Jump to content

Subi_wagon

Nowy
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny
  1. Dziękuję, bardzo fajny opis (dyrekcji), potwierdzający moje wrażenia z jazdy SBD z cvt, niestety brak jest tam odniesienia do głównego tematu, jakim jest wpływ wyprzedzania z butem w podłodze i kick downem na zużycie podzespołów.
  2. Cześć. Właśnie stałem się posiadaczem kontrowersyjnego OBD z cvt z 2013 r. i jestem bardzo zadowolony z auta - komfort i przyspieszenie na bardzo dobrym dla mnie poziomie. Mam tylko jedną wątpliwość. Mianowicie, zastawiam się czy przyspieszanie na tzw. kick downie (but w podłogę i automatyczna redukcja obrotów przez skrzynię) jest zdrowe dla silnika, skrzyni i innych podzespołów. Z jednej strony to w nowoczesnym aucie jak OBD i tak komputer nad wszystkim czuwa. Z drugiej zawsze uczono mnie, że gazu nie daje się do dechy, bo i tak nie przyspiesza, a wtryskiwacze i tłoki dostają po t
  3. Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum , Jestem subarowiczem od około 5 lat. Najpierw impreza 2.0 NA, na której nauczyłem się jak się właściwie porusza po drogach (wg niektórych jak wariat), a teraz kontrowersyjny OBD (Outback diesel)
×
×
  • Create New...