Jump to content

foryoku

Nowy
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Dobry

About foryoku

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 06/10/2000

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy V GT MY09

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może niekoniecznie dzisiaj, ale odebrałem świnię po miesiącu postoju i walki z UPG. Zmieniłem opony na letnie (mam praktycznie nowe Platiny po poprzednim właścicielu, jakieś budżetowe niemieckie opony, na razie nie mam zastrzeżeń, nie bijcie), wsadziłem Borbety i przykleiłem nowe świnki :v
  2. Siemanko. Rozglądam się za czymś w budżecie niewielkim i nie sprawiającym zawału mojemu sercu do mojego białego Legaca GT V gen, po pierwsze to mam dylemat co do koloru, bo wydaje mi się, że czarne siądą najlepiej, ale ciągnie też mnie do "złotych" (ale skromnych). Po drugie na oku mam już trzy modele, mianowicie Borbet Y (black glossy), Alutec Monstr (Bronze, jak dla mnie to taki gaszony złoty) i Proline UX100 (Złote). Ktoś miał do czynienia z którymiś felgami, czy firmą i może poleca, albo i nie poleca? Myślicie, że do białej perły raczej czarne, czy złote?
  3. Otóż okazało się, że chłodnica była do wymiany. Szarpanie najpewniej wynikało z konieczności serwisu instalacji lpg, bo po serwisie ustało. Za +-2kkm przegląd i potem zobaczymy co dalej. Miałem kontrolować poziom płynu w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym żeby kontrolować czy pojawią się objawy puszczającej uszczelki, ale na razie na to nie wygląda. Cóż, jeździć, obserwować .
  4. Dobre pytanie, po ujechaniu tych 30 km wczoraj sprawdziłem płyn który dolałem i nic nie ubyło, muszę sprawdzić ponownie jak tylko zbiorę się żeby wyjść do garażu, zakładam, że gorzej jak go spala, niż jak ubywa, bo wtedy to "tylko" jakiś wyciek, a w pierwszym wypadku coś jest mocno nie tak?
  5. Witam, ostatnio jadąc autostradą miałem bardzo dziwną sytuację, mianowicie auto zaczęło poszarpywać, czy też dławić się, najpierw przy 3 tys obrotów, potem przy 2,5, a potem już w ogóle musiałem zjechać na pas awaryjny. Stało się tak dwa razy. Za drugim razem auto ni stąd ni zowąd postanowiło że nie przełączy się na gaz (instalacja brc założona przez poprzedniego właściciela), na benzynie ten problem już później nie wystąpił, dlatego też nie chciałem kusić losu i po prostu wyłączyłem gaz. W drodze powrotnej zaświecił się jeszcze check cruise, trakcja i parking. Gdy byłem już przy samym domu za
  6. Drodzy plejadziarze. Przychodzę dzisiaj z zapytaniem o modzenie Forestera II generacji 2.0 turbo 177km. Jaki przyrost mocy można uzyskać bezpiecznie na stockowych podzespołach i jakim kosztem oraz czy jest to jakkolwiek opłacalne? Pozdrawiam.
  7. No w moim przypadku magik do wynajęcia to jedyna opcja, bo na mechanice znam się raczej jak świnia na gwiazdach, a na spawaniu to już w ogóle (ponoć trzeba tam coś spawać). Co do tej lotki, to jest po prostu lotka od sti, czy jakaś customowa? Da się ją dosyć łatwo dorwać, czy trzeba polować?
  8. Hatch ma swój urok, ale wersję cywilną trzeba trochę moim zdaniem podrasować. Okleić tylne lampy przede wszystkim, jakaś ładna felga, no i dłuższą lotkę walnąć. Do tego biała perła prezentuje się chyba najładniej z wszystkich kolorów. Jestem ogromnym fanem blue mica, ale jednak do sedanów pasuje ona o wiele bardziej. Przy okazji, wie ktoś jak to jest z kolektorem różnoodległościowym w GH? Tzn. Czy dużo tam jest grzebania, czy całkiem plug n' play?
  9. Nie chcę wydać więcej niż dwadzieścia kilka tysięcy na samo auto (wiem, kilka to pojęcie dość względne, powiedzmy, że 25).
  10. Cześć, zakładam kolejny temat w poszukiwaniu subarowej wiedzy. Ostatnio pytałem konkretnie o generację GD, ale teraz do głowy wpadł mi kolejny pomysł. Kwestią kilku dobrych miesięcy jest zmiana auta, no i w zasadzie jestem już nagrzany na subaru, ale... No właśnie, ale co dalej? Chcę daily, czyli wolnossaka (wiem, że mimo wszystko pewnie mało ma to wspólnego z rozsądkiem, ale chcę) no i jeszcze jakiś czas temu myślałem tylko o GD, raczej tylko w sedanie. Pech chciał, że jakiś czas temu, przeglądając forum, wpadłem na "białą świnię w lanosie..." i zaczęły mi się podobać lanosy. No i teraz
  11. Hej, cześć. W przeciągu kilku miesięcy zamierzam zostać plejadziarzem i zamienić swoje pierwsze i obecne auto na nieszybkossącą Imprezę GD lub GH z silnikiem odpowiednio 160, lub 150 konnym. Pozdrawiam :v
  12. Oczywiście chodziło o kilometry, nie litry, mój błąd.
  13. Witam. Mam kilka pytań odnośnie wolnossącej imprezy drugiej generacji. Zakładam, że dla użytkowników forum pytania będą trochę jak Kevin Sam w Domu na święta - przewałkowane milion razy od deski do deski, no ale chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy wprost od użytkowników ww. auta. Czy to auto nadaje się na daily? Nie potrzebuję jakiegoś ogromnego bagażnika ani miejsca z tyłu, zazwyczaj raczej auto używane byłoby we 2 osoby, jakieś niewielkie zakupy, może czasami przewieźć kogoś na tylnym siedzeniu. Nie ukrywam, że ten napęd AWD mnie podnieca. Chciałbym właśnie żeby daily fajnie si
×
×
  • Create New...