Jump to content

ODINN

Nowy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About ODINN

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    szczecin

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.forum.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gdzieś w układzie był babel który spowodował wyższy poziom w zbiorniku wyrownawczym. Pytanie skąd się wziął. Małych bąbelkiw lecących z wyrownawczego finalnie nie zauważono.
  2. W serwisie stwierdzili że nie ma się co szarpać z testem CO2. Ale wstępnie można powiedzieć że początki uszczelki, skadys się ten babel wziął Jeździć, obserwowac.
  3. No bez przesady xD. Przed promem był trochę palowany na autostradzie, może zaczął popuszczać. W końcu ponad 320tys na liczniku. Dojade do Polandii to sprawdzę co i jak, myślę że uszczelka, ale się zobaczy. Pierwszy raz w życiu zrobiłem 800km na 1 baku xD Się turla powoli, się ma...
  4. Aaaa więc tak. Walnelem 400km i się przestał grzać, płyn w zbiorniku wyrownawczym wrócił do poprawnego poziomu. Jedynie co zrobiłem przed przejechaniem 400km to odkręciłem korek chłodnicy, dolalem litr wody, dolalem też z 500ml oleju. Cholera wie.
  5. Er... no więc tak. Jestem aktualnie na promie w drodze do Polski. Na postoju zauważyłem że wskazówka temperatury idzie w górę pod czerwone pole, również jak bardzo wolno jade, wchodzę na obroty. Podczas szybszej jazdy, problem znika, temperatura opada do normalnego poziomu. Pod maską: zbiornik wyrównawczy jest znacznie powyżej normalnego poziomu, pod korek. Wiatraki działają. Żadnych bąbli w chłodzie nie widzę (ale sprawdzałem na jałowym). Klima działa, grzeje tez normalnie. Help?
×
×
  • Create New...