Skocz do zawartości

Dawid Osial

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dawid Osial

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Zgodnie z twoją podpowiedzią, zajrzałem pod plastik, który jest wokół lewarka zmiany biegów i była tam rzeczona skrzynka. I teraz w sumie to nie wiem co robić, wypiąłem ją całą (centralkę) to samochód nie chciał odpalić(był zapłon). Spróbowałem zakodować kluczyk, nie poszło. Jak się domyślam, wypięciem tej centralki przerywam obwód. Włożyłem do tej skrzynki przewód chyba od zasilania(biały na dwa piny) i Subaru zagadało, ale jak pilot nie działał tak nadal nie działa. W czym może tkwić problem? Ewentualnie czy ktoś zna warsztat w Warszawie lub na wschód Warszawy(okolice Wyszkowa, Węgrowa, Łochowa) który by to zrobił?
  2. Tak jak napisałeś idą 3 kable z tej skrzynki I są dwa kable od czujników ultradźwięków a trzeci leci w wiązkę. W takim razie pójdę za twoją radą i zobaczę obok lewarka
  3. Dzięki wielkie wczoraj jeszcze przed publikacją zdjęcia szukałem tej wtyczki i nic takiego nie znalazłem. Znalazłem taką małą skrzynkę od X-Safe podklejoną do czegoś pod kolumną kierownicy, ale takiej wtyczki co ty masz to nigdzie nie widze :/ W tej co znalazłem, są trzy wchodzące przewody i wypiąłem je, ale nadal cisza w centralnym od kluczyka Wrzucam zdjęcia poniżej od siebie.
  4. Jak masz możliwość, proszę podeślij zdjęcie jak ona wygląda. U mnie jest tak samo, kabelek od guzika leci za skrzynkę bezpieczników i tam wpada do wiązki. Akurat w weekend będę miał czas to rozgryzę ten alarm Odnośnie rozcinania wiązki, wiadomo rzecz, że trochę za daleko i będzie problem
  5. Panowie, mam do kupienia felgi 7,5 5x100 '18 cali, z oponami 225/45 ET 50. Jak podejdzie to pod Imprezę GD z 2006 roku? Na pewno nie będzie obcierać o nadkola, a jak będzie z wypełnieniem wnęki?
  6. Dzięki Panowie za sugestie. Próbowałem znaleść przewody od X-SAFE i chyba ich część znalazłem. Znalazłem jakiś guzik/włącznik podklejony do skrzynki z bezpiecznikami pod kolumną kierownicy. Próbowałem iść po kablach i dalej znaleść miejsce gdzie one wchodzą. Okazało się, że wchodzą w jakąś wiązkę i nie miałem wtedy czasu na jej rozcinanie, ale chyba nie będzie wyjścia i będę musiał to zrobić. Ja myślicie, gdzie mogą iść te kable / lub gdzie jest oryginalna centralka? Z uchylonymi drzwiami nie ma problemu, bo pierwsze co to patrzyłem czy gdzieś nie ma takiej sprawy, że się nie zamyka odwód ze względu na otwarte drzwi.
  7. Przejrzałem dokumenty i tak patrzę, że w salonie jak został kupiony została zamontowany dodatkowy alarm przez firmę ETS sp. z o.o. zaś alarm jest firmy X-SAFE(model czy coś takiego). Panowie, może się orientujecie, czy da się wymontować ten system i wrócić do ustawień fabrycznych?
  8. Kodowałem według instrukcji tzn. zdjęcie plastiku przy progu od strony kierowcy, połączenie wtyczek, wciśniecie otwierania zamka w drzwiach jednocześnie klikając na pilot
  9. Dzięki za komentarz, niestety ale moja Subaryna nie chce współpracować w tej sprawie
  10. Dzień dobry, jest taka sprawa. Pacjent - Subaru Impreza GD sedan 2.0 160 km. O co chodzi - brak reakcji pilota w kluczyku na zamek centralny Diagnoza - ? W samochodzie, jeśli włączę ręcznie zamek centralny to działa(ten pstryczek od zamykania drzwi wewnątrz). Wychodzę z samochodu i próbuję zamknąć auto z pilota i brak reakcji. Próbowałem zaprogramować pilot, nie daje żadnego znaku życia. Wymieniłem baterię w pilocie, brak znaku życia. Zmieniłem kluczyk, też nie działa. Co może być przyczyną, albo jak ją znaleźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...