Skocz do zawartości

Daimon

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Forester XT
    Forester e-boxer

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Daimon

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Cześć, Czy planowana jest Subariada w kierunku północnym letnia lub lepiej zimowa ? pozdro
  2. I właśnie dlatego Dyrekcja jest Dyrekcją... Zgadzam się ze przedstawionymi zasadami pracy baterii trakcyjnej, mam nadzieję, że wszystko jest OK i praca w bardziej sprzyjających warunkach wróci do normy. Nie uspokaja to jednak moich podejrzeń, nie widzę dużej różnicy w warunkach klimatycznych jak i włączonym osprzęcie w stosunku do referencyjnego okresu do jakiego się odnoszę. Auto ma przejechane 7000km i jeszcze klika wiosen będzie na gwarancji, także będzie okazja zweryfikować stan pracę układu EV w bardziej sprzyjających warunkach. Korzystając, zaangażowania Dyrekcji w temat pozwolę sobie na wyrażenie mojej opinii na temat serwisu Subaru, a wydaje mi się że mam już do tego pewne podstawy gdyż to moje trzecie auto z pod konstelacji plejad i gdybym kierował się jakością serwisu pierwsze byłoby ostatnim. Uważam, że jest taki moment w życiu każdej organizacji, kiedy relacje koleżeńskie powinny zejścia na drugi plan w stosunku do relacji biznesowych, tym samym odnosząc to do Subaru tolerowanie "warsztatów w garażach" czy braku kompetencji i naciąganiu klientów albo słynne wmawianie że ten typ tak ma nie powinno być tolerowane w wręcz piętnowane. pozdrawiam serdecznie
  3. Ikona pokazuje, że jest naładowany w wartościach 75 do 100% i dalej zasięg w trybie EV dramatycznie krótki...
  4. Tak zgadzam się z tym że w przypadku zimnego auta nie włącza się EV ale po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów w ruchu miejskim w temp ~0 jak obecnie zakładam, że układ nie jest już zimny.
  5. A masz propozycję, które ASO ma pojęcie ?
  6. W sumie to do wystąpienia tej usterki byłem zadowolony. Trasa byla jak to trasa z żoną i dziećmi więc bez przesady z tym gazem w podłogę, raczej normlana jazda autostradą.
  7. Proszę o radę, opinię. Pacjent to Forester SK model 2020 przebieg 7000km wersja e-boxer. Samochód kupiony nowy spisywał się całkiem OK. Do momentu kiedy to po dłuższej trasie zaczęły dochodzić wysokie dźwięki (coś jak jednostajny pisk) z tyłu auta w momencie jazdy w trybie EV i nie zbyt przyjemny zapach. Samochód postał 3 dni nie używany następnie powrót do domu wydawało się że wszystko jest OK. NIesety zauważyłem, że znacznie zmniejszyła się możliwość jazdy w trybie EV. Do tej pory mogłem przejechać spokojnie kilka set metrów nawet lekko przyspieszając, aktulanie nie jestem w stanie poruszać się właściwie po parkingu żeby nie odpalił silnik spalinowy. Dodam, że temp nie ma tu wpływu gdyż wcześniej przy tych samych temp powietrza bez problemu dało się jeździć w trybie EV. Po wizycie w moim ulubionym serwisie.... na razie powstrzymam się od wymieniana nazwy... Pan stwierdził, że nie widzi żadnych błędów w systemie i jazda jaką wykonał też nie wskazuje, żeby było coś nie tak. Na moje pytanie czy wie że błędy pojawią się tylko wtedy o ile dany parametr jest monitorowany stwierdził, że nie widzi błędów w systemie . Sugestia odniesienia do modelu demonstracyjnego jaki mają skończyła się komentarzem, że nie widzi błędów w systemie Także drodzy forumowicze, może jesteście w stanie coś zasugerować poratować. Komentarz ze strony SIP czy Dyrekcji jest również mile widziany, gdyż po raz kolejny mogę powiedzieć, że poziom obsługi serwisowej potrafi zniechęcić każdego fana marki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...