No nie wiem... ja siedzę do 2 stycznia na miejscu i śmigam na parapecie także miejsce i czas dowolny
Aha przezajebiste tu tereny i warunki macie na upalanie. Ślisko i reweacyjne zakręty .... Czad !!
Siemka, przestało mi działać podgrzewanie tylnej szyby a co za tym idzie i lusterek w Imprezie 2004.
Sprawdziłm bezpieczniki, chyba wszystkie ale nie wiem gdzie jest przekaźnik od tego grzania szyby.
Może ktoś podrzuci jakies ewentualne możliwe przyczyny dlaczego to z nienacka przestało dzialać i oczywiście gdzie ten przekaźnik
Siemka wszystkim.
Mam problem z ręcznym. Przez ostatnie dni była walka z ręcznym w Imprezie STI. Założony został ręczny hudrauliczny na dwóch pompach ale raz się blokowało lewe koło a raz prawe nigdy razem. Pewnie to problem z tym że nie równo ciśnienie szło na koła, więć załżona została jedna pompa i teraz sie super zawija jak się pociągnie rękę ale za to przy hamowaniu nogą z prędkości większej mocno hamuje tył i blokuje tylne koła co za tym idzie samochód ustawić potrafi czasem lekko bokiem.
POMÓŻCIE CO TYM ZROBIĆ BO O ILE NA PROSTEJ JEST TO DO OGARNIĘCIA TO NA ZAKTRĘCIE MOŻNA SIĘ WYŁOŻYĆ.
Aha ważna informacja przy wyłczonym ABSie tak go stawia, a przy włączonym hamuje w miarę prosto ale troszkę głupieje ABS.
Jak to zrobić żeby było OK?????
Podłączę się do sykusji bo wlasnie jestem na etapie: czy władać FMIC czy zostawić TMIC. Kupiłem już cooler w przód i dzięki temu, że nie mam za bardzo czasu na włożenie to jeszcze leży w garażu. A teraz po przeczytaniu wątku sam nie wiem co robic .
Nie wiem czy dobrze rozumuję ale Turbo dopóki nie zacznie się kręcić jest swoistą blokadą dla powietrza i dlatego mamy większego bądź mniejszego laga w swoich subarach. A w przypadku FMIC to powietrze, które jest zgromadzone w coolerze i rurach pozwala na pierwsze zaciągnięcie powietrza z układu zanim turbo napompuje nowe.
Jest to taka moja rozkminka ale chyba coś w tym jest ...
Np. VF36 jest twin scrollm do niej musisz mieć iny kolektor, upipe, downpipe, miske. Jak coś mam taki cały komplet :cool:
Carfit a jakię to przybliżone koszty tego zestawu u Ciebie ??? jakby co to na pw proszę
I paradoksalnie wstaje chyba nieco szybciej niz vf34, dzieki mniejszej czesci goracej?
Na pewno mam VF34 i wstaje tak sobie.
Jeżeli twinn scroll to jaką dokładnie najlepiej poszukać? Chodzi o to żeby górę też mocno pompował a i dół był lepszy.
Mam u siebie seryjną turbinę VF34 dmucha super bo ma 20 tys mil przejechane ale chcę zmienić na jakąś turbinke na łożyskach kulkowych i może jakąś twin scroll bo potrzebuję żeby wcześniej wstawała i latwiej się wkręcała. Co polecacie???