Jump to content

Grychol

Nowy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WLKP
  • Auto
    Subaru Forester SG 2.0 X A/T 2006
  1. Czy XT nigdy nie miały głowic z utwardzonymi gniazdami? Ich trwałość będzie taka jak w EJ204? Rozumiem że do regulacji co 50 tys km silnik out? Regulacja w Poznaniu czy jeździsz gdzieś dalej?
  2. Jasne... nowej RAV4 ani lexa 350 nikt skutecznie jeszcze nie zagazował. Ja nie mówie to o zwykłym wtrysku bezpośrednim, tylko o dwoch systemach naraz - MPI z FSI zależnie od obciążenia auta. ( w moim przypadku Lexus IS 350)
  3. Mam dwa auta, ale jakby forek dostał lpg to stałby się głównym daily car-em. (drugie jest nie do zagazowania - dwa systemy wtrysku mpi i fsi w jednym - nik tego nie gazuje). Rocznie robiłby około 20- 25 tys km. Obawiam się tylko czy nie okaże się że założe lpg, które spłaci się po około 15 tys, a zaraz po tym bede musiał wywalać silnik i robić regulacje za 2 tys. Tym sposobem jakbym latał 2 lata na benie może wyjść na zero... Czy to nie jest aż taki straszny srocz z tym EJ204 i przelata napewno te 40-50 tys km bez dotykania. No i kto kupi EJ204 z gazem jak wcześniej przeczyta forum :))?
  4. Witam wszystkich. Właśnie stałem się trochę przypadkowo posiadaczem Forestera. Szukałem na szybko auta o względnie małym przebiegu, które pociągnie mi budę kempingową i trafiłem na ogłoszenie Forestera. 2006 rok, 2,0 wolnossak w automacie. Auto od nowości 13 lat użytkowane na Lofotach w Norwegii (właścicielka 1937r) i ostatni rok w Danii. Generalnie bardzo ładne. Wg licznika, i danych które można sprawdzić na stronach norweskich i duńskich przebieg 60 tys km. Lakier cały w oryginale, małe przycierki lewy przód i tył. Wszystkie szyby ori, przód podgrzewana pod wycieraczkami, tempomat, grzane tyłki. Buda zdrowa, tylko zawieszenie jak w większości japońców. Pod maską zero rdzy, wszystkie śrubki bez nalotów. Ale żeby dołożyć łyżkę dziegciu mądry polak po szkodzie... nie doczytałem wcześniej i mam wersję EJ204. Kupiłem go z myślą o lpg, a tu teraz wszędzie czytam, że kibel... W przyszłym tygodniu zmieniam rozrząd, olej w skrzyni i silniku. No i teraz nie wiem co robić, gazować i jak polecą głowice to kupić używane od EJ20F, czy latać na benzynie i za poł roku sprzedać komuś kto będzie chciał mieć subaru z małym przebiegiem bez lpg. Auto było drogie jak na swój rocznik i nie wiem czy pakować sie w gaz czy go nie psuć jak ma niby taki mały przebieg?
×
×
  • Create New...