać. No bo Outback to samochód dla żeglarzy. Aż dziw bierze, że producent nie dostaje info od dilerów i czegoś z tym nie robi. Pozdrawiam i dalej się męczę. Wk... klient Subaru.
  2. No tak, dziękuję wszystkim, widzę, że to problem generalny Outbecków. Ależ się postarali! Tak na marginesie, postarali się jeszcze bardziej niż myślicie, prócz kłopotów z rozładowaniem się akumulatora, kiedy auto stoi nierówno, na przykład jednym tylnym kołem na krawężniku, powstają jakieś opory z niestabilności karoserii zapewne i bagażnik odmawia otwarcia. Trzeba mu wtedy pomagać ręką. Ależ super elektryczny bagażnik! Dobrze, że nie trzeba robić tego z szyberdachem od zewnątrz i w czasie jazdy, kiedy zaczyna padać!
  3. Alarmu brak, tylko automatyczne zamykania, siedzenia, pamięć siedzeń, otwierany dach i bajery do jazdy zdalnej. Generalnie kiedy dach jest otwarty czy okna, a zacznie padać, wszystko jest zalane, co przy elektronice nie święci nic dobrego. Pierwszy raz miałem namiot na dachu i zwykle zostawiałem otwarty szyberdach bo był zasłonięty namiotem, było jednak gorąco, więc pies spał w otwartym bagażniku i rano była kiszka. Drugi raz w domu, był upał, zostawiłem bagażnik otwarty (gdy pada bez wiatru nie zalewa nic) i zapomniałem zamknąć na noc. Rano znów kiszka. Teraz znów zapomniałem zamknąć na noc bagażnik i trochę się rano wściekłem, bo nawet jeśli czujniki, czy gotowość bagażnika do zamknięcia pobierają jakiś prąd, to nie na tyle przecież żeby wyładować do 10V akumulator, który nawet nie zakręcił. Dzięki za pomysły. A może ktoś z Subaru też to czyta? Będę też dowiadywał się w serwisie, tyle, że auto od stycznia jest po gwarancji. Dodam też, że oświetlenie bagażnika ma trzy pozycje, wyłączone, auto i włączone. To też po coś właśnie.
  4. Dziękuję, też tak myślę, że ta gotowość do zamknięcia jakoś dziwnie pożera prąd. Choć przyznam, że to kompletnie głupie, bo na przykład pozostawiając samochód na słońcu wewnątrz swojej posesji, ma się ochotę zostawić bagażnik otwarty wiedząc, że się będzie za 5 godzin wyjeżdżało.
  5. Dzień dobry, jak w tytule, po pozostawieniu na noc w garażu otwartego bagażnika (Outback 2017, diesel 150CV, bagażnik elektryczny) rano akumulator jest martwy. Oczywiście wszystko inne jest wyłączone, światła wewnętrzne też. To już trzeci raz taka historia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...