Skocz do zawartości

markas

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Gliwice

Osiągnięcia markas

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. markas

    Nerwowa klimatyzacja

    To wiele wyjaśnia :grin: W trakcie jazdy rusza się nogą(36,6stC), bliżej - dalej od czujnika, a ten cymbał myśli, że temperatura się zmiena. Nic tylko siedzieć sztywno.
  2. markas

    Nerwowa klimatyzacja

    Dzięki wszystkim za wypowiedzi. Szkoda, że jednak "ten typ tak ma" :???: Trzeba będzie jakoś przywyknąć i chyba faktycznie nie "auto-wać" na poczatku jazdy. A tak przy okazji- ktoś wie gdzie jest ten czujnik temperatury w nowym Forku?
  3. markas

    Nerwowa klimatyzacja

    Miałem wczoraj możliwość odbycia pierwszej dłuższej trasy (ponad 200 km) Foresterem Diesel rok modelowy 2010. Zdziwiło mnie trochę działanie automatycznej klimatyzacji. Najpierw grzał jak wściekły mimo, że ustawiłem 17 st i zrobiło się dosyc gorąco. Potem, po jakiś 30 minutach zaczęło się ochładzać - musiałem podnosić temperaturę. Dodatkowo zamiast dostosować jakoś stałą temperaturę wdmuchiwanego powietrza (tak robią np. Climatroniki grupy VW - np. w Skodzie) raz dmuchalo ciepłe, raz zimniejsze powietrze (jakby starał się szybko naprawiać własne błędy :shock: ). Czy macie może podobne doświadczenia? Czy ten typ tak ma? Pozdrawiam
  4. Dziękuję za wyjaśnienia, właściwie takich się spodziewałem :grin: Pozostaje cieszyć się z promocyjnego kursu na Euro 4,1 oferowanego przez SIP i nie zastanawiać nad alternatywami. A może na wrzesień będzie 4,0...
  5. Bardzo serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź. Jednocześnie, jako że prosty człowiek jestem, chciałbym doprecyzować "łańcuch odpowiedzialności". Gwarantem jest "sprzedawca", pozostaje zapytać "Kto jest sprzedawcą?" bo w łańcuchu zabrakło mi w nim istotnego z mojego punktu widzenia elementu - ja "klient ostateczny". Łańcuch logiczny Dyrekcji zaczyna się od tego kto jest gwarantem dla autoryzowanego dilera. Czy można go zacząć?: dla klienta ostatecznego (mnie, który kupi samochód) gwarantem jest autoryzowany diler? a potem już jak mówi Dyrekcja: dla autoryzowanego dealera gwarantem jest SIP Dla SIP-u odpowiednio Fuji Heavy Industries Trochę to się nie zgadza z tym co napisał debtux, a przecież cytuje wiarygodne źródło :smile: że gwarancji udziela SIP. To może jednak sprzedawcą jest SIP? tylko po co wtedy pisać kto jest gwarantem dla autoryzowanego dilera? Strasznie to wszyskto trudne jest. Aż się boję się zapytać, czy łańcuch odpowiedzialności działa też w drugą stronę, czyli: jeśli gwarantem dla auta (przynajmniej z rynku UE - dla uproszczenia) jest FHI, to zapisy gwarancji obowiązują SIP, i analogicznie autoryzowanego dilera? Pozdrawiam
  6. Od kilku dni zgłębiam temat gwarancji na samochody SUBARU. Znalazłem na forum różne koncepcje użytkowników i odpowiedzi Dyrekcji. Dziś w dziale after sales znalazłem wielce intrygujące stwierdzenie Działu Technicznego: Witam. - SIP nie jest producentam ani gwarantem. tu link do tematu: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=125183 O ile część pierwsza tego stwierdzenia jest dla mnie jasna, do druga rodzi pytanie... Kto jest gwarantem dla aut SUBARU :?: Będę wdzięczny za odpowiedź, bo może ona mieć wpływ na decyzję o zakupie pierwszego mojego SUBARU.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...