Skocz do zawartości

kroljulian

Nowy
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ciechanów
  • Auto
    Legacy IV 2006r 2.0
    165km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kroljulian

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Objawy mam dokładnie te same ale nie mogę znaleźć tych diod. Móglby ktos poratować zdjęciem? Może poprostu nie wiem jak mają wyglądać Edit: Wrzucam zdjęcie jak to wygląda po rozebraniu osłony pod kierownicą. Może ktos coś podpowie Edit2: wyjąłem też cały środkowy panel ale diod dalej nie znalazlem
  2. I to jest wyczerpująca odpowiedź. Dzięki
  3. Ustawiane było ze 2 miesiące temu. Chce wiedzieć bo jak trzeba ustawiać to oddam do mechanika jak nie to zrobie sam
  4. Czy po wymianie tylnych amortyzatorow w legacy iv 2006 sedan, trzeba ustawiać zbieżność, kąty lub coś w tym stylu?
  5. Info dla potomnych: wymiana przepustnicy wraz z czujnikiem (sam czujnik ciezko dostepny) pomogla jak reka odjal.
  6. Witam Po jak dotąd bezproblemowej jeździe wczoraj moje legacy 2.0 lift 2006r 165km zachorowało i nie chce wkręcić się wyżej niż na 2000 obrotów. Czek świeci, tempomat miga. Błedy jakie udało się sczytać przez wtyczke elm na zdjęciach. Pomocy, co z tym zrobić? Kostki wszystkie siedzą na miejscach kabelki też wyglądają ok. Wymiana przepustnicy i pedału gazu z potencjometrem? Samego czujnika przepustnicy nigdzie nie znalazłem
  7. Poszarpałem się dziś trochę z drążkiem stabilizatora i stwierdzam ze raczej to nie to ale przesówa się dość lekko w gumach więc lepiej je wymienię, tym bardziej że to nie duży wydatek. Posprawdzam jeszcze mocowania mcpersonów. W ostateczności wymienię też przeguby - przy wymianie zawiasu nie chciały wyjść więc dostały trochę młotów co na pewno nie poprawiło ich stanu. Update: wymienione gumy stabilizatora i przeguby z obu stron (jak sie okazało była to dobra decyzja bo oba były już na wykończeniu) na razie zapowiada się że problem rozwiązany
  8. Panowie mam szybkie pytanie na temat tego obiegu wtórnego. Z racji kosztów naprawy tego systemu (padnieta pompa i oba zawory) od kilku miesięcy kasuję sobie tego checka raz na tydzień czy dwa przy pomocy najtańszej wtyczki obd na bluetooth i wszystko gra, żadnych skutków ubocznych nie odczuwam. Czy mogę poprostu wymontować cały ten układ i zaślepić te miejsca wyciętą blachą? Chciałbym wyrzucić te wszystkie graty spod maski i nadal kasować błąd co jakiś czas. Mam gdzie to wyciąć plazmą więc z kształtem blaszek nie będzie problemu.
  9. Gumy na stabilizatorze sztywne a łączniki również wymienione na nowe
  10. Witam W moim aucie pojawiła się nowa zagadka którą mam nadzieje ktoś z forum pomoże rozwiązać. Jeżeli jadę na wprost lub lekko skręcam to nawet na największych nierównościach wszystko jest w porządku. Niestety gdy skręcam (co najmniej pełen obrót kierownicy) podczas podjeżdżania nawet pod najmniejszy krawężnik lub wpadnięcia w dziurę z przodu słychać takie metaliczne uderzenie. Wymieniłem tuleje i sworzeń w wachaczu z obu stron oraz końcówki drążka ale niestety nie pomogło. Teraz myślę że to przeguby. Ma ktoś może jeszcze inny pomysł co to może być? PS najbardziej słychać to uderzenie podczas ruszania na skręconych kołach wjeżdzając chociażby z ulicy na podjazd posesji.
  11. Tarło z tyłu, z przodu nie rolowałem. Nie było potrzeby
  12. Dokładnie o taki efekt mi chodzi. Niżej schodzić już nie chcę. Dzięki wielkie za odpowiedzi. Na zdjęciu jaki rozmiar felg i opon? Nadkola zrolowałem ale niezbyt mocno. Na 18" 225/40 przy wiekszych prędkościach i wybojach zdażyło się trochę przytrzeć. Opony chyba wycięły się o ten delikatny nadmiar bo po kilku dniach jazdy przestały przycierać
  13. Nadkola z tyłu już zrolowane ale felgi z et35 i tak są niemal na równo z nadkolami. W przyszłym sezonie wchodząc na 19" bede szukal z wiekszym et
  14. W ostatnim czasie wymieniłem felgi w moim legacy na 18" i teraz przyszła pora na delikatne obniżenie auta - zwłaszcza przodu. Domyślam się że założenie sztywnych sprężyn tylko na przód sprawi że prowadzenie będzie tragiczne ze względu na miękki tył. Niestety mimo długich poszukiwań nie znalazłem żadnego zestawu sprężyn obniżających (z jednego sklepu dostałem nawet odpowiedź że takowe nie istnieją :D). Może jest na forum ktoś kto obniżał legacy iv sedan na standardowych amortyzatorach? Tył wygląda dobrze, zresztą nie bardzo nadaje się do obniżenia bo 18" koła ledwo się tam mieszczą (w przyszłym sezonie spróbuję wejść na 19"). Zatem chciałbym dowiedzieć się czy można znaleźć gdzieś sztywniejsze sprężyny na tył o standardowej wysokości i obniżające, sztywne na przód. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  15. kroljulian

    Rolowanie nadkoli

    Zdjęcia przed i po. Jeżeli chodzi o wygląd, to nawet pomijając felgi, moim zdaniem tylne nadkola zdecydowanie na plus, auto zrobiło się bardziej "pękate". Z przodu chyba trzeba będzie się pokusić o niższe zawieszenie bo troche wysoko stoi ale to dopiero w przyszłości. Tak czy inaczej jestem zadowolony z efektu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...