Jump to content

Subaraczek Legacek

Nowy
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About Subaraczek Legacek

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 12/06/1966

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Podhale
  • Auto
    Subaru Legacy 2,0 165KM 2006r.

Recent Profile Visitors

167 profile views
  1. Tak, jest dostępny. Sprowadzam je niemal systematycznie, bo co chwilę są na niego chętni. Mogę też zamontować lub doradzić w montażu.
  2. Widzę, że mamy identyczne fury. Koszt to 586 zł plus przesyłka. Ja na takim samym ustrojstwie jeżdżę od wczesnej wiosny. Na początku powtykałem przewody do wtyczek i nic nie demontowałem. Później gdzieś po miesiącu zrobiłem instalację jak należy, natomiast zbędne bebechy zdemontowałem dopiero w lecie. Zapomniałem o wku.... kontrolkach, które z początku jeździłem kasować do mechanika a że zapalały się coraz częściej kupiłem interfejs na necie i robiłem to sam. Denerwowało mnie, że musiałem to nieraz i dwa razy dziennie kasować. Teraz mam święty spokój. Otwory w głowicach zaślepiłem dorobioną bl
  3. Dzień dobry! Mam do odsprzedania emulator zastępujący obwód powietrza wtórnego do Subaru. Emulator nowy, nieużywany. Dokumentacja w j. angielskim, przetłumaczona na polski, oraz moje uwagi i doświadczenia nabyte przy podłączaniu. Sam na takim samym jeżdżę od wiosny i wszystko jest OK, kontrolka ani raz nie zaświeciła. Jeżeli będzie ktoś chętny na zakup to proszę o info na priv, w przeciwnym razie w przyszłym tygodniu wystawię na Allegro.
  4. Tak na szybkiego. Podłączam zamiast pompy i zaworu z 5 kabelkami. On tuninguje japońskie wozy i po rozmowie mogę powiedzieć, że jest oblatany jak diabli. Nawet kolory kabli zna na pamięć. Dzwoniłem do niego w sprawie gazu, który mi się wyłącza na wysokich obrotach i piszczy jakiś brzęczyk jak diabli. Na początek mam wymienić oba filtry gazowe. Jak nie przejdzie - mam znów zadzwonić. Przy okazji spytałem o pracę powietrza wtórnego. Notowałem w czasie rozmowy, ale nie wiem czy nie pokręciłem czegoś. I tak: przy temperaturze silnika poniżej 20 st (wg ich norm, a u nas mogą być
  5. Na razie instrukcję podłączenia masz w załączniku. Fotki zrobię, ale jak będę miał chwilę - teraz przedświąteczny młyn :(
  6. Też mi się tak wydawało na początku. Jednak jakby tak było to pewnie wszędzie było by pełno emulatorów, ja jednak nigdzie nie mogłem znaleźć. Ani Allegro, ebay czy aliexpress - ani słowa w tej materii. Przeglądałem różne fora - nic, ani na Subaru ani na innych markach. Znajomi mechanicy też nic o tym nie słyszeli. Praktycznie przypadek sprawił, że dostałem namiary na tego człowieka. Rozbierać nie chcę, bo co mi to da. Jeszcze coś schrzanię i będę miał za swoją ciekawość.
  7. Nie wiem co jest w środku, bo nie otwierałem. Podłączyłem i działa i tyle mnie interesuje. Jak będę miał chwilę, to zrobię fotkę i wrzucę - nie ma problemu. Co do przekrętów - to nie bardzo rozumiem. Mam i u mnie działa, kilku z Was pytało o to ustrojstwo - to zapytałem i o odpowiedzi poinformowałem. Nikogo przecież do niczego nie namawiam - może przyjechać, oglądnąć, nie ma problemu. Jak chce sobie kupić - to niech ryzykuje - ja też zaryzykowałem a teraz twierdzę, że mój problem się skończył. I tyle! Więc bardzo proszę niedowiarków - nie wierzycie - Wasza sprawa, ale o przekręty mnie nie posą
  8. Dzwoniłem, ale nie zgodził się na podanie numeru do siebie, bo ma dużo pracy i nie ma czasu na odbieranie telefonów. Zaoferował, że mnie wyśle ile będę chciał, ale na większą ilość muszę czekać, bo robione są pod konkretne zamówienie. Cena to 100$ plus koszty pakowania i wysyłki. Oczywiście plus cło. Oceniam, że po obecnym kursie to coś ok. 600 zeta. Jakby ktoś był chętny, to zapraszam na PRIV.
  9. Mam więcej pytań jw na PV w tym temacie. Żeby nie odpowiadać Wszystkim po kolei: Co do namiarów to muszę do niego zadzwonić, czy mogę podać jego numer.. Z tego co mi mówił, to bierze za to 199$ z montażem. Mnie (chyba po pośredniej znajomości) wyszło łącznie 586 zeta z przesyłką i cłem. Gdy kupowałem za $ płaciłem bodaj 3,91. U mnie do dzisiaj kontrolka ani raz się nie zaświeciła, pomimo że ostatnio było chłodno, a z elementów układu powietrza wtórnego nic nie mam podłączone do instalacji. Tak że warto biorąc pod uwagę ceny podzespołów i ich żywotność. Jeżeli wyrazi zgo
  10. Zgodnie z obietnicą: wczoraj -7stC, dzisiaj -11stC - zero problemów. Kontrolka się nie zaświeciła, podjechałem jeszcze na kompa i w sterowniku czysto. Mam po temacie, a jak będzie cieplej zdemontuję niepotrzebne bebechy.
  11. Ja na gościa dostałem namiary koleżeńskie - nie poprzez sieć. Mam do niego tylko numer telefonu. Z opisu to mam tylko na kartce wydrukowane, jak mam to podłączyć. Tak też zrobiłem i działa. Dzisiaj przy temperaturach -4 st i po kilku godzinach przy -2 st odpaliłem silnik i nic nie zaświeciło. Sprawdzę jeszcze jutro rano - ma być zdecydowanie chłodniej. Myślę jednak, że będzie OK. Jak byłbyś chętny - daj cynk, sprawdzę czy mi wyśle jakby co jeszcze jeden.
  12. Witam Wszystkich! Podczepiam się pod temat, bo też miałem problemy z powietrzem wtórnym. Tak pompa jak i oba zawory nadawały się tylko na złom. Znalazłem kolesia ze Stanów ze stajni Subaru. Zaproponował mi emulator, który już po ponad miesięcznym oczekiwaniu założyłem i od tygodnia na nim jeżdżę. Jak na razie jest wszystko OK. Podłączyć było trzeba tylko 7 przewodów, a następnie wykasować błędy (P0410) i (P2444). Wg mnie takie rozwiązanie ma dwa plusy: nie trzeba grzebać w sofcie, a i kasę się oszczędza. Emulator ten zastępuje cały obwód powietrza dodatkowego, tak że wożenie pod maską pom
×
×
  • Create New...