Skocz do zawartości

Kamil Tribeca

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Chojnice
  • Auto
    Subaru Tribeca

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kamil Tribeca

0

Reputacja

  1. Wyczyszczona przepustnica i czujnik na dolocie powietrza. Od tygodnia brak objawów. Oby tak zostało. Dzieki bardzo.
  2. Dzieki za podpowiedź. Co masz na myśli mówiąc podmień MAFa? Mam kupic i wsadzić nowy? Czy źle rozumiem?
  3. Witam forumowiczów W marcu tego roku zakupiłem subaru tribeca 3.6L z 2008 roku. Podczas oględzin samochodu sprzedający wspomniał o błędzie wyskakującym raz na jakiś czas. Jako że jestem laikiem zbagatelizowałem ten problem. Błąd wyskoczył już kilkanaście kilometrów od miejsca zakupu. Później sie okazało u znajomego mechanika że błąd ma kod jak w temacie. Mechanik stwierdził, że problem jest z powietrzem lub odczytami z czujników lub sond. Powiedział, że jest to pierdoła ale ciężka do znalezienia. Założyłem instalację lpg brc najnowszej generacji. Teraz jeżdżąc na lpg błąd się nie wyświetla jednak auto podczas jednostajnej jazdy zaczyna zacinać przy przyspieszaniu. Ma takie objawy, że nie może płynnie zmienić obrotów na wyższe a wciśnięcie mocniej gazu powoduje redukcję biegu i wtedy zrywa się. Na benzynie jedzie normalnie. Wszystko plynnie dziala i nie trzesie. Po przełączeniu na benzynę błąd wraca po kilkudziesięciu kilometrach. Co ciekawe podczas dynamicznej jazdy po miescie na lpg, auto jeździ normalnie. Nie zacina i ma moc w gornej granicy obrotow. Tylko w trasie pojawia się problem. Będe bardzo wdzięczny za rady. Od czego w ogóle zaczać szukania usterki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...