Jump to content

radez

Użytkownik
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About radez

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    Wawa
  1. Ponieważ kontakt na PW coś szwankuje to przypominam się na forum z moją sprawą. Proszę o odpowiedź.
  2. Radzę się zastanowić nad wyborem silnika - czasami w tych dieslach nagle staje wał - tak stało się m.in w moim aucie (info http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=134687 ) Ja dopchałem auto do domu - ale w przypadku jednostki latającej może być to poważniejszy problem....
  3. O tu -> http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/2 ... ,id,t.html Pięknie. Czyż nie? Panowie, Nie śmiećcie w moim temacie!!! Załóżcie sobie wątek - ''ile lodów trzeba zrobić żeby kupić Royca'' i tam sobie dyskutujcie w tym temacie.
  4. Zdecydowana większość właścicieli Subaru posiada więcej, niż jeden samochód. Niemniej w przypadku awarii udostępniany jest samochód zastępczy = mobilność pozostaje zachowana. Moment, moment. Mogę mieć i 5 aut - ale gdyby ta awaria przytrafiłaby mi się 100km wcześniej, to byłbym sam w nocy na mega zadupiu, gdzie czekałbym na lawetę i jakiś transport do domu. Ten samochód po prostu przestał jechać bez ostrzeżenia. Gdyby to się trafiło mojej żonie w trakcie jazdy z 3 miesięcznym dzieckiem byłoby jeszcze gorzej. Tak więc nie porównujmy awarii pt. stukają mi amory, albo urwał się plastik, d
  5. To mówię, że lato ciepłe i pewnie stajnia się powiększy . A może ta kasa to wcale z ciepłego lata się nie bierze... Może główny strumień pochodzić z innego źródła...
  6. Taaa... wniosek jaki ??? Skoro auta za kilka baniaków się tak sypią - to czego może oczekiwać klient za 160tys ??? Chyba niewiele - niech się cieszy póki nie musi pchać... A swoją drogą to mojego Forka właśnie pchałem do domu - bo na szczęście w nieszczęściu silnik padł mu 200m od domu
  7. No skąd.... :roll: ..w Pana przypadku byla to zapewne wada materialowa 8) Dobre, dobre !! A tego to nie wiem.. :shock: Chyba nie umiem bo mi czasami śmierdzi - a zaproszenie na doszkalanie z obsługi sprzęgła też dostałem więc coś musi być na rzeczy....
  8. Podejrzane w Polsce ostatnio jest wszystko 8) .......widze , ze nawet uszkodzenie czopu walu korbowego równiez moze wzbudzac podejrzenia Poniewaz zaraz padnie pytanie o przyczyne to odpowiem : moze to byc wada materialowa , moze to byc jazda na zbyt niskich obrotach lub zbyt wysokich przy zimnym silniku..... :wink: AK ps.nastepstwem moze byc rowniez pekniecie bloku.... resumując - mając prawo jazdy ok 18lat i robiąc każdego roku ok 40000km RÓŻNYMI samochodami (także 4x4) nagle stając się posiadaczem Subaru okazuje się że powinienem się od nowa nauczyć jeździć - bo jeżdzę w złych zakr
  9. To bzdura , a parajacy sie "mocno" Subaru mechanik niech sie dalej zajmuje benzynowymi jednostkami i na ten temat wygłasza opinie. Wszystkie jakie znam przypadki konczace sie wym. short-blocku ( znam kilka ) to klasyka jeżeli chodzi o przyczynę :wink: AK Skoro zna Pan kilka przypadków wymiany short-blocka (pewnie i mój także, bo był naprawiany w Pana serwisie) to poproszę o ujawnienie tejże 'klasycznej' przyczyny. Bo w przeciwnym razie powstaje pole do wielkich spekulacji przez bardziej lub mniej doświadczonych mechaników - a to na pewno dobrego PR dla Subaru nie robi. Szczególnie
  10. Skoro jednak gwarancja jest i dotyczy B2B, to kodeks cywilny ma tutaj zastosowanie (tzn. nie jest wykluczany poprzez przepisy sprzedaży konsumenckiej). Czy prawnik się wypowiedział już w tej kwestii ?
  11. No to w takim razie jak ustalisz coś więcej to napisz info! To był diesel ?
  12. Zgadza się - ale ten przepis mnie nie dotyczy, ponieważ kilka akapitów wyżej określone są podmioty sprzedaży konsumenckiej czyli: "Stronami umowy sprzedaży konsumenckiej są; po stronie kupującego – osoba fizyczna (zgodnie z określeniem konsumenta zawartym w ustawie osoba, która nabywa rzecz ruchomą w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą), a po stronie sprzedawcy – osoba (fizyczna lub prawna) dokonująca sprzedaży w zakresie działalności przedsiębiorstwa (sprzedawca)." Moje auto jest w leasingu i wykorzystywane do działalności gospodarczej. Faktycznym nabywcą jest W
  13. Okres zgodny z ustawowym to rok. Art. 577. § 1. W wypadku gdy kupujący otrzymał od sprzedawcy dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości, że wystawca dokumentu (gwarant) jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. § 2. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono innego terminu, termin wynosi jeden rok licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. Po drugie - przepis mówiący o przedłużeniu gwarancji o okres naprawy nie o
×
×
  • Create New...