Skocz do zawartości

KristOFF

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia KristOFF

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Chyba chodzi o wadliwosc panewki walu korbowego z tego co sie zorientowalem ale znowy podobno nigdy nie zostalo to nigdy poprawione .????
  2. A co mozecie powiedziec o silniku Diesel w Foresterze ? Gdzies , ktos wspominal zeby unikac silnika Diesla w Subaru , ze sa nieudane ???
  3. Faktem Jest! Tez nie wychodze z zalozenia ze zaraz bedzie mi sie psuc, tym badziej ze mysle o modely z 2018/19 do 30-40k przebiegu Moze po prostu powinienem odpuscic XT . Nie wiem cos jest w tych Subarakach ze przemawia do mnie , moze to ze nie nabijam kabzy wielkich koncernow tylko mniejszych producentow Kiedys mialem XV i bylem super zadowolony z moze kilkoma malymi detalami ale to nie o tym tu mowa.
  4. Bardzo wszystkim dziekuje za bezcenne uwagi.Tu wszedzie jezdza Toyoty ( hiluxy i land cruiser ) , Subaru jeszcze nie spotkalem.
  5. Witam Tak sie składa ze sam stoje przed podobnym wzborem z tym że nie mieszkam w PL . skłaniam sie ku XT ale (spalanie i ewantualnie wyzsza cena nie stanowia dla mnie mega przeszkody ) biore tez pod uwage Forester 2018 2.5L ( to te sprowadzane z USA ) , lub Outback 2.5 2017-18 , sorry za brak polskiej trzcionki wybaczcie. Mowie tu o wyspie w hiszpani ( La Palma) , mieszkam na 750m nad poziomem morza teoretycznie nie ma gdzie sie rozpedzic wiecek niz 100km /h , nie ma autostrad czaly czas pod gorke lub z , oraz mnostwo zakretow 90 % jazdy to 50-60 km/h ,bardziej potrzebna mi moc /sila niz przyspieszenie i predkosc dużo krotkich tras po 10km-15km góry, podjazdy super strome i wasko . czesto jak chcesz wyprzedzic masz doslownie chwile na ten manewr i musisz to zrobic jadac pod gorke drogi dosyc dobre , ale czesto trzeba zjazdzac z asfaltu nie wiem jak z jakoscia paliwa ale jest tansze niz w PL Serwisu Subaru nie ma na wsypie najblizsze jest na sasidujacych wyspie Gran Canaria ....... problem?? Jezdzimy przewaznie we trojke lub czworke i zasze cos wozimy w bagazniku . ktos pisał że : "Dla krótszych tras, miasta i trudniejszego terenu stawiał bym na wolnego ssaka. Poza wspomnianą osłoną dochodzi możliwość włożenia felg 16" z bardziej terenową oponą, brak potrzeby chłodzenia turbiny, tylne samopoziomujące zawieszenie. " i jeszcz ktos inny: "są warunki w których kupno wersji doładowanej jest nie wskazane np. słabej jakości paliwo krótkie odcinki jazdy długotrwały użytek na złych drogach brak nowoczesnego zaplecza serwisowego" wychodzilo by na to ze lepszym wyborem bedzie wolny ssak , ale obawiam sie ze za malo mocy a moze sie myle , a moze diesel ? zalezy mi na tym by auto bylo niezawodne i nie psujne jako ze nie ma serwisu na miejscu , wiec nie jestem pewien tego turbo chociaz kusi mnie. lub outback ? przyznam ze przydaly by sie 16" lub 17" kola zamiast 18" i oslona silnika jako ze jest duzo skaly wszedzie ale to automtycznie elimuje turbo. Dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...