Skocz do zawartości

seth13

Użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O seth13

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  1. Zakup legacy - kilka pytań

    Zbigniew, nie pisałem o tym wcześniej, a odpowiem już w tym wątku. Wszystko robił mi serwis Subaru z Józefowa. Te od Outback'a prawdopodobnie padły dlatego, że są dłuższe niż te z Legacy i już na "pusto" w Legacy pracowały niejako pod obciążeniem, a padały zawsze po podróży, gdzie samochód zapakowany był do pełna i to je już wykańczało. Do takiego wniosku doszliśmy. To rozwiązanie, które mam w tej chwili sprawdza się już od dwóch lat. Choć na tych z Outback'a muszę przyznać, że stał pięknie, był o 1-1,5 cm wyższy. Niby niewiele, a różnica dla oka duża. Dodam tylko jeszcze, że w tej chwili odległość między oponą a nadkolem jest na trzy palce.
  2. Zakup legacy - kilka pytań

    U mnie zaczęły się wycieki z maglownicy przy 190 000 km. Zdecydowałem się na regenerację, ale poza Warszawą, tutaj mają bandyckie ceny. W Łodzi zapłaciłem o połowę taniej i na poczekaniu, tzn. zajęło to cały dzień. Już ponad rok czasu i wszystko jest ok 8)
  3. Zakup legacy - kilka pytań

    Ja to ćwiczyłem. Amortyzatory od Outback'a niestety nie wytrzymują, dwa komplety poszły na zmarnowanie. Taka sytuacja miała miejsce zawsze po dłuższym wyjeździe ze sporym obciążeniem. Tak jak pisałem wcześniej, amortyzatory standardowe, a sprężyny od Outbak'a, choć twardszy rzecz jasna od tego nie jest, tyle że na pusto ten tył nie ciągnie się po asfalcie. Najlepiej kup Outback'a, problem z obciążeniem będziesz miał z głowy.
  4. Górne mocowanie amortyzatorów tył - stuki

    Ok ok, tak właśnie to odczytałem. Musiałem się tylko upewnić czy składa się to z elementów czy całość do wymiany. Dzięki!
  5. Górne mocowanie amortyzatorów tył - stuki

    Myślałem też o plastelinie, ale przy tych upałach No nie, żadnych wynalazków!
  6. Zakup legacy - kilka pytań

    cześć Denis! Odnośnie drugiego pytania, mam LPG i tył przysiadł, dobrym rozwiązaniem okazały się sprężyny od Outback'a.
  7. Hej! Krótka sprawa i pytanie do tych którzy znają anatomię zawieszenia. Pacjent: Legacy 2.0 '05. Objawy: stukania z tyłu, z obydwu stron, tuż pod podłogą bagażnika, podczas jazdy po np. drobnej kostce. Wszystko wskazuje na górne mocowania amortyzatorów. Pytanie: Zakładając, że diagnoza jest trafna, trzeba wymienić kompletne górne mocowania (koszt ok. 230 zł/szt.), czy wystarczy wymienić jakieś pojedyncze gumy?
  8. Stuki przy skręcaniu na nierównościach

    Jeśli będę miał możliwość pstryknięcia, to na pewno!!!
  9. Stuki przy skręcaniu na nierównościach

    Przyjrzę się temu pod tym właśnie kątem, tak dla higieny . Dzięki!
  10. Stuki przy skręcaniu na nierównościach

    Więc to przekładnia kierownicza. Pytanie na jak długo taka regeneracja wystarczy... ale skoro ma pomóc Przebieg, dobijam w tym miesiącu do 200 000 km.
  11. Witajcie, mam w swoim Legacy 2.0 '05 irytujące objawy. Przy skręcaniu, w momencie najeżdżania na nierówność, typu nieco grubsza kostka czy jakiś delikatny próg, z okolic przednich kół wydobywają się stuki, mam wrażenie jakby koła z przodu niemalże latały i jednocześnie przenosi się po kolumnie kierownicy i czuję te luzy w kierownicy. Sprawdzałem kilkukrotnie w różnych serwisach całe zawieszenie i nic, żadnych luzów. Słyszałem tylko że ten typ tak ma, że w maglownicy mogą zrobić się bardzo minimalne luzy, które przy działaniu dużych sił tak się uzewnętrzniają, a regeneracja na niewiele się zdaje. Da się z tym żyć, ale irytują mnie takie objawy. Pytanie czy ktoś z Was ma w swoim samochodzie podobne objawy i czy udało się to jakoś zwalczyć? Pozdrawiam wszystkich na forum!
  12. RENOWACJA LAKIERU w Subaru

    romek_l, trafiłem na takie forum na kosmetykaaut.pl, tam nawiązałem kontakt z człowiekiem (namiary na PW) i tam właśnie się udałem. A wosk mam swissvax. Głębia jaką osiągnął na moim czarnym lakierze jest na prawdę niesamowita, normalnie lustro! Spróbuje wrzucić fotki, ale coś mi nie wychodzi.... :sad:
  13. RENOWACJA LAKIERU w Subaru

    Ja pokusiłem się i oddałem samochód na nałożenie porządnego wosku. Jak odbierałem samochód trudno było mi uwierzyć, że to ten sam który odstawiałem. Kilka fotek wrzucam, a to i tak po dwóch dniach jazdy w tej pogodzie I żeby ktoś nie pomyślał, że samochód jest mokry [ Dodano: Sro Sty 13, 2010 2:47 pm ] coś nie chce mi więcej zdjęć załączyć....
  14. Koło dwumasowe, wymiana na jednomasowe

    Zrobiłem rozeznanie w aso. Wymiana kompletnego zestawu sprzęgła na takie z kołem jednomasowym będzie dość droga. Jest jeszcze możliwośc pozostania przy świerczącym kole dwumasowym, przesmarować cały zestaw, co by pedał sprzęgła lżej pracował (bo to jest bolączką), a w razie potrzeby, co okarze się po rozebraniu sprzęgła, wymienić tarczę, docisk i łożysko. Druga opcja będzie tańsza.
  15. Koło dwumasowe, wymiana na jednomasowe

    sherif, bardzo chętnie, prześlij mi namiary na PW, lada dzień będę robił rozeznanie :neutral: Juras K, mnie już boli na samą myśl, ale zaraz to się zmieni. Choć dziwne, że moja żona nie narzeka. Na wszelki wypadek nie zwracam jej na to uwagi :wink:
×