Skocz do zawartości

seba_79

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seba_79

  • Urodziny 26.02.1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.szkolajazdywrc.pl/

Profile Information

  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Impreza, C2 VTR, A8 4.2V8

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia seba_79

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. No nie wiem... ja siedzę do 2 stycznia na miejscu i śmigam na parapecie także miejsce i czas dowolny Aha przezajebiste tu tereny i warunki macie na upalanie. Ślisko i reweacyjne zakręty .... Czad !!
  2. Siemka, jestem na nartach w Murzasichlu i dzisiaj widzialem parę Subarek .... Może jakiś mini Spocik ????
  3. Też tak myślę tyylko że tam jest ich kilka a z tego co widzę nie są opisane. No nic będę musiał w ciemno szukać.
  4. Siemka, przestało mi działać podgrzewanie tylnej szyby a co za tym idzie i lusterek w Imprezie 2004. Sprawdziłm bezpieczniki, chyba wszystkie ale nie wiem gdzie jest przekaźnik od tego grzania szyby. Może ktoś podrzuci jakies ewentualne możliwe przyczyny dlaczego to z nienacka przestało dzialać i oczywiście gdzie ten przekaźnik
  5. Dzięki serdeczne, właśnie myślałem o korektorze hamowania i chyba go założę bo na torze to hamowanie jest nieciekawe a i cenne sekundy się traci ...
  6. Siemka wszystkim. Mam problem z ręcznym. Przez ostatnie dni była walka z ręcznym w Imprezie STI. Założony został ręczny hudrauliczny na dwóch pompach ale raz się blokowało lewe koło a raz prawe nigdy razem. Pewnie to problem z tym że nie równo ciśnienie szło na koła, więć załżona została jedna pompa i teraz sie super zawija jak się pociągnie rękę ale za to przy hamowaniu nogą z prędkości większej mocno hamuje tył i blokuje tylne koła co za tym idzie samochód ustawić potrafi czasem lekko bokiem. POMÓŻCIE CO TYM ZROBIĆ BO O ILE NA PROSTEJ JEST TO DO OGARNIĘCIA TO NA ZAKTRĘCIE MOŻNA SIĘ WYŁOŻYĆ. Aha ważna informacja przy wyłczonym ABSie tak go stawia, a przy włączonym hamuje w miarę prosto ale troszkę głupieje ABS. Jak to zrobić żeby było OK?????
  7. Podłączę się do sykusji bo wlasnie jestem na etapie: czy władać FMIC czy zostawić TMIC. Kupiłem już cooler w przód i dzięki temu, że nie mam za bardzo czasu na włożenie to jeszcze leży w garażu. A teraz po przeczytaniu wątku sam nie wiem co robic . Nie wiem czy dobrze rozumuję ale Turbo dopóki nie zacznie się kręcić jest swoistą blokadą dla powietrza i dlatego mamy większego bądź mniejszego laga w swoich subarach. A w przypadku FMIC to powietrze, które jest zgromadzone w coolerze i rurach pozwala na pierwsze zaciągnięcie powietrza z układu zanim turbo napompuje nowe. Jest to taka moja rozkminka ale chyba coś w tym jest ...
  8. Np. VF36 jest twin scrollm do niej musisz mieć iny kolektor, upipe, downpipe, miske. Jak coś mam taki cały komplet :cool: Carfit a jakię to przybliżone koszty tego zestawu u Ciebie ??? jakby co to na pw proszę
  9. I paradoksalnie wstaje chyba nieco szybciej niz vf34, dzieki mniejszej czesci goracej? Na pewno mam VF34 i wstaje tak sobie. Jeżeli twinn scroll to jaką dokładnie najlepiej poszukać? Chodzi o to żeby górę też mocno pompował a i dół był lepszy.
  10. Mam u siebie seryjną turbinę VF34 dmucha super bo ma 20 tys mil przejechane ale chcę zmienić na jakąś turbinke na łożyskach kulkowych i może jakąś twin scroll bo potrzebuję żeby wcześniej wstawała i latwiej się wkręcała. Co polecacie???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...