Skocz do zawartości

Jankooo

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Impreza GH STI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jankooo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Jankooo

    Wysokie obroty

    Odświeżam temat...może akurat ktoś miał podobny przypadek i wie co i jak może być przyczyną. Jeśli się nie uda to subarka poleci do mechanika
  2. Sorka za offtop, ale super sprawa, wszystkie "półprodukty" w jednym poście! Akurat planuje dodać tego moda i zagłębiam się w ten temat Kupił ktoś może z tych linków i jest w stanie potwierdzić czy wszystko pasuje i czy gwinty są dobrane poprawnie?
  3. 1. To jest przykręcone do kolektora ssącego, wygląda jak jakieś uziemienie, albo masa, ale nie wiem od czego i czy wykręcenie tego będzie dobrym pomysłem, mogę to po prostu wykręcić i później przykręcić samą śrubę żeby syf nie leciał do środka? Jest to uziemienie, możesz odkręcić tą śrubę razem z "konektorem oczkiem", tylko później dokręć porządnie, ale z wyczuciem aby konektor dobrze przylegał do powierzchni. 2. Na froncie kolektora są trzy rzeczy o które chciałem zapytać: A. wężyk wchodzi do jakiegoś czegoś z kostką a potem bezpośrednio w kolektor, jego się po prostu zakłada na wcisk? B. wtyczka, która wchodzi w coś dziwnego, co to jest, i czy mogę to rozkręcać C. pod tą plastikową wtyczką jest śruba która znowu trzyma coś w rodzaju uziemienia, co to jest i czy można kręcić A. Nie jestem pewny, ale możliwe że na końcu rurki powinna być taka obejma jak na zdjęciu. Ale tak jak mówię nie jestem pewny i możliwe, że nie jest ona tam potrzebna C. Jest to zasilanie idące od alternatora, też możesz je odkręcić, tylko również pamiętaj aby dobrze przykręcić. 3. znalazłem dziwną uszczelkę, która chyba tak nie powinna wyglądać, bo pękła w rękach.. Jest to uszczelka przepustnicy. Ma ona wystający własnie fragment. Jeśli ułamałeś tylko ten mały kawałek, to nie powinno się nic stać, bo dalej uszczelnia, natomiast jeśli już zaczynasz bawić się w czyszczenie pod maską, to możesz odkręcić przepustnicę i ją wyczyścić (np brake cleanerem lub zmywaczem do gaźników + pędzelek) i od razu dać świeżą uszczelkę
  4. To prawdopodobnie wtryski będą do wymiany/regeneracji
  5. Tak jak mówisz, wtryski pracują głośniej niż normalnie, chyba że to praca na Lpg, ale nigdzie na zdjęciach nie widzę by była założona instalacja
  6. Wygląda to na jakieś doprowadzenie powietrza wtórnego albo może pucha filtra jest od uturbionej wersji i wyprowadzenie do czujnika/solenoidy. Myślę że nie powinno być to w takim stanie jak jest (jeśli przed filtrem to jeszcze pół biedy, ale jeśli za filtrem to osobiście obawiałbym się że jakiś śmieć zaciągnie mi do silnika...)
  7. No właśnie niestety są one bez homologacji, a szkoda bo nieźle wyglądają. Jak z ich podłączeniem? Plug n' play czy trzeba coś przerabiać?
  8. Z ciekawości, dlaczego zrobiłeś podmiankę lamp na oryginały? Moim zdaniem lanos lepiej prezentował się na zamiennikach
  9. Można, ale moim zdaniem prościej i szybciej jest zlecić komuś aby dolutował wejście RCA dla wzmacniacza. Nie kosztuje to nie wiadomo ile a warto
  10. Seryjne radia nie mają wyjścia na końcówkę mocy, czyli nie mają wyjść chinch (RCA). Można podjechać do firmy zajmującej się serwisem/naprawą audio i powinni w granicach 50-100PLN wyprowadzić kable RCA z radia. Potem to już prosta sprawa, bo podłączenie do wzmacniacza jest plug&play. Drugie rozwiązanie to kupno konwertera sygnału głośnikowego radia - w internecie za 30-40 PLN, lecz wtedy trzeba samemu lutować przewody ze wszystkich głośników, więc pierwsza opcja wydaje się łatwiejsza i mniej inwazyjna. Co do głośników, to będą one pasować bez problemu do wzmacniacza, więc o to nie musisz się martwić
  11. Mogę polecić Ci głośniki Audio System mx165. Jedne z lepszych, jak nie najlepsze w swoim przedziale cenowym- sam zamierzam kupić je do swojego lanosa . Rzeczywiście masz racje, że radio bardzo mocno blokuje możliwości głośników. Jeśli chcesz koniecznie zostać przy seryjnym radiu to pomyśl nad dodaniem wzmacniacza. Uważam, że jest to dobry kompromis, bo będziesz mógł wydobyć/wykorzystać potencjał głośników, co przy samym radiu fabrycznym byłoby ciężkie. Oprócz tego bardzo polecam Ci wygłuszyć drzwi. Myśle, że te "modyfikacje" sprawią, że będziesz wystarczająco zadowolony z audio w subarce. Jeśli zostanie Ci trochę kasy to możesz dodać do tego subwoofer, ale jest to kwestia indywidualna- ja osobiście nie chce zagracać sobie bagażnika tubą.
  12. Jankooo

    Wysokie obroty

    Problem wygląda tak samo jak przysłowiowe "ssanie" przy odpalaniu na zimnym silniku. Tylko u mnie zamiast obrotów około 1500 mam 2500.
  13. Jankooo

    Wysokie obroty

    Tak elektroniczna. Temperaturę silnika- masz na myśli temperaturę płynu chłodzącego? Jeśli tak to nie ważne w jaki sposób bym jeździł to mam książkowe wyniki(temperatura czytana przez OBD2)
  14. Jankooo

    Wysokie obroty

    Cześć wszystkim, od jakiegoś czasu borykam się z problemem wysokich obrotów przy odpalaniu auta na zimnym silniku. Nie jest to normalna sprawa, ponieważ obroty utrzymują się na poziomie 2500 obrotów, a czasami nawet wyżej. Po kilkunastu sekundach spadają normalnie do około tysiąca. Macie jakieś rady, sugestie co może być przyczyną? Żadnych błędów nie mam.. Martwi mnie to, czy nie wpłynie to negatywnie na silnik, oraz zaczynam denerwować sąsiadów dosyć głośnym wydechem przy 3k obrotów... Przepustnice wyczyściłem, ale nic nie pomogło. Chciałem też dopytać gdzie znajdę silnik krokowy(czytałem, że może być on przyczyną). Czy jest on "zespolony" z przepustnicą i w moim modelu nie mam możliwości wymontowania go w celu wyczyszczenia? Impreza GH STI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...