Skocz do zawartości

JL1111

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JL1111

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Mam pytanie jeśli właściciel wymieni koła po wizycie na stacji diagnostycznej, to ta nadal będzie odpowiadała za dopuszczenie pojazdu do ruchu? Raczej nie to właściciel odpowiada za to czym jeździ, a nie stacja kontroli pojazdów.
  2. Podaj dokładną datę zakupu samochodu
  3. Raczej będzie trochę mniejsza, oczywiście na lakier, dodatkowa osłona od gałęzi .
  4. JL1111

    Dziwny dźwięk z silnika

    Zapraszam do nas, czyli do Polmotoru, nie mogę obiecać,że od razu zdiagnozujemy problem i w stu procentach określimy przyczynę dzwięków, ale przejedziemy się samochodem i zastanowimy co z tym dalej robić. Proszę o kontakt 605580049 Jacek Łata
  5. Na to pytanie moge odpowiedzieć ja, jeszcze tydzień może dwa, jak tylko koledzy w Koszalinie ogarną programy i procedury, oficjalnie na stronie Subaru będzie umieszczony nasz oddział w Koszalinie, jeśli jednak jest coś do zrobienia to można sie z nimi kontaktować napewno pomogą. Oczywiście będzie to ASO. Pozdraiam Polmotor JŁ
  6. JL1111

    Assistance Subaru- brawo

    Po rozmowie z kolegami z naszego serwisu na ul. Struga, pragnę przedstawić to co ustaliłem: w płynie chłodzącym nie było oleju, a tylko płyn był trochę innej barwy niż zwkle (ciemniejszy). Po naprawie silnika (co ustaliłem w Emil Frey-u), był wlany orginalny płyn Subaru, klient ostatnio dolał płyn Shella do zbiorniczka, może dlatego zmienił sie kolor, co wzbudziło nasze zainteresowanie. Dlatego przeprowadziliśmy testy na obecność CO2 w układzie chłodzenia, wyszły jednak negatywne, nie widać było też aby były jakieś wycieki płynu chłodzącego. Po sprawdzeniu wszystkiego i uzupełnieniu płynów (niewielkie ilości), poprosiliśmy aby klient podjechał po 1000 km. w celu ponownego sprawdzenia układu chłodzenia, między innymi na obecność CO2. Mam nadzieję, że wtedy będzie można ustalić dlaczego z układu ubył płyn chłodzący i podjąć ewentualne kroki w celu usunięcia problemu. ibra3 W tej chwili proszę jeszcze o trochę cierpliwości, gdyby w Państwa samochodzie w płynie chłodzącym był olej lub przeprowadzony test wykazał by obecność CO2 w układzie chłodzenia, to napewno nie wyjechali by Państwo z takim uszkodzeniem, tylko byli by Państwo proszeni o pozostawienie samochodu w celu dalszej weryfikacji i naprawy. Przepraszam z naszej strony za ewentualne niedopowiedzenia, które mogły spowodować Państwa zniecierpliwienie i niepewność co do naszych działąń, jednocześnie mam nadzieję, że przy Państwa kolejnej wizycie zostaną rozwiane wszelkie wątpliwości. PS. Do tych co lubią "bić pianę" Silnik był wymieniany z innego powodu, przeszło rok temu, przeszło 50 tyś. km. temu, nie u nas (ale to ostatnie nie ma znaczenia). Pozdrawiam JŁ Polmotor
  7. "Clios1200" napisałeś, że test odbywał się w ASO Szczecin 23.04., ja sprawdziłem w naszym systemie i nie znalazłem przeglądu przed kupnem w tym dniu, nikt z pracowników też takiego nie pamięta, więc moje pytanie czy napewno byłeś w ASO? Czyli w Polmotor Szczecin. Nie pasuje mi też zdanie, że ktoś cię wyprosił z pomieszczenia, w którym przeprowadzano test, u nas w Polmotorze wręcz zaprasza się klientów do tych pomieszczeń . Co nie zmienia faktu, że można przeprowadzić test samochodu z napędem na cztery koła na dwóch rolkach, trzeba to jednak zaznaczyć przy uruchomieniu programu do sprawdzania hamulców (niektóre urządzenia wykrywają to automatycznie), napędzane są wtedy wszystkie koła pojedyńczo, dzięki temu drugie koło z tej samej osi kręci się w drugą stronę swobodnie poprzez mechanizm różnicowy danej osi, co nie obciąża centralnego dyferencjału.
  8. Dodatkowa gwarancja dotyczy samochodów " zaopatrzonych w polskie numery rejestracyjne, sprzedany po raz pierwszy na terytorium Reczypospolitej Polskiej przez autoryzowanego dealera marki Subaru jako fabrycznie nowy", cytat z warunków ubezpieczenia. Tak więc nie.
  9. Witam wszystkich Oferta moja jest jednak skierowana do tych, którzy jadą na "plejady". Zaproponowałem, a Zarząd firmy zaakceptował to aby wszystkim jadącym na zlot naszym klientom, wykonać darmowy przegląd przed wyjazdem (spr, płynów, hamulców, wycieków itp.). Po powrocie wykonamy Państwu darmowe sprawdzenie geometrii, moim zdaniem jest to najbardziej potrzebna czynność po próbach zręcznościowych. Pozdrawiam Jacek Łata
  10. Kilka zdań w imieniu zarządu Agrykolex-u: " W sprawie Państwa Daszkowskich chciałoby się powiedzieć jak w znanym porzekadle - wszystko się zgadza za wyjątkiem... kasy. Państwo Daszkowscy winni są Agrykolexowi ponad 14 tyś. zł od kwietnia br. A mamy sierpień.... Niestety podobnych klientów, niepłacących firmie Agrykolex jest więcej i w celu uzyskania należnych nam płatności zmuszeni zostaliśmy do skorzystania z usług specjalistycznej firmy Eureka Finanse. Przyznajemy, że przez niedopatrzenie nie zostało przez nas wysłane pisemne wezwanie do zapłaty do Państwa Daszkowskich. Nie mieliśmy takiego obowiązku, ale wypadało.... Były za to rozmowy telefoniczne naszego szefa serwisu z zapytaniem o zaległą płatność oraz email do Pana Radosława Daszkowskiego w tej sprawie z czerwca br. Z zaistniałego zdarzenia wyciągnęliśmy wnioski i do klientów niepłacącym nam przez kolejne tygodnie i miesiące będziemy najpierw sami wysyłać pisemne wezwania, a dopiero później zlecać wyegzekwowanie płatności firmie specjalistycznej. W imieniu zarządu firmy Agrykolex pragnę wyrazić ubolewanie i przeprosić Państwa Daszkowskich za zaskoczenie spowodowane żądaniem płatności przez firmę Eureka Finanse oraz za wszelkie inne błędy oraz niedociągnięcia przez nas zawinione i jak zawsze zaprosić do naszego salonu i serwisu. Wierzymy, że w bezpośredniej spokojnej rozmowie uda się nam, wyjaśnić wszystkie problemy. Pełnomocnik zarządu Tadeusz Kubica"
  11. Tak jak napisał paszczak wchodzi koło 225/60R17 LETNIE, zimowe nie wchodzi. Mieści się tzn. wchodzi na styk i jeszcze trochę trzeba dopchnąc (pokombinowac), dotychczas wkładaliśmy klientom opisane Dunlopy i Yokochamy, ale nie Geolandar G95a(często są przez długi czas niedostępne na naszym rynku-niestety), ale G95a też mieści się - próbowaliśmy. Co do pianek (styropianów czy też organizerów - można to nazywac jak kto chce) to wypadają dwie sztuki, można w to miejsce zastosowac wkładkę okrągłą ze starszego OBK. Mieści się trochę mniej, ale nic nie stuka. Pokrywa koła zapasowego nie odstaje, ale opiera się na oponie, jest na styk. Koło w pełni napompowane gotowe do użytku. paszczak jeśli jesteś zainteresowany wkładką to proszę o kontakt w przyszłym tygodniu (w tym mnie nie ma). ASO Szczecin Jacek
  12. W opisanym STI po naszej pracy skrzynia była rozbierana przez inną firmę. Przynajmniej takie informacje uzyskałem od ówczesnego właściciela.
  13. Jest nam niezwykle przykro z powodu zaistnienia tego nadzwyczaj nietypowego zdarzenia. Wymiana opon na zimowe nie następowała w naszym serwisie, a optyczna ocena pozostałych szpilek koła tylnego w dniu 06.01.2010 przy okazji wymiany urwanej szpilki, nie wykazała nieprawidłowości. Zaistniała sytuacja może sugerować, że koło podczas wymiany opon na zimowe było dokręcone zbyt dużym momentem. To z kolei mogło doprowadzić do - niestety niewidocznego - "przeciągnięcia" szpilek (wewnętrznego uszkodzenia strukturalnego). Uprzejmie prosimy o pilny kontakt, a także informację, w którym serwisie samochód się aktualnie znajduje. W celu dokonania dokładnej analizy prosimy takąe o zachowanie urwanych szpilek. nasz adres mailowy: serwis_szczecin@subaru.pl tel. 512 359 651 Jacek Łata ASO Szczecin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...