Skocz do zawartości

maju

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    b-z

Osiągnięcia maju

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam z tej stony Mariusz - na wsztępie chciałbym wszystkich przeprosić za mojego młodszego brata bo pozwoliłem mu korzystać z mojego profilu bo też jest miłośnikiem marki subaru tak jak i faktycznie zapytał sie mnie czy może odpisać koledze na to "co mi się przytrafiło"- ja mu pozwoliłem i wynikły z tego co widze sporawe problemy ...- nie dowiedział bym się o nich gdy by nie przychodziły mi wiadomości na meila- najmocniej przepraszam ja co prawda też robie błedy ale widze że on zawojował w cały świat- sorki wszystkim pozdrawiam Mariusz
  2. Fajnie lukass że zwracasz uwage na naistotniejszy szczegół tego forum czyli "znaki interpunkcyjne " podczas fastttttt pisania w pracy-będę o tym pamiętał, słuszna uwaga :smile: - pozdro :grin:
  3. Hej Koleko ja miałem ten sam przypadek właśnie jestem w trakcie zakończenia przygody z nie idącym autkiem tylko że ja mam starszego i wolniejszego bo GT (ale ale ale ... Panie kolego zdrowy,choć ostatnio miał mały katarek) - Nie spałem przez to bo auto poprostu szło ale nie tak jak powinno na wyższych obrotach, cały przypadek mój opisany jest kilka postów niżej - ale powiem Ci że jak to zauważyłęm że coś jest nie tak zamontowałęm zegar doładowania - super sprawa bedzie Cię to kosztowało niewiele jeśli chodzi o złotówki bo w całości jest on pneomatyczny I łatwy w zamontowaniu 0 elektroniki a podświetlanie to podpinasz pod CD potem się lansujesz ale później troche wkuża bo niektóre świecą na niebiesko i jak masz go na słupku to razi(ja mam tak) - ale to szczegół- jak by nie ten zegar to bym nie wiedział co sie dzieje bo gdy zamontowałem zegar odrazu zabrałem sie do szukania przyczyny czemu ładuje turbo 0.5 bara - kompleksowo wymieniłem wszystko opisane jest to posty niżej a gdy znalazłem przyczyne zegar uratował silnik przed rozpryśnięciem albo turbo bo wszystko było podkręcone tak by turbo ładowało jak najwięcej a gdy znalazłem przyczyne czyli wymieniłem 5 cm wężyk z kuleczką w środku to na zegarze pokazało sie ponad 1 bar a powinno być 0.8 więdz musze teraz zmniejszyć ciśnienie doładowania troche szkoda bo wciska zdrowo ale posypało by się coś szybko pod maską - powiem tyle koputery nie wykazały nic bo to nie była przyczyna elektroniczna ,jeśli u Ciebie to nie będzie przepływówka albo jakiś czujik to też może nie wykazać na kompie ale ja lepiej sprawdzić - może to być też sterowanie doładowania turbo częsta przyczyna niedoboru mocy ja wymieniłem go z WRX możesz mieć też jakąś nieszczelość w IC lub wszystkich wężach tak było też u mnie(cały dolot na stole) ale na przedniej ruże dochodzącej do turbo mały zonk dziurka łapała lewego powietrza-wymieniłęm - pąpe paliwa ja bym wykluczal u Ciebie bo zazwyczaj albo ładuje albo nie łąduje 98 - mówie Ci spraw sobie mały prezencik w postaci zegara doładowania fajny bajerek który może uratować twój portfelik przed odchudzeniem z powodu awarii autka i później szukaj przyczyny zawsze będzie łątwiej z zegarem - dobra upisałęm sie zdrowo jak bym pisał jakieś wypracowanie na polski -ale byłęm w tym słaby a temat niedoboru mocy w ostatnich nocach śnił mi się często więdz kończe i napisz jak Ci poszło - pozdro :grin: [ Dodano: Pią Lip 10, 2009 7:03 pm ] A jeszcze jedno zegar wykryje problem z turbo - chyba że to problem jest ze sprzęgłem ale to zazwyczaj auto wyje a nie idzie :roll: co mogłęm to napisałem ciał :grin:
  4. dzięki za zainteresownie - właśnie o to chodzi że jak go zagrzeje to dopiero cisne i jest 0.6 - nie tak dawno stracił tą moc dla tego zdecydowałem sie na zamontowanie zegara- i zrobieniu z tym coś - ale jak narazie prucz wymianie ruru dolatującej do turbo , czujników , filtra paliwa, pow. rozebraniu i sprawdzeniu turba na stole nic nie osiągnięto - do tego zastanawia mnie zapach 98 - bo komp podaje prenie paliwo na normalna mieszanke a go nie sapla- pozdro Ciał [ Dodano: Czw Lip 09, 2009 11:12 am ] Panowie już wiem !!!!!!!!!! oglukał sprawe taki koleś zajeło mu to 25sekund pomacał wężyki i ten wężyk górny mały co wychodzi z turbiny on powinien mieć taką małą kuleczke w środku i jej nie miał bo był sztukowany przez co miał też mniejszy przekrój - włożyłęm dobry ale nie regulowałęm zaworu i dobrze że mam zegar bo ładowała mi turbina 1.1 bara:) - szybko wymieniłęm wężyk na ten co miałem i musze wyregulować turbo żeby ładowało 8 barów pozdrawiam
  5. S.O.S Prosił bym o pomoc - a mianowicie - mam Subaru GT My 99 od ponad roku i coś dziwnego mi sie dzieje - turbo nie ładuje jak trzeba autko idzie ale nie tak jak powinno - mam zegar na posostoju pokazuje -8 a jak cisne 0.6bara - byłem z tym u mechanika na komputerach nic nie pokazały, mechanik rozebrał cały dolot i nie ma nieszczelności - wszystkie czujniki od turbo zostały wymienione - sterowanie turbem też - myślałem że to przepływówka ale nie - obiawy jeszcze są takie że czasem pachnie 98 ale to pewnie wina nie spalonego paliwa skoro nie dostaje pow. tyle ile trzeba - ręce mi opadają - co moge jeszcze sprawdzić???? - bardzo chętnie wybrał bym sie na serwis ale nie mam takiej możliwości nie chodzi tu o odległość ale o czas - dziękuje o jakie kolwiek porady - Pozdrawiam Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...