Też miałem zgryza. Serwisant ze amortyzator. Net że cała kołyska do wymiany. Zacząłem od tańszych opcji. Jeden z łączników stabilizatora miał rozdartą gumkę i po wyminie nastała cisza, a pukało tylko na nierównościach wybiórczo.
Klocki Zimmermann. Przyzwoita cena, trochę pylą. Oem wymieniane co ok. 30kkm. Te mają już 27kkm i wyglada ze kolejne tule wytrzymają a jeżdżę bardzo często na tempomacie on dohamowuje częściej.
Kontrola błędów jest przy każdym odpaleniu. Są takie marki które kasują po braku błędu przy kolejnym są takie że po trzech. Coś mu nie podpasiło pod sklepem a po ponownym nic nie znalazł i ok. Termin nie ma napewno nic wspólnego.
We Wrocławiu możemy sprawdzić [emoji6] Zawsze można poszukać gdzie Chińczyk pisze o zgodnym roczniku. Subaru XV Crosstrek GT 2018-2021 https://a.aliexpress.com/_v3cdd1
Kwestia tylko wtyczki do przycisku. Na 99% to samo. To musi być proste jak młotek. Generuje styk przycisku niezależnie czy włączony czy wyłączony SS. Jak wyłącze wcześniej SS to go włącza. [emoji3] Moim zdaniem bezpieczniejsze niż wykałaczka która zwiera styk na stałe. [emoji2955]
Niestety inflacja widzę. Automatyczne uruchamianie i zatrzymywanie domyślne zamknięcia dla Subaru Forester SK benzyna wersja XV Crosstrek GT Legacy BT Outback BS akcesoria samochodowe https://a.aliexpress.com/_vbGCd1
Aktualizacje ściągasz i wygrywasz na pendrive. Kod generujemy na stronie Subaru na swoim koncie. W programie jest odnośnik. O kod prosi w trakcie aktualizacji w aucie. Kilka wierszy wyżej jest info.
[quote post=3163878" timestamp="1652522173" name="@daro" userid="39431]Nowość pod MY18. Potrzebny kod jak poprzednio. Po aktualizacji nie czyta mi CD-TEXT. Ktoś może sprawdzić czy też tak ma?