Skocz do zawartości

nickczemnik

Nowy
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Levorg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nickczemnik

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

23

Reputacja

  1. A w jakiej okolicy chcesz zakładać?
  2. Był tu opisany taki przypadek. Naprawa była wykonana w CARFIT w Nowym Sączu i zdaje się usterka nie wróciła. Możesz ewentualnie dopytać autora:
  3. Albo jestem głuchy, albo mój to #tenpoprawiony, bo nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków tego typu i nie przypominam ich sobie
  4. Zgadzam się. Na dodatek prawie nic tam nie ma.
  5. Ale tu jest pytanie gdzie robić, a nie jaki olej wybrać, co ma miejsce w wątku olejowym.
  6. Robiłem w zeszłym roku wymianę dynamiczną płynu w CVT, oleju w dyfrach plus wymiana oleju silnikowego z filtrem (olej był mój) w ASO Koper Warszawa. Zapłaciłem około 1800zł. Była to cena podobna do tych w polecanych warsztatach niezależnych, ale różnice nie były duże i sprawdzałem to raczej z ciekawości, niż z chęci wybrania się gdzieś indziej, bo miałem już pozytywne doświadczenia z ASO Koper. Teraz ceny pewnie wszędzie podskoczyły, ale trzeba sprawdzać.
  7. Tak, wszystko jest ok. Przejechałem 31 tysięcy km przez niecałe 2 lata na LPG. Niedawno wymieniłem świece zapłonowe, wszystko wyglądało w porządku (poza dostępem do świec, który inżynierowie Subaru mogliby trochę lepiej przemyśleć ).
  8. nickczemnik

    koło dojazdowe

    R to opona typu radialnego, D to opona typu diagonalnego. Obecnie w samochodach osobowych opon diagonalnych używa się niemal wyłącznie jako opony dojazdowe. W oponie diagonalnej nitki kordu przecinają się pod kątem i sięgają do stopek, tworząc mniej elastyczną strukturę, ale opona jest bardziej wytrzymała. W oponie radialnej płótna są do siebie równoległe, opona jest bardziej elastyczna i ekonomiczna (opory toczenia).
  9. Też się nad tym zastanawiałem, ale potwierdziłem kiedyś w ASO, że z przodu nie ma maskownic, a z tyłu są.
  10. A to ciekawe zjawisko, u mnie nic takiego nie ma. Jak to się objawia? Nie reaguje na raz?
  11. nickczemnik

    Levorg i rdza

    Wygląda, jakby "nasi tam byli". Jaka jest grubość lakieru na elementach obok tej korozji? Mój też jest 2016 i nie ma nigdzie takich rzeczy, a u Ciebie jest tego sporo. Jeśli chcesz zatrzymać korozję, to polecam najpierw użyć środka typu Forch Corroplex - katalizuje korozję w inne związki, można to potem obrabiać i lakierować. Ewentualnie jeszcze APP R-Stop, ale mi bardziej Corroplex pasuje.
  12. A mi się wydawało, że szyba OE Volvo S80 z wymianą za 4200zł była irracjonalnie droga
  13. nickczemnik

    Levorg 1.6 vs 2.0

    Tak, są zdjęcia w innym wątku.
  14. Wysłane na pw. Jestem po kolejnym przeglądzie instalacji (po 20 kkm) - cały czas wszystko działa jak należy.
  15. Mówili, że przy takim przebiegu (60 tysięcy km) warto dynamicznie, ale jak jest większy przebieg bez wymiany, to lepiej statycznie zrobić i po jakimś czasie drugi raz. Póki co skrzynia działa dobrze, tak jak działała wcześniej, ja nie widzę różnicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...