Jump to content

1uq

Użytkownik 500
  • Posts

    520
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by 1uq

  1. białe to może ja ale niestety nie widzę zdjęcia
  2. ok, dopiero jak wysłałem to się pochyliłem nad wymiarami, wielki inżynier dzięki za zwrócenie uwagi
  3. https://allegro.pl/oferta/oring-pompy-wspomagania-subaru-impreza-sti-08-17-11221440864 w dokumentacji mam 34439AE020 na alledrogo 34439FG000 to ten sam oring ale od STi, różnią się jakoś, czy po prostu to taka sama część?
  4. A ten nie sławny oring na powrocie sprawdzony? To mi jeszcze do głowy przychodzi. znowu założę że nie, bo nie wiem, znalazłem jakieś zdjęcia, że to ten ale da się tam dobrac nie rozbierając połowy samochodu?
  5. A płyn nie jest spieniony? Zobacz jak wygląda w zbiorniku zwłaszcza przy maksymalnym skręcie. sprawdziłem, wygląda normalnie, nawet przy maksymalnym skręcie się nie pieni
  6. nie wiem, więc zakładam, że nie, jest to coś od czego muszę zacząć w takim razie, dzięki
  7. nawet Pan Andrzej mechanik stwierdził, że coś jest nie tak, ale serio nie wie co, strzela w przewody, ale nie chciał rozbierać całej instalacji
  8. pacjent: GH 08 wyje przy skręcaniu kierownicą, zwłaszcza przy maksymalnym skręcie, pompa po oddaniu do regeneracji wróciła z notatką, że wszystko jest z nią okay, nie kwalifikowała się do regeneracji, układ wygląda na odpowietrzony.. co to może być poza tym? jakaś nieszczelność na przewodach? nie mam pojęcia jak to diagnozować
  9. Musiał maskę otworzyć i się pochwalić
  10. Plus możesz dostać auto zastępcze ale fakt nie najtaniej, za to bardzo porządnie
  11. z ogólnie pojętej blacharki zdecydowanie polecam
  12. 1uq

    Kurier klubowy

    Nie wybiera się ktoś w najbliższym czasie Gdańsk -> Małopolskie?
  13. a z którego miejsca, bo moze sie okazac ze mieszkam obok?
  14. "Tajemniczy wypadek skody octavii na drodze Kozłowice - Jamy. Do dzisiaj nie wiadomo, kto był kierowcą, a pod względem formalnym nie był to nawet wypadek"
  15. u mnie w lanosie był problem z tylnymi błotnikami, zaczęło się od jednego małego purchla, skończyło się tak więc raczej błotnik tył, klapa, ranty drzwi dół, bo też był problem z jakiegoś powodu z prawymi tylnymi (możn dlatego ze sam ich prawie wcale nie otwieram) poza tym jeśli chodzi o rudą to raczej nie występuje z tego co oglądaliśmy, chyba że ktoś już przy tym "profesjonalnie" majstrował
  16. niedługo nie będzie można muzyki posłuchać "dla naszego dobra"
  17. dlatego że wystają poza obrys?
  18. To jest część która mnie zakręciła, teraz już mam pewność, dzięki
  19. teraz już nie wiem, autobus skręcą w prawo, nagrywający w lewo, czyli autobus ma pierwszeństwo, ale nagrywający jest juz na pasie, a autobus wjeżdża czemu teraz poziome P-12 nie obowiązuje?
  20. i teraz już rozumiem, tego się nie spodziewałem, dzięki
  21. jednego nie rozumiem, nie było ofiar, kierowca tylko do szpitala z niewielkimi uszkodzeniami, a droga zablokowana? nie mogą po prostu porobić zdjęć, notatek i zepchnąć oba samochody na bok, ewentualnie puścić ruch jednym pasem?
  22. bardziej chodzi o dźwięk chyba, moja też wyje potwornie, ale badamy o co mogło chodzić, bo tam było parę problemów dookoła. może w przyszłym tygodniu się czegoś dowiem
  23. dzieci są spoko, jak są czyjeś i na chwile
  24. to ja też ja też! @aplam13 masz jakieś wieści?
×
×
  • Create New...