Skocz do zawartości

Zed

Użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zed

  • Urodziny 02.09.1981

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zed

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, Miałem ten sam problem- wgranie nowego softu załatwiło sprawę. I to nie był ten soft "sprzęgłowy". Efektem tego gaśnięcia była padnięta przepustnica, ale poza tym nic się nie dzieje. A jeżdżę tak już prawie rok. Naprawione w JM we Wrocławiu. Pozdrawiam
  2. Zed

    Akcja Siemanko!

    Zgadzam się z Knurkiem... Naklejka trochę jak na seicento ;]
  3. Zed

    Diesel czy benzyna?

    Hehe, no ja czekam czekam zostało mi jeszcze 2 lata leasingu, to może do tego czasu coś nowego wykombinują
  4. Zed

    Diesel czy benzyna?

    A ja po 80.000km dieslem w 1,5 roku stwierdzam, że jednak wolałbym benzynkę Ale dopóki ma dla mnie znaczenie spalanie na poziomie 5,6L na trasie, to będę się cieszył z diesla
  5. Żeby nie było za różowo - po tygodniu jeżdżenia znów serwis - tym razem przestał reagować na gaz. Pojedyncze, sporadyczne przypadki, przy trzecim zaświeciła się kontrolka silnika. Diagnoza- przepustnica, podobno brak związku z poprzednią usterką. Przepustnica płynie z Japonii wpław, więc czekam już ponad tydzień. Jutro ma dopłynąć. Zobaczymy Olenka- nie zrażaj się, ale i nie daj się zbyć. Powiedz, że jak Ci nie wierzą, to niech zadzwonią do Wrocławia, tam naprawiali takiego granatowego, to wiedzą co i jak I nie daj się zbyć- bo to w końcu o bezpieczeństwo chodzi
  6. Hehe, na szczęście nie ;] moje sprzęgło działało, działa i ma działać przynajmniej do 100 tys. km ;] a później sie wsadzi Exedy ;] i odhaczy opcję na 200KM ;]
  7. A ja wczoraj odebrałem z serwisu, po 4 dniach. Z udzielonych informacji- za niskie ciśnienie na pompie paliwa- wgrany nowy soft. Przeczyszczony czujnik- chyba od EGR. I ma być dobrze. Dzisiaj cały dzień jeżdżę- i póki co jest git. I mam nadzieję, że tak zostanie Naprawa oczywiście gwarancyjna.
  8. Najnowsza informacja, jaką udało mi się uzyskać w serwisie, to taka, że FHI wykombinowało jakąś procedurę pozwalającą zdiagnozować problem. Tyle, że trzeba auto oddać do serwisu na 3 dni... A przez 3 dni to można rozłożyć na czynniki pierwsze i złożyć Stąd mój wniosek- w dalszym ciągu nikt nic nie wie... Umówiłem się na przyszły tydzień, dam znać jak poszło...
  9. Zed

    Moje Subaru

    ...a forek wyprzedza nawet na lawecie... ;]
  10. Paliwo raczej wykluczam... Zgasł mi np. we Włoszech, zalany niemieckim Shellem, ogólnie tankuję głównie na Shellu i BP, cały czas V-power i BP-Ultimate... Nie tankuję na podrzędnych stacjach, trzymam się kilku dużych, sprawdzonych. Problem polega na tym, że nie potrafię "spowodować" zgaśnięcia auta... Jeździłem z mechanikiem chyba z pół godziny i nic. Auto jednego dnia zgaśnie 4-5 razy, następnego już nie. Pokonuję codziennie bardzo zbliżoną trasę, autem nie jeździ nikt inny. Technika jazdy chyba poprawna (bo sprzęgło wytrzymało już 58.000 ;p). Przy przeglądzie na 60.000 zostawię auto na dłużej i zobaczymy, co z tego wyniknie... Podzielę się wrażeniami oczywiście
  11. Hmm... śledzę wątek (i jemu podobne) chyba od samego początku. Nie zabieram głosu, bo przy przebiegu prawie 60.000 do sprzęgła zastrzeżeń nie mam... Jak narazie jeździ, nie śmierdzi (nawet w zimie) i ogólnie jest ok. Fakt, że czasem przy ruszaniu na rozgrzanym silniku trochę szarpie. Ale nic poza ty się nie dzieje. Zastanawia mnie natomiast co innego. Może zamiast pisać dziesiątki czy setki postów na niniejszym forum, którego Dyrekcja i tak zdaje się nie czytać (być może świadomie), należałoby wystosować oficjalne zapytanie do SIP i poprosić o wyjaśnienie sytuacji... Wsadzić w kopertę list, może zebrać trochę podpisów ludzi faktycznie niezadowolonych, wysłać poleconym... W końcu kupując nowe auto, z którym takie rzeczy się wyprawiają, mamy prawo żądać jednoznacznej odpowiedzi. I to nie takiej, że "ten typ tak ma", albo że kierowca ze stażem 30 lat, 10 różnych aut i miliona przejechanych kilometrów nie potrafi obsłużyć nowoczesnego i teoretycznie idioto-odpornego sprzęgła. A jeżeli faktycznie tak jest- to niech taka informacja będzie umieszczona przynajmniej w ulotce reklamowej. Wtedy mógłbym się zastanowić czy warto wydać grubo ponad 100 tyś...
  12. Zed

    Diesel - nierówna praca

    Ja tak mam od jakiegoś czasu, bez względu na temperaturę otoczenia. Za bardzo się tym nie przejmowałem, chociaż ostatnio zaczyna mnie to drażnić... Czekam na diagnozę
  13. Zed

    Diesel - nierówna praca

    Też to mam, przebieg 57.000. Daj znać jak uda Ci się rozwiązać problem.. Chociaż obawiam się, że ten typ tak ma
  14. Zed

    Legacy 2.0D bialy dym

    Spokojnie, mam tak od nowości a teraz mam prawie 60.000 i wszystko śmiga (może oprócz rzeczy które nie śmigaja ;p) ale dym nic złego nie zrobił do tej pory...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...