Skocz do zawartości

W3SP3

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Ostatnie wizyty

199 wyświetleń profilu

Osiągnięcia W3SP3

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. W Katowicach na W. Stwosza od wielu lat stała Impreza oklejona a'la wersja rajdowa. Ktoś się już jej pozbył? Od kilku tyg nie widuję auta.
  2. Jako, że nastał nowy rok, to i czas noworocznych postanowień, które także dotyczą auta... Stąd dwa pytania: - czeka mnie na pewno przed następną zimą zrobienie kielichów jak i chcę zabezpieczyć podwozie. Wyczytałem o miejscu w Sosnowcu w sprawach blacharskich, co jeszcze polecacie w regionie w tej materii? Nie musi być najtaniej - ma być dobrze - Malowanie i szpachlowanie zderzaków, nie są pęknięte, naruszona struktura. Może też ktoś sam temat ćwiczył i jest chętny odpłatnie się podjąć?
  3. Może ktoś przechodził temat i podrzuci pomysł. Otóż tak zaczęły mnie wkurzać dyskomfortem siedzenia w Subaru, mimo, że robię krótkie trasy, że to szok Z jakiego auta się nie przesiadłem, to 5 min jazdy i mam dość Zauważyłem, że największy problem to fakt, że oparcie powyżej łopatek zamiast nieco złamać się ku przodowi to jest w zasadzie proste i zagłówek jest naprawdę daleko, nie pełniąc swojej funkcji. Brakuje mi czegoś takiego jak spotkałem w niemieckich autach, że zagłówek jest ruchomy i można go składać do przodu - stanowi on wówczas fajne podparcie dla głowy. Ktoś może zna temat, jaki zagłówek tego typu przypasował by do Bugeye? Czy naprawdę jedyny sposób to wrzucić jakiś wygodny sportowy fotel? Wkładanie fotela z innego auta to nie przejdzie
  4. Zastanawiałem się w jakim wątku poruszyć temat, ale może tak lokalnie najbardziej będzie trafnie Ostatnio widziałem w Kato na Ochojcu Imprezę GCB - z małymi tablicami rejestracyjnymi - może jej użytkownik odpowie osobiście - bądź ktoś mądry w tej materii, tylny zderzak był dedykowany na taką małą tablicę. To przeróbka czy widziany egzemplarz miał tak oryginalnie? idąc dalej... W II generacji Imprezy na rynek USA czy japoński nie występowały inne tylne zderzaki, był taki sam jak nasz? Dzięki za odpowiedź
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Myślę, że temat można zamknąć. Dzięki Waszej pomocy temat właściwie opanowany. W wątku "co zrobić żeby Subaru n/a bulgotało" opiszę szerzej i postaram się wrzucić materiał.
  8. Ewemarkam, dzięki serdeczne za pomoc, temat będzie opanowany Będę też wymieniał środkowy. Ktoś ma coś do polecenia? Warto wziąć coś tańszego? Jak wspominałem końcowy jest już mg Motorsport, nie wiem czy jest sens brać od nich środkowy za ponad 600 zł.
  9. Niestety nie ma żadnego ogłoszenia odnośnie przeróbek. Co do Turboworks, towar będzie dostępny najwcześniej za 1,5 miesiąca.
  10. Od razu idąc za ciosem zapytam, Górny Śląsk - ktoś może polecić miejsce gdzie dobrze przerobią kolektor? Jeśli nie uda się zdobyć z Legacy BC to jaki najlepiej do 1,6? Czy obecny przerabiać?
  11. Dziękuję za odpowiedź. W międzyczasie w internecie odkryłem wątki z tym kolektorem i faktycznie może to być to
  12. Witam serdecznie wszystkich użytkowników! Jak w temacie, posiadam Subaru Imprezę GG 2001 silnik 1.6 95 km. Wiem, zaraz będzie komentarz jaki napotykam na każdym kroku, że przy tym silniki nie warto, szkoda pieniędzy, etc... Otóż chciałbym kompleksowo przerobić wydech, moje oczekiwania to jak najlepszy, najpiękniejszy dźwięk do uzyskania z tym silnikiem, sprawa mocy mnie nie interesuje. Aktualnie wydech jest orginalny plus świeżo założony tłumik końcowy MG Motorsport - na wolnych brzmienie mi odpowiada, jednakże poza tym za słabe wrażenia. Prosiłbym o polecenie co zmienić i na co (kolektor, tłumik środkowy, etc.). Jestem blady w tej materii, dopiero odnajduję się w temacie, więc proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuję za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...