Skocz do zawartości

rj.

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Limerick

Osiągnięcia rj.

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. rj.

    Forester s/tb jdm

    siekla, wielkie dzięki za pomoc No to mam już coraz jaśniej :wink:
  2. rj.

    Forester s/tb jdm

    OK Wiem, ile kosztować mnie będzie forek s/tb jdm LHD teraz mam pytanie: zakładając, że mam LHD: ile będzie mnie kosztować doprowadzenie forka s turbo 177 KM do mocy 240 KM? interesuje mnie samo podniesienie mocy, abstrachuję od rzeczy typu hamulce, itd...
  3. rj.

    Forester s/tb jdm

    Może komuś się przyda: Na znanym serwisie aukcyjnym jest do kupienia forester Ciekawe w jakim stanie...?
  4. rj.

    Forester s/tb jdm

    Cieszę się, że temat choć niszowy cieszy się zainteresowaniem. A więc: powoli skłaniam się ku kupnie forka w Japonii i sprowadzeniu go do Irlandii (wersja s/tb niekoniecznie STi, choć bardzo bym chciał) Jako, że z powrotami jest tak, że zawsze się przeciągają. temat pezekładki nie jest aż tak pilny, choć ważny, bo przynajmniej będę wiedział wprzyszłości na czym stoję. Jeżeli coś znajdę na pewno dam wam znać
  5. rj.

    Forester s/tb jdm

    A więc: Jako model wzorcowy przyjąłem Forka s/tb AT (nie STi) z 1999 roku Co do ewentualnych kosztów przekładki, mam już odpowiedzi z dwóch warsztatów. W jednym robili już z powodzeniem imprezy (samochody, ma się rozumieć) i polecił mi go znajomy. Cena za robotę jest podobna i oscyluje w granicach 3500-4000. Cena za graty jeszcze nie ustalona - potrzeba więcej czasu. Jakoś tak zaskakująco tanio się wydaje, więc podchdzę do tego sceptycznie... cdn...
  6. rj.

    Forester s/tb jdm

    Nie no...dzięki panowie za odpowiedzi :razz: jestem pod wrażeniem Muszę to jeszcze na spokojnie przeliczyć, ale wydaje mi się, że obydwie drogi (kupno jdm i przekładka lub kupno europejczyka i modyfikacje) będą kosztować podobnie no właśnie... Na razie szukam właściwej drogi i taka dyskusja na pewno będzie mi pomocna. Jak już napisałem, jeszcze jakiś czas będę w ojczyźnie dobrej whiskey, więc kierownica po stronie pasażera jest jak najbardziej wskazana :wink: poza tym sprowadzenie samochodu z Japonii do Irlandii jest prostsze niż do Polski i wydaje mi się, że tańsze, chociaż to moje subiektywne odczucie. Z serwisem i wszelkimi częściami też nie ma najmniejszego problemu. Mam kilka namiarów na dobre firmy w Polsce mogące zrobić przekładkę, maszę ich popytać o całkowite koszty takiej operacji. Dam znać jak coś będę wiedział. Z drugiej strony...przekładka to zawsze poważna ingerencja w samochód. Nie zarzekam się i nie upieram przy niej. Kupno europejczyka też wchodi w grę. jeszcze raz dzięki i czekam na więcej Może mar108 napisze coć o kosztach gratów i roboty? Albo ktoś inny coś wie?
  7. rj.

    Forester s/tb jdm

    Tak. Fakt, że był to zaledwie jeden dzień, ale wystarczyło... No właśnie...na początku zakładałem 10000 PLN na części i robotę, ale powoli wydaje mi się to nierealne ciężko go znaleźć A czy znajdę gdzieś na forum historię twojego samochodu?
  8. W takim razie i mi wypada się przywitać i pozdrowić wszystkich. A więc: Witam i pozdrawiam wszyskich :wink:
  9. rj.

    Forester s/tb jdm

    Witam Na wstępie: miałem okazję przejechać się fakowym forysiem (s/tb sti AT MY 2000) jakiś czas temu i od tego momentu strasznie choruję. Muszę zmienić auto, a jednocześnie w ciągu najbliższych 9 m-cy wracam do PL (czyli pojeżdżę sobie jeszcze trochę po Wyspie a potem zabieam siebie i samochód do kraju jako moje tzw. mienie. Tak sobie myślę: (zdarza mi się ) Czy warto w ogóle bawić się w sprowadzenie i przekładkę tej wersji? Z moich wstępnych ustaleń ca. koszt takiej operacji na peno zamknąłby się w kwocie 30 000 PLN (zakup samochodu, fracht do Dublina, cło, VAT, opłaty rejestracyjne, późniejsza przekładka i części w Polsce). 240 KM w Foresterze bez modyfikacji jednak robi wrażenie, nieprawdaż? Potraktujcie ten post jako wstępną przymiarkę do takowej operacji, wszelka krytyka mile widziana. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...