Skocz do zawartości

Kacper Koper

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kacper Koper

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Sonda nie taka jak ma być? Już nie wiem po tych śrubkach od innego samochodu czy może takie coś się odjaniepawlało bo nie była dosyć dokręcona? Rwać silnik u siebie na garażu czy nie do pojęcia jest dla amatora mechanika?
  2. Sonda sprawdzona miernikiem. Wiadomo ze grzanie działa na 100% tego czego nie udało mi się do końca sprawdzić bo nie dało rady się wpiąć miernikiem w kostkę od wiązki silnika ale prąd na wszystkim jest wiec działa napewno. Co jeszcze nie wiem chyba trzeba będzie podczepić kompa zrobić szczegółowe zgrać logi. Przy okazji uszczelniałem wydech muszę jeszcze jedna podkładkę dokupić bo 2 za mało. Chyba nie ma co gdybać już poprostu gromadzić kasę i lecieć na wawe do fally albo jakiejś głowy od subaru chyba ze ma ktoś jakieś pomysły? Może wie kiedy samochód wchodzi w tryb awaryjny i jak z niego wyjsc? I czy wiadomo ze ta sonda czegoś nie naswirowala wcześniej i jaka droga powrotu? Może próbować jeździć ze 100/200km na benzynie i wcześniej odłączyć aku?
  3. Jak widzę fuszerkę poprzedniego właściciela to aż ręce opadają. Znalazłem kilka smaczków jak korek nie od tego samochodu do spustu oleju który był dokręcony z kręgosłupa i skakałem w kanale żeby to jakoś zdjąć sliwiło z pod podkładki która była oczywiście nie od tego samochodu bo do subaru po kodach ma być na poduszeczce. Sonda albo złamana albo nie wkrecona do końca przed katalizatorem boje się rozbierać co jeszcze w nim zobaczę.
  4. Jeszcze pytanie czy do tego subaru (impreza gd 2005r hawkeye ostatni lift) idzie 2 sondy czy jedna?
  5. Okazało się ze kata nie ma to nie jest jego wina. Rozrząd wymieniany 20tys. km temu i wszystko z nim w porządku nie jest przestawiony. Okazało się jak rozbierałem kata że nie ma sond jest jedna wkrecona ale nie wystaje na kolektorze (ta przed katalizatorem) a błędu na kompie z nie ma?
  6. To już kilka razy praktykowałem ale nic nie działa około 200km pod rząd na samej benzynie i 3 noce z odłączonym aku. A poza tym sondę chyba by na kompie pokazało? Co więcej patrzyłem w ile przyspiesza do 100km/h przy turbo skupieniu wyszło mi 20s z lekkiej górki. Mam tez wrażenie czasami ze lekko powyżej 2tys obrotów po wciśnięciu gazu w podłogę samochód zwalnia jakby nie dostawał benzyny/gazu ale na obu paliwach jest tak samo. Jeżeli nie zadziała z katalizatorem i tak miałem ochotę przerobienia go na różnoodległościowy to pojadę do gazownika.
  7. Końcówka jest zmieniona przez poprzedniego właściciela na jakiś oryginalny chiński
  8. Za 2 tygodnie jadę do tlumnikarza aby zrobił mi cały wydech czeka na kolektor róznoodległosciowy od wrx. Jeżeli kat byłby zapchany to raczej nie strzelałby z rury na luzie bo to jest tak jakby cofnięcie zapłonu a co do rozrządu to bardziej stawiałbym na to jutro otwieram go od spodu bo wymieniam olej przy okazji stania na kanale zobaczę kata. Spróbuje nagrać filmik jak to wygląda może to rozjaśni troszeczkę temat.
  9. Witam mam problem tego typu, że moja subarka muli od góry do dołu na każdym biegu, powyżej 5,5 tys obrotów się nie wkręca. Nie wiem jak było przed tym problemem bo kupiłem ją taką, cena mnie skusiła i troszeczkę smutno patrzeć na takie auto które stoi pod chmurką i gnije wiec ja zabrałem. Pierwsze co zrobiłem jak ją zabrałem sprawdziłem czy głowice/tłoki/zawory itd. są okey. Wszystko okazało się być dobre jak mówił sprzedający. Auto nie kopci nic nie gwiżdże ani nie puka. Oleju nie bierze zrobiłem już od mechanika do mechanika jakieś 4K km i wziął niecale 2 setki oleju. Czy problem może być w paliwie bo zalałem 95 i latam na lpg? czy może w tym ze miał dzwona w przód i kabel jakiś robi miazgę wprowadzając samochód w tryb awaryjny. Kable sprawdzałem ale nie jestem elektrykiem oddałem już panom mechanikom 2,5 tys zł i jako ze to mój pierwszy i wymarzony samochód to ciężko pracując wydałem już ponad 15 z kupnem nie zajmując się blacharka i dalej nikt nie wie nic czemu muli. Błąd jaki wyskakuje na komputerze to pompa powietrza wtórnego, która kosztuje sporo pieniążków a moja jest w dobrym stanie bo została cała sprawdzona u mechanika. Gdzie szukać problemu bo środki się kończą na większe wydatki a zabieram się powoli za konserwacje podwozia sam u siebie bo co nieco styczności akurat z takimi rzeczami miałem a w mechanice się nie szkoliłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...