Bardzo serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź.
Jednocześnie, jako że prosty człowiek jestem, chciałbym doprecyzować "łańcuch odpowiedzialności".
Gwarantem jest "sprzedawca", pozostaje zapytać
"Kto jest sprzedawcą?"
bo w łańcuchu zabrakło mi w nim istotnego z mojego punktu widzenia elementu - ja "klient ostateczny".
Łańcuch logiczny Dyrekcji zaczyna się od tego kto jest gwarantem dla autoryzowanego dilera.
Czy można go zacząć?:
dla klienta ostatecznego (mnie, który kupi samochód) gwarantem jest autoryzowany diler?
a potem już jak mówi Dyrekcja:
dla autoryzowanego dealera gwarantem jest SIP
Dla SIP-u odpowiednio Fuji Heavy Industries
Trochę to się nie zgadza z tym co napisał debtux, a przecież cytuje wiarygodne źródło :smile: że gwarancji udziela SIP.
To może jednak sprzedawcą jest SIP? tylko po co wtedy pisać kto jest gwarantem dla autoryzowanego dilera?
Strasznie to wszyskto trudne jest.
Aż się boję się zapytać, czy łańcuch odpowiedzialności działa też w drugą stronę, czyli:
jeśli gwarantem dla auta (przynajmniej z rynku UE - dla uproszczenia) jest FHI,
to zapisy gwarancji obowiązują SIP,
i analogicznie autoryzowanego dilera?
Pozdrawiam