Skocz do zawartości

Peci

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Peci

  • Urodziny 30.04.1995

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza wrx 2006r 2.5T EJ255

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Peci

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ja kupiłem taką na Mtuning do wrx GD i wyszła mnie 585 zł po 10% rabacie. Jak zadzwonisz do nich to dadzą bez problemu. Pozdrawiam.
  2. Ramkę mam, brakuje mi tylko tego kosza żeby przykręcić. Bo ten co mam kosz nie ma tych wypustek. Ponawiam pytanie ktoś coś?
  3. Peci

    Projekt wrx Hawk

    Odkopię temat z zapytaniem Jaką pompę paliwa wziąć żeby była wystarczająca pod te 300+ Polecacie jakąś firmę? Pozdro
  4. Podepnę się pod ten umarły temat. Potrzebuję takie mocowanie jak jest na drugim zdjęciu do fabrycznego radia z imprezy GD. Ma ktoś na zbyciu albo wie gdzie takie dostać?
  5. Peci

    Projekt wrx Hawk

    Rozumiem, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Planując ten projekt chciałem zrobić dół silnika z większym potencjałem, jakby w przyszłości zachciało mi się jednak pójść dalej i dmuchnąć 400+. Głowice również są lekko dłubnięte tzn. Dotarte gniazda zaworowe, wymienione uszczelniacze i jeszcze chyba polerowanie zaworów zrobię. Ten projekt powstał po części z przymusu(panewka na korbie), a po części z zajawki, ponieważ wszystko co mogę robię sam z ojcem, więc większość kosztów robocizny odpada, a ja mogę sobie pozwolić więcej zainwestować w części. Właśnie z podowdu że to pierwsze subaru jakie robimy to trochę brak doświadczenia co wymieniać co zostawić itp., bo sama mechanika to nie problem. Dlatego właśnie powstał ten temat, żeby dowiedzieć się chociaż by takiej pompie paliwa której nie uwzględniałem. PS. Mam sti Genome cały zestaw
  6. Peci

    Projekt wrx Hawk

    Podpinam się do pytania o koszty. Jak możesz to powiedz parę słów jak to u ciebie śmiga. Masz coś jeszcze dołożone co warto a ja pominąłem?
  7. Peci

    Projekt wrx Hawk

    Witam serdecznie, chciałbym przedstawić mój plan na projekt EJ255. Może ktoś podrzuci jakieś spostrzeżenia, wskazówki itp. Plan jest na około 300-320 bhp na weekendowe pojeżdżawki może jakiś tor czasami. Na końcu zadam parę pytań na tematy których nadal nie jestem pewny. Kute tłoki MAHLE Kute korby MANLEY Kpl. Panewek ACL RACE Upg COSWORTH szpilki do głowicy ARP Wzmocniony smok oleju od kolegi Oktan To tak z grubsza. Do tego silnik oddany do sprawdzenia, spomiarowania itp. Nowa pompa wody AISIN Nowy rozrząd SKF Kpl. Uszczelek itp Moje pytania : 1. Jakieś propozycje jak spasować tłoki? 2. Zmieniać stopień sprężania? 3. Gdzie wysłać seryjne turbo żeby zrobili hybrydę na 300-320 bhp? 4. Czy seryjne wtryski niebieskie dadzą radę? 5. Czy seryjna pompa oleju da radę? 6. Seryjny IC wystarczy? 7. Nowe śruby bloku ori czy coś lepszego? Oraz najważniejsze czyli ktoś kto to wszystko później z głową wystroi, ale to temat na przyszłość. Pozdrawiam PS. Nie poruszajmy tematu napędu XD
  8. Peci

    Przewody chłodnicy Hawk

    Dzięki, bardzo możliwe że grubsza chłodnica też wleci. Aktualnie silnik mam rozebrany na części po panewce i szykuje "mały" projekcik
  9. Peci

    Przewody chłodnicy Hawk

    Witam. Może przerabiał ktoś temat silikonowych przewodów/węży chłodniczych do hawka EJ255, mianowicie nigdzie nie mogę znaleźć takiego kompletu w normalnych pieniądzach. Do bloba czy buga jest tego sporo np. Z tubroworks za parę stówek. I tu moje pytanie czy taki komplet będzie w 100% pasował do hawka 2.5? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...