Jump to content

Tomek Kraft

Nowy
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About Tomek Kraft

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Myśle raczej nie jako offroad tylko podróż daleko niekoniecznie po asfalcie.
  2. Widziałem gdzieś na amerykańskich stronach ze robi jakaś płytę za zderzakiem i chowają pod tablica. Lub taki pałąk z lampami i wyciągarka ale nie wiem jak u nas z legalnością takich 0DAC1F3F-8669-4A5A-9EBE-CB75A4081168.webp
  3. Koncepcja forestera terenowego zmieniła się po chwili w Outback’u III. Plan jest zrobić lekka wyprawówke tzn opony bagażnik dachowy dodatkowe oświetlenie. Opcjonalnie wyciągarka schowana w seryjny zderzak i lekki lift. Pytanie jest na początek jakie można opony włożyć największe bez podnoszenia? Szukałem tematu ale nic nie znalazłem. Robił ktoś coś podobnego? Pomysł jest na coś takiego jak w załączonym zdjęciu. Pozdrawiam
  4. Mam takie w Grand Vitarze 1 i serio dają radę w terenie a nie wyglądają
  5. W niedługim czasie będę mieć forestera 2 polifta 2.0 wolnossący w manualu. Myślałem żeby właśnie włożyć mu lekko większe opony z lekkim bieżnikiem at. Tyle ze nie chce go za bardzo zmulić bo sam w sobie nie powala dynamiką.
  6. Jak to jest z dynamika w Foresterze 2 przy większych oponach? Bardzo go zmuli przy powiedzmy 215/70r16?
×
×
  • Create New...