Skocz do zawartości

Baltic Garage

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Sopot
  • Auto
    Forester SH 2.0 DOHC 150KM N/A 2008
    Forester SG 2.0 SOHC 125KM N/A 2003
    Outback SBD 2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Baltic Garage

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

8

Reputacja

  1. Baltic Garage

    Kratka

    Zgadza się, dlatego polecam takie rozwiązanie. Sam mam w 3 Subaru oryginalne kratki, jednak jakbym nie miał, to pomyślałbym nad taką typu Trixie. W związku z faktem, że mamy 3 psy, to wyspawałem klatkę pod wymiar Forka SH - jednak wszystko zależy od potrzeb.
  2. Nie mam OBK BS, ale jakieś doświadczenia z hakami, w różnych samochodach. Firmy, które produkują haki holownicze do tego OBK: Brink, Westfalia, Steinhof lub AutoHak. Co do jakości, to polecam Thule, czyli Brink - bardzo dobre haki, mechanizmy wypinania/wpinania działają przez lata bez zarzutu. Zwykle są tak skonstruowane, aby nie kaleczyć fabrycznej formy wozu. Westfalia, też wypada niezłe pod względem trwałości i jakości (mam w kamperze i Suzuki Samurai - stare samochody). W przypadku Steinhofa i AutoHaka nie mogę się wypowiedzieć odnośnie jakości, ponieważ nie byłem ich użytkownikiem. AutoHak, to z tego co kojarzę, to polska firma ze Słupska (za to wielki plus).
  3. Nie ulegaj tak łatwo ;) Potwierdzam, że w Forku SH była, a z tego co pamietam to nawet w SG była Żeby w Wydziale Komunikacji nanieśli odpowiedni wpis, należy udać się do Stacji Diagnostycznej. Uwaga - niektórzy (nadgorliwi) diagności wymagają dokumentu na montaż haka holowniczego od warsztatu, ale w rzeczywistości sami powinni sprawdzić poprawność montażu do elementów konstrukcyjnych oraz (co jedynie zwykle jest praktykowane) zgodność wiązki z testerem. W świetle prawa i obowiązujących przepisów PoRD (Prawo o Ruchu Drogowym) należy włożyć odpowiedni wniosek o wydanie dodatkowej trzeciej tablicy rejestracyjnej (wtórnika), co również powinno zostać odnotowane w DR (Dowodzie Rejestracyjnym). Niestety zachodu sporo, aby w pełni legalnie korzystać z takiego rozwiązania, dlatego wygodniejsze ( głównie pod względem prawnym) jest stosowanie bagażnika dachowego do przewozu rowerów.
  4. Mam Autel i Topdon, obydwa sobie radzą, także polecam - istnieją różne wersje, z różnymi możliwościami, z rocznym abonamentem lub bez - wszystko zależy jakie masz potrzeby i możliwości.
  5. Thule ma kilka wariantów, jest dostępny konfigurator na ich stronie.
  6. Sprawdź na naklejce umieszczonej na słupku „B”/wnęce drzwi, czy parametry opony są zgodne (szerokość i profil), bo być może w tym leży przyczyna.
  7. Baltic Garage

    Kratka

    Kratki OE Subaru są montowane na stałe, przynajmniej te, z którymi miałem styczność. Montaż jest prosty, każdy powinien sobie poradzić. Mam takie w swoich samochodach i są ok. Świetny patent jest w Volvo, gdzie kratka ma zawiasy i siłowniki - kiedy jej nie potrzebujesz składasz popychacz i składa się pod dach, a kiedy jest potrzebna, to ustawiasz na swoim miejscu. Na rynku występują jeszcze kratki uniwersalne, regulowane - często opisane jako dla psów. Te montowane są na wsporniki zagłówków tylnych lub rozpierane o podsufitkę i podłogę - cena od 200-500 pln. Polecam np firmy Trixie. To o tyle ciekawe rozwiązanie, że po rozłożeniu tylnych foteli, powiększając przestrzeń bagażową można tę kratkę przesunąć. pozdr
  8. Szacunek, widziałem wiele Twoich postów i wszystkie są bardzo rzeczowe - PRO. Dzięki takim zaangażowanym osobom, THE FORUM jest prawdziwą skarbnicą wiedzy, a grupy na FB często sięgają dna. P.S. Co to za program, serwisówka? Na autodatę to nie wygląda.
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Z informacji dostarczonych przez INA wynika, iż moment dokręcania sprzęgła jednokierunkowego alternatora wynosi 85Nm. Do pozostałych pozycji jeszcze nie dotarłem, ale jeżeli gniazdo jest ze stopu aluminium, to dokręcałbym wartością ok 40Nm. pozdr
  11. Odgrzeję trochę temat Czy ktoś może wie, z jaką siłą w SBD należy dokręcać sprzęgło alternatora, napinacz, rolkę napinacza, rolkę prowadzącą? pozdrowienia
  12. Odgrzeję trochę temat Czy ktoś może wie, z jaką siłą w SBD należy dokręcać sprzęgło alternatora, napinacz, rolkę napinacza, rolkę prowadzącą? pozdrowienia
  13. Dzień dobry, Zgodnie z "nową świecką tradycją" chciałbym pokłonić się nisko przed subarową Bracią. Forum śledzę już dłużej, a nawet byłem kiedyś zarejestrowanym forumowiczem. Na imię mam Łukasz, siedzę trochę w temacie motoryzacji, głównie samochodów, robię to bo lubię to moja pasja. W moim garażu posiadam między innymi dwa Forki wolnossące - SH i SG. Wszystkich forumowiczów szczerze serdecznie pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...